Katvig æbleprint.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2008

Juniors mor

Kunne bestemt heller ikke finde på at give penge for det selv. Synes ikke det er noget specielt, men hvis jeg fik det i gave, ville jeg da bruge det.
Der er andre "designer" mærker til børn jeg synes der laver nogle flotte ting i en dejlig kvalitet, men at give 299 for en body eller 499 for en striktrøje til en baby/lille barn, synes jeg helt ærligt er latterligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2008

Tynen

Lise skriver:

Jeg synes det er sådan lala...hvis nogen kom og gav Simon noget sengetøj eller f.eks. en bluse ville jeg sige tak og bruge det - men det er ikke det jeg bruger mine penge på...

Enig!

Bare jeg slipper for at bruge så mange penge på sengetøj, så er jeg glad ;)

Anmeld

4. august 2008

Helle30

Jeg er rigtig glad for de stærke farver, Katvig bruger i alle deres ting. Æbleprintet er nok ikke min favorit, men ift. en fesen babylyserød sat i kontrast til en fesen lilla, så vil jeg klart vælge Katvigs æbleprint. Jeg gider ikke give ny pris for varerne, men indimellem findes der da også gode tilbud rundt omkring. For mit eget vedkommende er jeg blevet så træt af altid at rende rundt i en sort eller hvid t-shirt, så jeg har købt- og er altid på udkig efter- Katvigs striber til voksne. Æbleprintet ville jeg kun købe i nogle helt bestemte farvekombinationer, men stadig, der skal s'gi ske noget andet end blå jeans og en tilfældig ensfarvet overdel. - Helle

Anmeld

4. august 2008

LouiseViola

Miiikro skriver:

Ja, jeg synes også det er gyseligt.:P Ligner noget fra min barndom eller tidligere.
Og så er det det alle har. Kiggede mig omkring i en legepark engang og der var bare grøn katvig æbleprint-dyner overalt. Og så kom jeg med min pussenusse-lyseblå babydyne med en kat på. Ha Ha.

Jeg synes også rigtig meget Molo-tøj er grimt. Ikke alt, men meget er. Og også Småfolk.
Elsker Benetton og Esprit og det billige Nameit.

Knus fra Helle - ikke særlig moderigtig.:P:$:D

Lad mig starte med at sige, at det er dejligt at vi er forskellige:)

Herhjemme er farvoritmærket uden tvivl Småfolk, er helt vild med de glade farver og synes det er dejligt med prints som børn kan genkende.
Synes ikke at børnetøj skal være kedeligt og synes slet ikke det skal ligne vokenstøj i ministørrelse. Ligesom voksentøj ikke skal ligne forstørret børnetøj ;)

Anmeld

4. august 2008

MrsMartens

Jeg eeeeeelsker det!!!!(L)
Men vil ikke betale for det!!!;)

Anmeld

4. august 2008

Plysbjørnen

Hm jeg har i hvert fald konstateret at jeg må være mindst moderigtig... for jeg kender ikke de mærker i snakker om...

Betina

Anmeld

4. august 2008

BellaT

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

Hm jeg har i hvert fald konstateret at jeg må være mindst moderigtig... for jeg kender ikke de mærker i snakker om...

Betina

He He. Undskyld at jeg vist afsporede din afstemning/debat til at handle om mærketøj. Ups. Sorry:$.

Knus fra Helle..(H)

Anmeld

4. august 2008

Plysbjørnen

Miiikro skriver:

Betina

He He. Undskyld at jeg vist afsporede din afstemning/debat til at handle om mærketøj. Ups. Sorry:$.

Knus fra Helle..(H)

Alt for ladt, kommer jo også til selv at afspore et spørgsmål en gang i mellem...
Men okay, får da lidt fornemmelsen af at være totalt mode-forladt og total nærig når jeg går i A-Z og Kvickly og køber tøj både til den lille og mig...

Betina

Anmeld

4. august 2008

Mikkelmusen

betina - der er intet galt i at købe billigt tøj. Jeg synes også det er vanvittigt at give så mange penge for noget fordi der står katvig eller molo eller andet på det. Men indrømmet, så havde jeg nok gjort det sammen hvis jeg havde flere penge. Jeg er vild med farverne og vilde farver generelt, men jeg har simpelthen bare ikke råd tild det. Så du er ikke alene. :)

Anmeld

4. august 2008

ivfmarie

Men okay, får da lidt fornemmelsen af at være totalt mode-forladt og total nærig når jeg går i A-Z og Kvickly og køber tøj både til den lille og mig...

Betina

Nå, men så er vi to... jeg er for nærrig til det "fede" børnetøj. Her er netop Bilka, Kvickly eller genbrug. Det sker da at der er nogen fede udsalg hvor man kan spare for vildt på "rigtigt" (;)) tøj, men det er sjældent.

Marie - nærrig kone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.