Hvornår kunne i teste positiv ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

o1Mutte

RQK skriver:

Det kan desværre tage meget længere tid end det!

I har ikke snakket med lægen om der kunne være noget galt?

Jo jo min kærestes sæd er også blevet tjekket og der var ikke noget galt med det. Jeg er så ikke blevet tjekket, da vi ikke har råd til at starte i behandling. Det koster desværre penge nu nemlig  Så vi venter og ser tiden lidt an og sparer lidt op før vi går videre med det. Så kan man jo altid håbe at det kommer af sig selv lige pludselig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Raj

o1Mutte skriver:

Jo jo min kærestes sæd er også blevet tjekket og der var ikke noget galt med det. Jeg er så ikke blevet tjekket, da vi ikke har råd til at starte i behandling. Det koster desværre penge nu nemlig  Så vi venter og ser tiden lidt an og sparer lidt op før vi går videre med det. Så kan man jo altid håbe at det kommer af sig selv lige pludselig

Det er da altid noget at han fungerer fint! Det gør du sikkert også, måske kan det bare være lidt vaskeligt - eller også har det bare ikke været jeres tid endnu

Heldigvis (hvis man har pengene) er der mange gode muligheder for at få hjælp, også til folk hvor det er næsten umuligt for begge at få børn. Så det skal nok gå alt sammen

Anmeld

24. maj 2011

-Sigrid-

6+4  

Anmeld

24. maj 2011

o1Mutte

SussieThyssen skriver:

Det er der jo nogen der oplever, fordi de ikke har noteret sig andre forandringer..så kan det unægteligt nok komme bag på en.
Hehe.

Og det må da være værre for dem, der lige pludseligt lægger sig til at føde, fordi de slet ikke har opdaget, at de var gravide, hvordan pokker det så kan lade sig gøre.

Uha ja det har jeg set et par udsendelser om. Der var en kvinde der blev gravid uden hun vidste det. Hun var overvægtig og hen over julen tog hun vist en 8-10 kg på. Hun troede så bare det var pga julemaden Det var det så ikke kun Det må bare være den mest underlige og egentlig ret forfærtelige oplevelse, da man slet ikke har gjort sig mentalt klar til fødslen.

Anmeld

24. maj 2011

o1Mutte

RQK skriver:

Det er da altid noget at han fungerer fint! Det gør du sikkert også, måske kan det bare være lidt vaskeligt - eller også har det bare ikke været jeres tid endnu

Heldigvis (hvis man har pengene) er der mange gode muligheder for at få hjælp, også til folk hvor det er næsten umuligt for begge at få børn. Så det skal nok gå alt sammen

Ja det skal nok lykkedes engang det er jeg ikke i tvivl om

Anmeld

24. maj 2011

Raj

o1Mutte skriver:

Ja det skal nok lykkedes engang det er jeg ikke i tvivl om

Held og lykke i hvert fald Jeg krydser fingre!

Anmeld

24. maj 2011

o1Mutte

RQK skriver:

Held og lykke i hvert fald Jeg krydser fingre!

Mange tak, og jeg krydser fingre for at du ikke skal vente aalt for længe på at få din lille prins i armene

Hvad skal han hedde, hvis det er blevet besluttet ?

Anmeld

24. maj 2011

Raj

Tak, jeg satser på at se ham om to uger Men så er jeg vist også lidt for optimistisk

Han skal hedde Adam efter sin oldefar

Anmeld

24. maj 2011

Fru Aagaard

3+6

Anmeld

24. maj 2011

Sanse

Testede negativt 7+? og testede positivt hos lægen 12+? endte dog i SA men gravid var jeg altså

Nu har jeg lige fået en svag positiv/skyggestreg 5+0 og håber da jeg er heldig... men tvivler

Håber du snart får bonus

Knuser Sanni.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.