Katvig æbleprint.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2008

Loggidut

ivfmarie skriver:

Betina1978 (Tinatrold) skriver:
Men okay, får da lidt fornemmelsen af at være totalt mode-forladt og total nærig når jeg går i A-Z og Kvickly og køber tøj både til den lille og mig...

Betina

Nå, men så er vi to... jeg er for nærrig til det "fede" børnetøj. Her er netop Bilka, Kvickly eller genbrug. Det sker da at der er nogen fede udsalg hvor man kan spare for vildt på "rigtigt" (;)) tøj, men det er sjældent.

Marie - nærrig kone

forkert...vi er 3!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2008

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

ivfmarie skriver:

Men okay, får da lidt fornemmelsen af at være totalt mode-forladt og total nærig når jeg går i A-Z og Kvickly og køber tøj både til den lille og mig...

Betina

Nå, men så er vi to... jeg er for nærrig til det "fede" børnetøj. Her er netop Bilka, Kvickly eller genbrug. Det sker da at der er nogen fede udsalg hvor man kan spare for vildt på "rigtigt" (;)) tøj, men det er sjældent.

Marie - nærrig kone

forkert...vi er 3!

Dejligt ikke at være alene om det... synes mange gange at det man kan få til 30-40 kroner er lige så sødt og pænt som det dyre og moderigtige tøj...

Anmeld

5. august 2008

linemus

Loggidut skriver:

ivfmarie skriver:

Betina

Marie - nærrig kone

forkert...vi er 3!

4 ;)

Sidst jeg købte tøj til pigerne, fik jeg de fedeste t-shirts i Tøj & Sko :)

Jeg er ellers også pjattet med meget af det tøj, der er "rigtigt", som Marie skriver, men vil heller ikke bruge pengene på det. Og så er der noget, der skal være så smart, at det bliver for weird (for mig).

Var på tur med min storebror + fam. og deres venner og lagde mærke til at næsten alle børnene var klædt i mærketøj. Så er det altså pludseligt ikke så specielt længere - faktisk lidt kedeligt.

Knus Line - der oprindeligt ikke var vild med æbleprintet (Katvig), men som er let påvirkelig :$

Anmeld

5. august 2008

ka li ja

jeg er vild med det design med de bitte små æbler:D
især den brune(L)

Anmeld

5. august 2008

Muffinmus

ELSKER mine Katvig grønne sengetøj....Har det både i baby og junior.... og Småfolk det grønne i junior med æbler... Synes det er SÅ flot:)
Elsker tøjet fra småfolk men køber det dog tit brugt..... Synes kvaliteten er helt i top og tøjet bevarer form og farve langt mere end Bilka, Føtes osv gør.
Køber dog stadig tøj i Bilka, men sådan noget som heldragter holder jeg mig fra...synes deres pasform er direkte forkert og klam til min søn. Men ellers elsker jeg meget mærketøj og også mange smarte ting fra Bilka og tøj&sko:) Er vist lidt all around hvad det angår.
Har også mini æble bluser til ham...dem elsker jeg sgu også!!!!:):):)

Anmeld

5. august 2008

Siber

jeg er også tosset med æbleprint, men er mest til striberne!
Jeg forsøger så vidt det er muligt at få det på tilbud og lagersalg!
Jeg arver rigtig meget tøj til mine tøser, så engang imellem så har jeg ikke noget imod at købe en bluse eller bukser der er lidt dyrer!
Men udover mærker så køber jeg da også tøj i Bilka, Kvickly el tøj og sko!
Men jeg må indrømme at "mærketøj" det holder ski lidt bedre i vask efter vask efter vask!

Knus Siber der måske altid har været et mærkedyr!

Anmeld

5. august 2008

Monica

Jeg har lige bestilt et sæt sengetøj, æble katvig i brunt. Glæder mig til at få det. Kan nemlig sy et junior og et baby sæt af et sæt voksen.... Har givet 400.- Så det dynes jeg ikke er for dyrt når jeg får 2 fede sæt...

Moni - som synes at det er godt vi er forskellige...

Anmeld

6. august 2008

Rasmine

SJOVT, du spørger Betina, har nemlig selv tænkt på hvorfor folk er ved at komme i bukserne over det, på Ordet er frit.
Synes bestemt ikke det er al "omtalen værd", men som folk skriver er det godt vi har hver vores smag.
Ret sjovt at se resultater af afstemnngen. ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.