Valg mellem fire drengenavne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2010

NN

Takker for alle svarene indtil videre Og for den yderst... Hvad skal vi kalde det - levende historie omkring kattene. Den kunne heller ikke undgå at trække på smilebåndet her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

BabyStella!

NN skriver:

Et let lille spørgsmål. Smag på de fire drengenavne, der er nævnt i afstemningen - og vælg det, som du ville foretrække, hvis du skulle vælge et navn til en søn.

Skulle man være fristet til at smide en kommentar... Så ville det være rart at høre, hvilke associationer, der knytter sig til hvert enkelt navn.

På forhånd tak for hjælpen :-)

De var godt nok specielle, de navne.

Anmeld

21. oktober 2010

Pigent

Jeg har stemt Isak. De andre navne er bare ikke mig.

Hvis det ikke skulle være et af de navne så vil min søn nok kom til at hedde Viktor Frederik eller Micas Frederik.

Skal ikke have børn endnu, så jeg har god tid til at tænke over navne.

Anmeld

21. oktober 2010

Mi

NN skriver:

Et let lille spørgsmål. Smag på de fire drengenavne, der er nævnt i afstemningen - og vælg det, som du ville foretrække, hvis du skulle vælge et navn til en søn.

Skulle man være fristet til at smide en kommentar... Så ville det være rart at høre, hvilke associationer, der knytter sig til hvert enkelt navn.

På forhånd tak for hjælpen :-)

Hvis en af vores tre piger havde været en dreng, skulle det have været en Thor

mvh

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

21. oktober 2010

Maddox

Jeg har stemt Isak, da jeg altid har syntes, det var et super sødt navn

Anmeld

21. oktober 2010

Jarnsaxa

Jeg bryder mig heller ikke om nogle af navnene.

Eskild er for mig en gaaaammel mand, Isak er ALT for kristent til en hedning som mig, Dante er bare.. underligt, synes jeg.

Har stemt Leander, da jeg ikke ville stemme blankt, men det er heller ikke noget, jeg ville vælge. Men helt klart favoritten blandt de fire. Men det er jo op til jer

Anmeld

21. oktober 2010

FrkT

Jeg har altså stemt blankt, kunne slet ikke stemme på nogle af navnene, da jeg synes det er HÆSLIGE navne som jeg ALDRIG kunne finde på at kalde en søn 

Dante: er det et navn? Ohhh my God! 

Eskild: alt alt ALT for gammeldags.

Isak: nok det værste af alle navnene, da det for mig er et rent udlændingenavn, og jeg ville nødig have folk til at tro at min søn var fra udlandet, hvis ikke han rent faktisk var det.

Leander: synes ikke det er et navn til en menneske, og tænker straks Leander-vuggen, stolen osv. Kan måske gå som babynavn, men IKKE til en voksen mand, som han jo engang vil blive. Nej tak!

Og så tilføjer jeg lige hernede i bunden at det er JER der skal vælge navnet og JER der skal kunne lide det, så min mening er faktisk underordnet..... gav den kun fordi du bad om den  Og der vil altid være nogle der ikke kan lide det navn man vælger, hvad end det er, for vi er jo meget forskellige mennesker allesammen. Så vælg det rigtige for jer 

Anmeld

21. oktober 2010

JustAnotherName

forældre-til-Asta skriver:

Jeg har stemt Blank.. Jeg kunne desværre ikke forestille mig min søn hedde nogen af navnene  Så kunne simpelthen ikke vælge

Samme her!

Anmeld

21. oktober 2010

Brams

forældre-til-Asta skriver:

Jeg har stemt Blank.. Jeg kunne desværre ikke forestille mig min søn hedde nogen af navnene  Så kunne simpelthen ikke vælge

Har gjort lige det samme, kan heller ikke forestille mig at min søn skulle hedder nogle af dem.

Anmeld

21. oktober 2010

Plysbjørnen

Skal jeg vælge et af de navne bliver det Isak, men bryder ikke specielt meget om nogen af dem, men synes klart Isak er det pæneste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.