Hvornår kunne i teste positiv ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.531 visninger
43 svar
0 synes godt om
22. oktober 2010

o1Mutte

Det har nok været oppe en milliard gange før, men kan ikke finde ud af at søge herinde.

Hvornår kunne i teste positiv ??

Jeg er gået 4 dage over tid, og har sådan noget tykt cremet hvidt udflåd og er sulten næsten hele tiden

Testede onsdag eftermiddag, men den var negativ.

Vil være omkring 4+5 idag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

o1Mutte

Har fundet nogle debatter. Så nu bliver det spændene om vi er heldige denne gang. Vi har prøvet i præcist et år idag. så tester imorgen og x alt hvad jeg kan.

Anmeld

22. oktober 2010

Frk.S

Jeg har desværre ikke prøvet at teste positivt endnu, så der kan jeg ikke hjælpe. Men jeg synes da helt sikkert du skal prøve at teste i morgen tidlig hvis mens ikke kommer inden.

herfra!!!

Anmeld

22. oktober 2010

o1Mutte

Frk.S skriver:

Jeg har desværre ikke prøvet at teste positivt endnu, så der kan jeg ikke hjælpe. Men jeg synes da helt sikkert du skal prøve at teste i morgen tidlig hvis mens ikke kommer inden.

herfra!!!

Tak håber det hjælper

Går med sommerfugle i maven.

Anmeld

22. oktober 2010

Lotus86

Jeg testede positivt da jeg var 4+2. Men det er jo forskelligt fra kvinde til kvinde hvor hurtigt man danner hcg.

Prøv igen om et par dage, krydser fingre for at den er der

Anmeld

22. oktober 2010

miss freja

o1Mutte skriver:

Det har nok været oppe en milliard gange før, men kan ikke finde ud af at søge herinde.

Jeg er gået 4 dage over tid, og har sådan noget tykt cremet hvidt udflåd og er sulten næsten hele tiden

Hejsa

Jeg kunne teste svagt positiv i 3+5 - godt nok med en svag skyggestreg til en start. Men den er så blevet mere og mere tydelig. Nu er jeg i 4+4 

Jeg krydser fingre for at den er hjemme her på næsten årsdagen

Anmeld

22. oktober 2010

paprika

o1Mutte skriver:

Hej.

I dag er min mens udeblevet med 20 dage, min cyklus ligger på 21 dage. 

Alle de test jeg har taget er negativ. 

Jeg har mange symptomer, men ved endnu ikke om det er indbildning.

Min søster har 3 piger, og med alle 3 har hun først kunne stå med en positiv test i hånden da hun var 3-4 måneder henne. Jeg håber derfor at der er en chance. 

Så der er nogen der først kan teste meget sent

Jeg krydser fingre for dig!

Anmeld

24. maj 2011

Raj

o1Mutte skriver:

Jeg kunne teste positiv omkring denne tid, men har en veninde som måtte tage 3 tests før den blev positiv, så bare bliv ved

Anmeld

24. maj 2011

o1Mutte

RQK skriver:

Jeg kunne teste positiv omkring denne tid, men har en veninde som måtte tage 3 tests før den blev positiv, så bare bliv ved

Hej nu er det længe siden jeg lavede det her indlæg, og var desværre ikke gravid.

Er stadig ikke gravid så vi har besluttet at holde en pause for jeg går og stresser mig selv ved at tænke på det konstant

Anmeld

24. maj 2011

SussieThyssen

o1Mutte skriver:

Nogle kvinder er meget længe om at producere hcg som graviditetshormonet hedder, så jeg har aldrig kunnet testes positiv før i 12-16 uge.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.