Kæmpebaby 28+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

Sofia

Hvor er du flot!!!

Jeg har allerede taget 5 kg på, og min mave er sååå lille! Så jeg synes 7 kg. lyder af absolut ingenting når man tænker på den smækre mave du går rundt med!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

SussieThyssen

Polkaprik skriver:

Store bebser er lækre! Fik selv en af slagsen for 2 år siden. Hun måtte dog tages ved kejsersnit fordi hun var for stor til at komme den "rigtige" vej. Fødselsmål var 5600 g, 58 lang og et hovedomfang på 40 cm En skøøøn basse som var helt færdigbagt..hahaha

Knuz Michelle

Velkommen i klubben...min søn vejede 5660g og var 59 cm...han kom også ud ved kejsersnit.
Som jeg plejer at sige, så er det ikke et spædbarn men en baby man får med hjem, når de først er så store..der skal rigtig mad til og leges med det samme LOL

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. oktober 2010

SussieThyssen

Mettemus skriver:

Her er min mave så 28+0 og netop hjemvendt fra 2. JDM-besøg. Hun var ligesom min læge imponeret/forundret/forbavset over mavens størrelse, og skød ham til at veje 1400-1500 gram allerede (normalen er 1100-1200) + at boltre sig i rigtig meget fostervand. Oveni det er jeg begyndt at få vand i benene, så alt i alt er der vist ikke noget at sige til at vægten efterhånden har sneget sig op på +7 kg.

Stor fin bebse, du har derinde....det er dejligt, når de er store og parat til skoletasken med det samme LOL
Får du en superbebs, så er det vælling og stimuli fra dag 1.

Hvis du har vand i benene, så køb nogle støttestrømper, det hjælper rigtigt meget.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. oktober 2010

DK

Med vand i kroppen og en babydreng på 1500 gram så er +7 jo ingenting! Du ser jo som sædvanligt pragtfuld ud! Jeg tror næsten også at din mave ser større ud end da vi fik smoothies!! Men den er jo også bare så flot!!

Du er super sej med briller, de er rigtig cool til dig, og du bliver vildt sexet på den der "slutty-chef/sekretær"-agtige måde. Altså på den GODE måde 

Anmeld

22. oktober 2010

Svei

Er jo ikke sikkert de får ret, dem og deres skøn og skanninger...

Anmeld

22. oktober 2010

Mettemus

Polkaprik skriver:

Store bebser er lækre! Fik selv en af slagsen for 2 år siden. Hun måtte dog tages ved kejsersnit fordi hun var for stor til at komme den "rigtige" vej. Fødselsmål var 5600 g, 58 lang og et hovedomfang på 40 cm En skøøøn basse som var helt færdigbagt..hahaha

Knuz Michelle

Hold da op - ja det var ikke så lidt. Men de er selvfølgelig lige så lækre når de kommer ud. Glæder mig under alle omstændigheder. Og tillykke med din også

Anmeld

22. oktober 2010

Mettemus

camsko88 skriver:

nøj en flot mave, og en vildt fed poncho hvor får man fat i sådan en?

Tak  jamen den er faktisk lidt gammel, jeg har bare aldrig rigtig fået den brugt.  Havde faktisk tænkt på den som lidt af et fejlkøb, men nu er den rigtig god til maven, så det er jo dejligt

Anmeld

22. oktober 2010

Mettemus

Tina2 skriver:

Superflot mave:-)

Har også selv fået store bebser (4200 g, 4800 g og 4000 g) og de er jo bare superlækre:-)

Tak  Hvor dejligt med tre lækre unger

Anmeld

22. oktober 2010

Mettemus

blomst84 skriver:

Hvor ser du godt ud :-) :-) og smuk mave den klær der virkelig!! Og 7kg er jo ingenting i forhold til mine 15kg :-( ej glæder mig også til tirsdag hvor jeg skal til jordmor. Det lyder da også som om din lille dreng trives i maven og vokser sig sund og stor :-) har han fået et navn? Knus Sabrina 28+0 og stadig ik kan forstå der kun er 12 uger til termin

Tak  Nej 12 uger er virkelig ingenting!!! Jeg får nærmest stress ved tanken, synes godt nok der er mange løse ender endnu.
Mht. vægten, tror jeg at jeg som udgangspunkt havde lidt mere at slæbe rundt på end dig, så dine 15 kg sidder sikkert pænere end mine. Skal vi snart se flere mavebilleder?

Anmeld

22. oktober 2010

Mettemus

Riksen skriver:

Det kan godt være at de professionelle mener at din mave er stor, men den er dælme da også flot!

Det lyder da lidt kedeligt med væske i kroppen, men du har forhåbentligt ikke for mange smerter.

7 kg. lyder altså ikke af særlig meget - den lille mand skal jo også have noget stå imod med Hellere en basse end en spirrevip.

Kram Rikke

Årh tak, hvor er du sød Rikke!
Nej har ikke nogen smerter i forbindelse med vandet. Det er heller ikke så slemt igen, men efter en hel dag på uni med elendige pindestole, er mine ankler så godt som ikkeeksisterende. Det er heldigvis kun torsdag jeg skal være der fra 8 - 17, så det går nok alt sammen!

Skal vi ikke snart se mavebilleder fra din kant også?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.