Hvornår kunne i teste positiv ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Raj

o1Mutte skriver:

Hej nu er det længe siden jeg lavede det her indlæg, og var desværre ikke gravid.

Er stadig ikke gravid så vi har besluttet at holde en pause for jeg går og stresser mig selv ved at tænke på det konstant

Det var ærgeligt, men nogen gange så sker det også når man mindst venter det og bare slapper helt af

Held og lykke fremover

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

DLM

14 dage over tid kunne jeg teste positiv

Anmeld

24. maj 2011

o1Mutte

RQK skriver:

Det var ærgeligt, men nogen gange så sker det også når man mindst venter det og bare slapper helt af

Held og lykke fremover

Ja det siger alle godt nok, det er bare lettere sagt end gjort

Anmeld

24. maj 2011

o1Mutte

SussieThyssen skriver:

Nogle kvinder er meget længe om at producere hcg som graviditetshormonet hedder, så jeg har aldrig kunnet testes positiv før i 12-16 uge.

Kærligst
Sussie

Hej, det var i okt jeg oprettede dette emne, og var desværre ikke gravid

Men hold da op du var længe henne før du kunne teste positiv Vidste du så ikke du var gravid før ?

Anmeld

24. maj 2011

Raj

o1Mutte skriver:

Ja det siger alle godt nok, det er bare lettere sagt end gjort

Kunne godt forestille mig at det er ved at være træls og man næsten kan miste modet. Men der er vist ikke rigtig nogle regler for hvornår sådan noget sker, det sker forhåbentligt bare

Anmeld

24. maj 2011

SussieThyssen

o1Mutte skriver:

Hej, det var i okt jeg oprettede dette emne, og var desværre ikke gravid

Men hold da op du var længe henne før du kunne teste positiv Vidste du så ikke du var gravid før ?

Joda....dels ved scanninger og GU, samt det at man jo vokser på maven og har en del andre symptomer..og naturligvis blodprøver.
Men via urinen har jeg været ret så umulig LOL

Anmeld

24. maj 2011

o1Mutte

RQK skriver:

Kunne godt forestille mig at det er ved at være træls og man næsten kan miste modet. Men der er vist ikke rigtig nogle regler for hvornår sådan noget sker, det sker forhåbentligt bare

Vi rammer 20 måneder uden beskyttelse i næste måned, så kan modet godt forsvinde lidt Men ja jeg regner da med at det nok skal blive vores tur. Det tager vel bare lidt længere tid end normalt

Anmeld

24. maj 2011

o1Mutte

SussieThyssen skriver:

Joda....dels ved scanninger og GU, samt det at man jo vokser på maven og har en del andre symptomer..og naturligvis blodprøver.
Men via urinen har jeg været ret så umulig LOL

Ahh okay ville da blive nok chokket hvis jeg fik en positiv graviditets test og jeg så var 16 uger henne  

Anmeld

24. maj 2011

Raj

o1Mutte skriver:

Vi rammer 20 måneder uden beskyttelse i næste måned, så kan modet godt forsvinde lidt Men ja jeg regner da med at det nok skal blive vores tur. Det tager vel bare lidt længere tid end normalt

Det kan desværre tage meget længere tid end det!

I har ikke snakket med lægen om der kunne være noget galt?

Anmeld

24. maj 2011

SussieThyssen

o1Mutte skriver:

Ahh okay ville da blive nok chokket hvis jeg fik en positiv graviditets test og jeg så var 16 uger henne  

Det er der jo nogen der oplever, fordi de ikke har noteret sig andre forandringer..så kan det unægteligt nok komme bag på en.
Hehe.

Og det må da være værre for dem, der lige pludseligt lægger sig til at føde, fordi de slet ikke har opdaget, at de var gravide, hvordan pokker det så kan lade sig gøre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.