Kæmpebaby 28+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

Mettemus

Diana... skriver:

Hold da op Mette hvor er du smuk det er din mave nu også men sjovt at få ansigt på dig. 

7 kg er jo ingen ting det synes jeg sgu er flot. Dejligt med en kæmpe baby  

Knus Diana

Ih tak, det var da en dejlig besked! Jeg er i hvert fald glad for at han har det godt og vokser der ud af - hellere det end at han er for lille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

karina pigen

de der skøn rammer aldrig rigtig min skød til 1100 men scanning  viste han vejede 900..

synes hun maven var stor?? synes den ser så fiin ud..

jaa jeg har også sneget mig op på 6 kg nu.. puhaa.. hehe og jeg er i uge 30.. smil.

Anmeld

22. oktober 2010

Riksen

Mettemus skriver:

Ih det lyder vildt spændende. Har faktisk aldrig læst andet Ejersbo end "Nordkraft", måske man skulle skrive det på to-do listen til barsel? Jamen jeg har hovedfag i nordisk sprog og litteratur, men lige nu er jeg igang med 3. semester på mit sidefag, historie. Jeg savner nordisk og glæder mig til at komme tilbage og skrive speciale. Tror dog jeg ender med noget litteraturhistorie og ikke litteraturanalyse, da det forbinder mine to fag bedst.

Ja, den kan klart anbefales.

Jeg har religion som sidefag, men jeg savnede dansk, som er mit hovedfag, helt vildt! Og det er så fantastisk at gå i dybden med det man finder mest interessant, hvilket i mit tilfælde er litteraturanalyse.

Jamen, til narrativiteten bruger jeg primært Peter Brooks og dernæst Seymour Chatman og Frank Kermode. Til identitetsdelen bruger jeg Lillian Munk Rösing og Anthony Giddens. Hovedvægten ligger på narrativiteten, for det er der jeg er stærkest, så det bliver spædet op med identitetsanalysen.

Anmeld

22. oktober 2010

Mettemus

Riksen skriver:

Ja, den kan klart anbefales.

Jeg har religion som sidefag, men jeg savnede dansk, som er mit hovedfag, helt vildt! Og det er så fantastisk at gå i dybden med det man finder mest interessant, hvilket i mit tilfælde er litteraturanalyse.

Jamen, til narrativiteten bruger jeg primært Peter Brooks og dernæst Seymour Chatman og Frank Kermode. Til identitetsdelen bruger jeg Lillian Munk Rösing og Anthony Giddens. Hovedvægten ligger på narrativiteten, for det er der jeg er stærkest, så det bliver spædet op med identitetsanalysen.

Ih jeg ville også gerne have læst religion. Der var faktisk rigtig mange ting jeg gerne ville læse...
Min gamle underviser brugte også Fludernik rigtig meget - gerne i forbindelse med noget dekonstruktion.
Det lyder altså vildt spændende. Hvordan går det, er du langt nok eller?

Anmeld

22. oktober 2010

Diana...

Mettemus skriver:

Ih tak, det var da en dejlig besked! Jeg er i hvert fald glad for at han har det godt og vokser der ud af - hellere det end at han er for lille

Ja helt sikkert heller stor baby end for lille. Han stor trives inde i sin lille hule 

Anmeld

22. oktober 2010

LinLin

Hvor er du flot!

Anmeld

22. oktober 2010

Sofia

Mettemus skriver:

Ih tak! Mit ego har godt af den slags bemærkninger Nu var jeg jo heller ikke en str. 34 som udgangspunkt, så skulle helst ikke tage for meget på.
Og bare vent - lige pludselig buler din mave. Faktisk tror jeg det er ved at være tid til et nyt mavebillede fra dig også?

Ja jeg må vist snart have kameraet frem igen, selvom jeg ikke rigtig synes den er vokset..Frygter virkelig hvor mange kg jeg ender med at tage på når vægten allerede siger +5... Jeg må snart skære ned hvad angår chips og rittersport!

Anmeld

22. oktober 2010

Riksen

Ih jeg ville også gerne have læst religion. Der var faktisk rigtig mange ting jeg gerne ville læse...
Min gamle underviser brugte også Fludernik rigtig meget - gerne i forbindelse med noget dekonstruktion.
Det lyder altså vildt spændende. Hvordan går det, er du langt nok eller?

Og jeg overvejede at læse historie, men valget faldt altså på religion, som jo er et vældigt interessant fag, men det har i forbindelse med struktureringen af undervisningen ikke budt på andet end skuffelser. Jeg har ikke oplevet andet end at blive tilsidesat fordi jeg var sidefagsstuderende, og det ødelægger lysten til faget.

Jeg er ikke særlig godt inde i Fludernik, har kun meget kort og overfladisk beskæftiget mig med hende.

Det går fint indtil videre... har ikke helt overblik over hvor langt jeg er, for jeg skriver sådan lidt her og der. Men indtil videre ser det fint ud - omend jeg panikker en gang i mellem. Men sådan er det jo at skrive opgaver og gå til eksamen.

Anmeld

22. oktober 2010

blomst84

Mettemus skriver:

Tak  Nej 12 uger er virkelig ingenting!!! Jeg får nærmest stress ved tanken, synes godt nok der er mange løse ender endnu.
Mht. vægten, tror jeg at jeg som udgangspunkt havde lidt mere at slæbe rundt på end dig, så dine 15 kg sidder sikkert pænere end mine. Skal vi snart se flere mavebilleder?

Ja stress? Det syntes jeg virkelig også, har virkelig ikke overblik over alt det jeg mangler til lillepigen! Jo må hellere snart få lagt et billede op igen, men er ved at gøre hus i stand så for det meste har jeg uglet hår og jogging tøj på og jeg vil gerne fremstå bare lidt normal i tøjet her i cyberspace

Anmeld

22. oktober 2010

SussieThyssen

Mettemus skriver:

Åh gud - håber han tager skoletasken af inden han skal fødes!! Men tak ellers

LOOOL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.