Kæmpebaby 28+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.319 visninger
41 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

Mettemus

Her er min mave så 28+0 og netop hjemvendt fra 2. JDM-besøg. Hun var ligesom min læge imponeret/forundret/forbavset over mavens størrelse, og skød ham til at veje 1400-1500 gram allerede (normalen er 1100-1200) + at boltre sig i rigtig meget fostervand. Oveni det er jeg begyndt at få vand i benene, så alt i alt er der vist ikke noget at sige til at vægten efterhånden har sneget sig op på +7 kg.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

TineA

Rigtig flot mave! Og din poncho/bluse er virkelig også lækker

Anmeld

21. oktober 2010

Mette.

Mettemus skriver:

Her er min mave så 28+0 og netop hjemvendt fra 2. JDM-besøg. Hun var ligesom min læge imponeret/forundret/forbavset over mavens størrelse, og skød ham til at veje 1400-1500 gram allerede (normalen er 1100-1200) + at boltre sig i rigtig meget fostervand. Oveni det er jeg begyndt at få vand i benene, så alt i alt er der vist ikke noget at sige til at vægten efterhånden har sneget sig op på +7 kg.

Ih altså Mette, du er bare sååå smuk, både din mave og dig! .

Jeg synes altså 7 kilo er ret fint, og ikke for meget. og sikke da en fin lille mand du har i maven, så behøver du hvertfald ikke bekymre dig om han får nok næring.

Anmeld

21. oktober 2010

Polkaprik

Store bebser er lækre! Fik selv en af slagsen for 2 år siden. Hun måtte dog tages ved kejsersnit fordi hun var for stor til at komme den "rigtige" vej. Fødselsmål var 5600 g, 58 lang og et hovedomfang på 40 cm En skøøøn basse som var helt færdigbagt..hahaha

Knuz Michelle

Anmeld

21. oktober 2010

camsko88

nøj en flot mave, og en vildt fed poncho hvor får man fat i sådan en?

Anmeld

21. oktober 2010

Tina2

Superflot mave:-)

Har også selv fået store bebser (4200 g, 4800 g og 4000 g) og de er jo bare superlækre:-)

Anmeld

21. oktober 2010

blomst84

Hvor ser du godt ud :-) :-) og smuk mave den klær der virkelig!! Og 7kg er jo ingenting i forhold til mine 15kg :-( ej glæder mig også til tirsdag hvor jeg skal til jordmor. Det lyder da også som om din lille dreng trives i maven og vokser sig sund og stor :-) har han fået et navn? Knus Sabrina 28+0 og stadig ik kan forstå der kun er 12 uger til termin

Anmeld

21. oktober 2010

Mettemus

Tine2104 skriver:

Rigtig flot mave! Og din poncho/bluse er virkelig også lækker

Tak og tak  Blusen er egentlig et par sæsoner gammel, men har ikke rigtig fundet ud af at bruge den før nu

Anmeld

21. oktober 2010

Mettemus

Mette. skriver:

Ih altså Mette, du er bare sååå smuk, både din mave og dig! .

Jeg synes altså 7 kilo er ret fint, og ikke for meget. og sikke da en fin lille mand du har i maven, så behøver du hvertfald ikke bekymre dig om han får nok næring.

Ih tak Mette, du er altid så sød og god til at booste min selvtillid Ja der er ikke rigtig noget der tyder på, at han mangler noget derinde, så det er i hvert fald dejligt

Anmeld

22. oktober 2010

Riksen

Det kan godt være at de professionelle mener at din mave er stor, men den er dælme da også flot!

Det lyder da lidt kedeligt med væske i kroppen, men du har forhåbentligt ikke for mange smerter.

7 kg. lyder altså ikke af særlig meget - den lille mand skal jo også have noget stå imod med Hellere en basse end en spirrevip.

Kram Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.