Valg mellem fire drengenavne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket af følgende navne ville du vælge, hvis du fik en søn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.956 visninger
47 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

NN

Et let lille spørgsmål. Smag på de fire drengenavne, der er nævnt i afstemningen - og vælg det, som du ville foretrække, hvis du skulle vælge et navn til en søn.

Skulle man være fristet til at smide en kommentar... Så ville det være rart at høre, hvilke associationer, der knytter sig til hvert enkelt navn.

På forhånd tak for hjælpen :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Mor-til-asta-09

Jeg har stemt Blank.. Jeg kunne desværre ikke forestille mig min søn hedde nogen af navnene  Så kunne simpelthen ikke vælge

Anmeld

20. oktober 2010

Svei

Eskild, helt klart...et af mine favoritnavne....leander er også godt, selvom min søsters klamme hårløse kat hedder det...

Anmeld

20. oktober 2010

Ranarupta

Jbk skriver:

Eskild, helt klart...et af mine favoritnavne....leander er også godt, selvom min søsters klamme hårløse kat hedder det...

Anmeld

20. oktober 2010

Pige2009

forældre-til-Asta skriver:

Jeg har stemt Blank.. Jeg kunne desværre ikke forestille mig min søn hedde nogen af navnene  Så kunne simpelthen ikke vælge

Jeg har gjort nøjagtig det samme, da jeg slet ikke synes om nogle af navnene

Anmeld

20. oktober 2010

Svei

Ranarupta skriver:

Den er altså SÅ klam.... hun har to, hunkatten hedder klara og når de skider sidder deres hale ned i det...tilgengæld har hun to hunde hvoraf den ene æder kattenes lort....så de er sgu heller ikke så heldige...

Anmeld

20. oktober 2010

wamse

Helt klart Leander. Synes det er er stærkt og flot navn. Selv om jeg ikke har tænkt over navnet Dante før, synes jeg faktisk rigtig godt om det, så enten Leander eller Dante. :-)

Anmeld

20. oktober 2010

Ranarupta

NN skriver:

Et let lille spørgsmål. Smag på de fire drengenavne, der er nævnt i afstemningen - og vælg det, som du ville foretrække, hvis du skulle vælge et navn til en søn.

Skulle man være fristet til at smide en kommentar... Så ville det være rart at høre, hvilke associationer, der knytter sig til hvert enkelt navn.

På forhånd tak for hjælpen :-)

Jeg har stemt blankt.

Dante - det var bare en no go hos mig. Ser en lang tynd mand med sort slik-hår for mig. Sådan en rigtig slibrig fyr.

Eskild - hedder en af min fars venner. Meget sær gut - fx. så bevæger han SLET ikke ansigtet når han griner MED lyd...

Isak og Leander - de er ok. Men jeg tror, at jeg skulle have et ansigt knyttet til navnet, før det virker rigtigt. En af brugerne i en af grupperne herinde har en søn, der hedder Isak og det er bare helt perfekt til ham

Anmeld

20. oktober 2010

sandratobias

Ville ikk vælge nogle af dem da jeg personligt ikk kan lide nogle af navnene... 

Så har stemt blank.. 

Anmeld

20. oktober 2010

Pena

Har stemt Eskild. Skyldes nok at det minder ret meget om Ejgil som er mit ultimative ynglingsnavn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.