Pilates, Tunis. Pilates er vejen frem for at stramme op på maven. Du træner dine dybere mavemuskler på den måde og får bygget et muskelkorset op til at holde din krop oprejst bedre. For lige med dig, tror jeg ikke, det handler så meget om, at du skal tabe dig, som at du bare skal have lidt flere muller.
Men åh, hvor jeg godt ved, hvordan du har det... Jeg har også altid været en tynd og spændstig sag, men jeg begyndte at tage på af noget angstmedicin :@ Og det er virkelig ikke fun at være større end man plejer!
På den anden side, kunne det jo være, at man rent faktisk var for tynd før og det værste ved det nye udseende er, at man ikke har fundet ud af at vende sig til det.
Det tænker jeg i hvert fald, når jeg ser dig og så hører, hvad du siger om at du gerne vil tabe dig. For lige som alle de andre, synes jeg også, at du ser drøngodt ud og bestemt i den tynde ende af almindeligheds-registret, så du må have været meeeeget tynd før i tiden og jeg synes sgu, det ville være synd, om du blev tyndere...
Men flere muskler ville du sikkert ikke tage skade af ;)8D
Knus fra Birgitte
Anmeld