Valg mellem fire drengenavne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2010

Loa

Dante minder mig om filmen Dantes Peak, Eskild minder mig om byen Eskildstrup (er der ikke en der hedder det?) Og Leander om Leander stolen.....

Så jeg har stemt Isak...... Dog kan jeg bedst lide det med C, Isac

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

Shoppingmor

Jeg har stemt blankt...da jeg ikke synes om nogle af navnene overhovedet

Anmeld

21. oktober 2010

NN

Tak for alle indlæggen. Og særlig tak til dem, der har givet udtryk for, hvilke associationer, de forskellige navne gir. En ting er jo smag og behag - og der er vi alle forskellige. Det er lidt spørgsmålet om, hvorvidt man gerne vil have drys på sin soft ice eller ej. Det ene er ikke mere rigtigt end det andet. Der hvor det blive mere interessant.. Det er hvorfor man bedre kan li sin soft ice uden drys :-)

Men tak for alle indlæggen.

Anmeld

21. oktober 2010

K&S

Hejsa

Jeg har stemt blankt, da jeg personligt ikke synes om navnene....! Men det vigtigste er jo også, hvad I selv synes

Katja

Anmeld

21. oktober 2010

NN

Takker :-) Og ja - helt enig.

Flere kommentarer og indlæg er selvfølgelig velkomne. Kom til at se, at mit seneste indlæg måske virkede lidt afsluttende. Men alle bidrag er velkomne

Anmeld

21. oktober 2010

Lone Jakobsen

åh Dante var han ikke en digter.... Leander er en vugge, og Eskild er mine forældres revisor

men Isak (isac) er min dyrebare søn

så gæt hvad jeg har stemt

Anmeld

25. oktober 2010

Nok20

Dante: For tæt på ordet "tante". Lidt feminint.

Eskild: Ok, men ligger ikke så rart i munden, når det udtales.

Isac: Bibelsk

Leander: Er noget flot ved navnet, men er selv gået uden om det, da det minder mig om ordet "neandertaler"...?!

Så måske hellere navnet Olander - hvis det skal være i samme ordlyd?

MEN vælg, hvad der er rigtigt for jer.... Dejligt med lidt andre bud på navne. Ellers er det meget de samme som går igen og igen herinde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.