Valg mellem fire drengenavne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2010

CiSo

Ville ikke kalde min søn nogle af dem, men har stemt Isac.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Amso

Det eneste navn jeg umiddelbart kunne forestille mig en lille dreng hedde var Isak.. Dante minder mig lidt om den fugl fra alice i evtyrland? Sorry

Anmeld

20. oktober 2010

SussieThyssen

NN skriver:

Et let lille spørgsmål. Smag på de fire drengenavne, der er nævnt i afstemningen - og vælg det, som du ville foretrække, hvis du skulle vælge et navn til en søn.

Skulle man være fristet til at smide en kommentar... Så ville det være rart at høre, hvilke associationer, der knytter sig til hvert enkelt navn.

På forhånd tak for hjælpen :-)

Ingen af dem...da jeg ikke bryder mig om nogen af dem.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. oktober 2010

Ranarupta

Jbk skriver:

Den er altså SÅ klam.... hun har to, hunkatten hedder klara og når de skider sidder deres hale ned i det...tilgengæld har hun to hunde hvoraf den ene æder kattenes lort....så de er sgu heller ikke så heldige...

Ej, for helvede!

Jeg troede, at katte var nogle af de mest renlige dyr?! Det gælder så bare ikke de hårløse... 

Og ja, der kan hunde altså være vildt klamme!! Vores har engang rendt rundt med en rævelort i munden, som var det en cigar 

Anmeld

21. oktober 2010

Pena

Jbk skriver:

Den er altså SÅ klam.... hun har to, hunkatten hedder klara og når de skider sidder deres hale ned i det...tilgengæld har hun to hunde hvoraf den ene æder kattenes lort....så de er sgu heller ikke så heldige...

Det lyder lidt som om de dyr ku bruge noget terapi. ... og en trøje

Anmeld

21. oktober 2010

A&F

Jeg har stemt Isak.

Det er smukt.

Anmeld

21. oktober 2010

Svei

Ranarupta skriver:

Ej, for helvede!

Jeg troede, at katte var nogle af de mest renlige dyr?! Det gælder så bare ikke de hårløse... 

Og ja, der kan hunde altså være vildt klamme!! Vores har engang rendt rundt med en rævelort i munden, som var det en cigar 

Ha ha ha,...kan lige se den for mig...

Jamen, det er katte vidst også, men de der tror jeg bare er avlet til at se ud på en måde som måske gør de mister en del på andre...men klamme er de...

Anmeld

21. oktober 2010

twinboys

Leander da det ligger tættest på min søns navn

Majbritt

Anmeld

21. oktober 2010

Ranarupta

Jbk skriver:

Ha ha ha,...kan lige se den for mig...

Jamen, det er katte vidst også, men de der tror jeg bare er avlet til at se ud på en måde som måske gør de mister en del på andre...men klamme er de...

Puh... 

*ae ae* og så drysser det ellers ned med bæ-flager... Ydrk!

Anmeld

21. oktober 2010

Svei

Søddepødde skriver:

Det lyder lidt som om de dyr ku bruge noget terapi. ... og en trøje

Hihi....jamen, det tror jeg klart de kunne have brug for...den mest normale er hunden Jack som er græsk gadehund og adopteret af min søs, men den lider så af kroniske dårlig ånde og luft i tarmene, luft som gerne luftes ud når jeg sidder med den....fydaføj...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.