Venninder søges i (stor)København.. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg vil også være med! Og Laura...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

dorthemus

Anke skriver:

Uh, der vil jeg gerne med! Ligesom dengang, vi havde maver.

Det er da bare i orden

Anmeld

23. oktober 2010

Englepigen

Hehe - hej Maria fra Rødovre.

Jeg hedder Maria - bor i Rødovre og er gift med Magnus - sammen har vi Maximilian på 16 måneder.

Pt er min mand ikke hjemme (han er soldat). Vi savner også selskab og hygge med andre med børn. Ikke mange i min vennekreds har børn (kun 1, ud over dem i min mødregruppe).

Vi er altid friske på en kop noget i centeret eller en gå-tur rundt på søen eller en aktiv tur på en af de talrige legepladser i området :-)

Knus Maria fra Rødovre

Anmeld

23. oktober 2010

Frøken Sørensen

Hej Maria...

Jeg bor i Brøndby... så der er ikke så langt til Rødovre

Jeg fylder 25 år her til december og bor sammen med min forlovede som er 26. Sammen har vi Lucas som bliver 10 mdr. her til november. Han starter godt nok i vuggestue her næste mandag, men jeg har barsel indtil januar, så det er ikke mange timer han skal være der hver dag... så vi er også masser af tid til at mødes hvis det er

Anmeld

23. oktober 2010

LISBETH:-)

Anke skriver:

Hov - altså, det var ikke for at være anmassende, tænkte bare, det kunne være hyggeligt..  

Men ellers vil jeg da også gerne mødes med dig, Maria.

Jeg bor i Hedehusene, så burde godt kunne overkomme at tage til Rødovre - og jeg keder mig også lidt efterhånden.....

Altså jeg tør godt være anmasende for jeg VIL også være med. Nu havde jeg fornøjelsen af søde Dorthe den anden dag, og hende ser jeg GERNE igen, men jeg bliver altså nødtil at se Elina's naven søster og Maria vil jeg også gerne møde.

JA jeg bor langt væk, men ikke længere end at jeg gerne kommer til KBH :-)

Anmeld

23. oktober 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Altså jeg tør godt være anmasende for jeg VIL også være med. Nu havde jeg fornøjelsen af søde Dorthe den anden dag, og hende ser jeg GERNE igen, men jeg bliver altså nødtil at se Elina's naven søster og Maria vil jeg også gerne møde.

JA jeg bor langt væk, men ikke længere end at jeg gerne kommer til KBH :-)

Det var også bare så hyggeligt!

Anmeld

23. oktober 2010

Maria.

Anke skriver:

Hov - altså, det var ikke for at være anmassende, tænkte bare, det kunne være hyggeligt..  

Men ellers vil jeg da også gerne mødes med dig, Maria.

Jeg bor i Hedehusene, så burde godt kunne overkomme at tage til Rødovre - og jeg keder mig også lidt efterhånden.....

Har skrevet en besked til dig søde..

Anmeld

23. oktober 2010

Maria.

Caroline86 skriver:

jeg vil også være med! Og Laura...

Som om du har et valg

Anmeld

23. oktober 2010

Maria.

Englepigen skriver:

Hehe - hej Maria fra Rødovre.

Jeg hedder Maria - bor i Rødovre og er gift med Magnus - sammen har vi Maximilian på 16 måneder.

Pt er min mand ikke hjemme (han er soldat). Vi savner også selskab og hygge med andre med børn. Ikke mange i min vennekreds har børn (kun 1, ud over dem i min mødregruppe).

Vi er altid friske på en kop noget i centeret eller en gå-tur rundt på søen eller en aktiv tur på en af de talrige legepladser i området :-)

Knus Maria fra Rødovre

Sejt.. En navnesøster i min egen by! Hvor i Rødovre bor du? Du må gerne skrive det i en besked hvis du ikke synes det skal stå her..

Anmeld

23. oktober 2010

Maria.

Gitte85 skriver:

Hej Maria...

Jeg bor i Brøndby... så der er ikke så langt til Rødovre

Jeg fylder 25 år her til december og bor sammen med min forlovede som er 26. Sammen har vi Lucas som bliver 10 mdr. her til november. Han starter godt nok i vuggestue her næste mandag, men jeg har barsel indtil januar, så det er ikke mange timer han skal være der hver dag... så vi er også masser af tid til at mødes hvis det er

Brøndby er jo vores nabo.. hvor i Brøndby bor du? jeg har gået på sosuskolen ved Brøndby stadion.. og skal starte der igen til marts.. Håber jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.