Kæmpebaby 28+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

Mettemus

Sofia skriver:

Hvor er du flot!!!

Jeg har allerede taget 5 kg på, og min mave er sååå lille! Så jeg synes 7 kg. lyder af absolut ingenting når man tænker på den smækre mave du går rundt med!

Ih tak! Mit ego har godt af den slags bemærkninger Nu var jeg jo heller ikke en str. 34 som udgangspunkt, så skulle helst ikke tage for meget på.
Og bare vent - lige pludselig buler din mave. Faktisk tror jeg det er ved at være tid til et nyt mavebillede fra dig også?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

Mettemus

SussieThyssen skriver:

Stor fin bebse, du har derinde....det er dejligt, når de er store og parat til skoletasken med det samme LOL
Får du en superbebs, så er det vælling og stimuli fra dag 1.

Hvis du har vand i benene, så køb nogle støttestrømper, det hjælper rigtigt meget.

Kærligst
Sussie

Åh gud - håber han tager skoletasken af inden han skal fødes!! Men tak ellers

Anmeld

22. oktober 2010

Riksen

Mettemus skriver:

Årh tak, hvor er du sød Rikke!
Nej har ikke nogen smerter i forbindelse med vandet. Det er heller ikke så slemt igen, men efter en hel dag på uni med elendige pindestole, er mine ankler så godt som ikkeeksisterende. Det er heldigvis kun torsdag jeg skal være der fra 8 - 17, så det går nok alt sammen!

Skal vi ikke snart se mavebilleder fra din kant også?

Godt at du ikke har smerter. Men det lyder da som frygtelig lang tid at sidde på hårde stole samtidig med at man skal koncentrere sig. Men som du skriver, så er det kun en enkelt dag, og det kan er til at overskue.

Jo, I får snart et mavebillede - det burde I have fået for længe siden, men jeg har bare ikke fået det gjort. Har så mange ting i hovedet, så det er simpelthen blevet slettet fra listen

Anmeld

22. oktober 2010

Mettemus

DK skriver:

Med vand i kroppen og en babydreng på 1500 gram så er +7 jo ingenting! Du ser jo som sædvanligt pragtfuld ud! Jeg tror næsten også at din mave ser større ud end da vi fik smoothies!! Men den er jo også bare så flot!!

Du er super sej med briller, de er rigtig cool til dig, og du bliver vildt sexet på den der "slutty-chef/sekretær"-agtige måde. Altså på den GODE måde 

Tak, tak, tak Jeg tror også den er vokset siden vi sås - måske var det ham derinde der drak hele den store smoothie på så kort tid!??!

Og tak for kompliment af briller - føler mig ikke vildt sexet med dem, men har måttet droppe linserne til når den lille melder sin ankomst i håb om at vi begge kan overleve natteroderi når moren er så godt som blind

Anmeld

22. oktober 2010

Mettemus

Riksen skriver:

Godt at du ikke har smerter. Men det lyder da som frygtelig lang tid at sidde på hårde stole samtidig med at man skal koncentrere sig. Men som du skriver, så er det kun en enkelt dag, og det kan er til at overskue.

Jo, I får snart et mavebillede - det burde I have fået for længe siden, men jeg har bare ikke fået det gjort. Har så mange ting i hovedet, så det er simpelthen blevet slettet fra listen

Arhmen det er da helt i orden - er bare lidt nysgerrig. Men kan sagtens forstå du har travlt. Hvordan går det med specialet og hvad skriver du om? Er dødmisundelig på dig - ville så gerne det var mig der skrev stor opgave i litteratur

Anmeld

22. oktober 2010

Mettemus

Jbk skriver:

Er jo ikke sikkert de får ret, dem og deres skøn og skanninger...

Nej vel? Skyndte mig også at ringe og snakke med en veninde hvor de også have varslet kæmpe baby, men endte med at skyde et helt kilo ved siden af.

Anmeld

22. oktober 2010

Riksen

Mettemus skriver:

Arhmen det er da helt i orden - er bare lidt nysgerrig. Men kan sagtens forstå du har travlt. Hvordan går det med specialet og hvad skriver du om? Er dødmisundelig på dig - ville så gerne det var mig der skrev stor opgave i litteratur

Helt i orden at være nysgerrig.

Jeg laver en analyse af Jakob Ejersbos 'Eksil' med fokus på narrativitet og identitet. Så jeg er i fuld gang og kæmper mod tiden om at blive færdig inden jeg skal føde. Men hvis det ikke går, så kan jeg heldigvis få barsel i nogle måneder og så aflevere derefter. Men jeg vil helst undgå det og bare nyde vores datter.

Men uanset hvad, så er det superspændende at fordybe sig i noget man elsker! Man er vel nørd

Hvor langt er du i forløbet?

Anmeld

22. oktober 2010

Diana...

Hold da op Mette hvor er du smuk det er din mave nu også men sjovt at få ansigt på dig. 

7 kg er jo ingen ting det synes jeg sgu er flot. Dejligt med en kæmpe baby  

Knus Diana

Anmeld

22. oktober 2010

Mettemus

Riksen skriver:

Jeg laver en analyse af Jakob Ejersbos 'Eksil' med fokus på narrativitet og identitet. Så jeg er i fuld gang og kæmper mod tiden om at blive færdig inden jeg skal føde. Men hvis det ikke går, så kan jeg heldigvis få barsel i nogle måneder og så aflevere derefter. Men jeg vil helst undgå det og bare nyde vores datter.

Men uanset hvad, så er det superspændende at fordybe sig i noget man elsker! Man er vel nørd

Ih det lyder vildt spændende. Har faktisk aldrig læst andet Ejersbo end "Nordkraft", måske man skulle skrive det på to-do listen til barsel? Jamen jeg har hovedfag i nordisk sprog og litteratur, men lige nu er jeg igang med 3. semester på mit sidefag, historie. Jeg savner nordisk og glæder mig til at komme tilbage og skrive speciale. Tror dog jeg ender med noget litteraturhistorie og ikke litteraturanalyse, da det forbinder mine to fag bedst.

Anmeld

22. oktober 2010

Mettemus

Riksen skriver:

Hvilke teoretikere bruger du forresten - Booth, Genette, Foucault?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.