Katvig æbleprint.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad synes i om katvig æbleprint??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.676 visninger
27 svar
0 synes godt om
4. august 2008

Plysbjørnen

Nu vil jeg gerne lige høre hvad i synes om dem...

jeg synes selv de er grimme men folk lader til at være glad for dem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2008

sbs78

Synes det er et helt vildt fedt design :)

Anmeld

4. august 2008

Lulle25

Har både i baby og junior og som voksibetræk og noget tøj, synes ligesom sidsel det er vildt fedt;)
Hvad er det du synes der er så grimt ved dem da ?

Anmeld

4. august 2008

Joan ( Smallie )

Altså jeg syntes ikke det er noget særligt.

Anmeld

4. august 2008

Lise

Jeg synes det er sådan lala...hvis nogen kom og gav Simon noget sengetøj eller f.eks. en bluse ville jeg sige tak og bruge det - men det er ikke det jeg bruger mine penge på...

Anmeld

4. august 2008

Plysbjørnen

Lise skriver:

Jeg synes det er sådan lala...hvis nogen kom og gav Simon noget sengetøj eller f.eks. en bluse ville jeg sige tak og bruge det - men det er ikke det jeg bruger mine penge på...

Du er da mere diplomatisk end mig... jeg tror seriøst jeg ville gemme det bagerst i skabet hvis jeg ikke kunne få det byttet...

Anmeld

4. august 2008

sbs78

Du er da mere diplomatisk end mig... jeg tror seriøst jeg ville gemme det bagerst i skabet hvis jeg ikke kunne få det byttet...

Godt at vi alle ikke har samme smag;)

Anmeld

4. august 2008

Plysbjørnen

sbs78 skriver:
Betina1978 (Tinatrold skriver:

Godt at vi alle ikke har samme smag;)

Det kan der være noget om... ville også bare høre om det bare var mig der ikke kunne lidt det...

Anmeld

4. august 2008

BellaT

Ja, jeg synes også det er gyseligt.:P Ligner noget fra min barndom eller tidligere.
Og så er det det alle har. Kiggede mig omkring i en legepark engang og der var bare grøn katvig æbleprint-dyner overalt. Og så kom jeg med min pussenusse-lyseblå babydyne med en kat på. Ha Ha.

Jeg synes også rigtig meget Molo-tøj er grimt. Ikke alt, men meget er. Og også Småfolk.
Elsker Benetton og Esprit og det billige Nameit.

Knus fra Helle - ikke særlig moderigtig.:P:$:D

Anmeld

4. august 2008

Astrid P

Jeg synes det er fint, men jeg kunne bedre lide dengang det var mini-æbler... DE var søde!
Smilla har et sæt sengetøj til babydynen i det pink æbleprint, og det har vi været glade for. Og jeg synes det er flot i den brune til voksendyner, men vil dog ikke bruge en formue på at købe det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.