Den dælans vægt!! (Ynk - Den der krop)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2008

Plysbjørnen

Tynen skriver:

Mebach skriver:

Find sgu da bolden.
Stella vil da også elske den.

Og helt seriøst, så er du da ikke fed.
Du lækker!
(L)

Du os´(L)

Ja, jeg må få den gravet frem imorgen så :)

Men Trine ikke for noget... du ser altså ikke særlig tyk ud... synes faktisk du er meget slank og flot på alle de billeder jeg har set af dig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2008

heaven

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

Tynen skriver:

Mebach skriver:

Find sgu da bolden.

Du lækker!
(L)

Du os´(L)

Men Trine ikke for noget... du ser altså ikke særlig tyk ud... synes faktisk du er meget slank og flot på alle de billeder jeg har set af dig...

ditto herfra....:P

Anmeld

3. august 2008

Lene76

ja var vi andre da bare så slank.... men trine husk lige du har født en barn har de venninder du sammenligner dig med osse det????

min mave ser farlig ud men jeg har født 2 dejlige børn og det er jeg sku stolt af og hvaså men at man har en par strækmærker og lidt hængehud... måske enda en lille topmave.... du ved det der er kun en måde at få det væk på hvis du ik vil træne el spise rigtig....... under kniven..... så frem med bolden og mindre og sunder potioner mad tror jeg er en super løsning......(L)

Anmeld

3. august 2008

Tynen

Tynen skriver:

Mebach skriver:

Find sgu da bolden.

Du lækker!
(L)

Du os´(L)

Tak skal I have!(L)

Jeg ved godt at det kunne være værre, men det er bare svært når man var rigtig slank og fit for fight engang og så se hvordan det ser ud nu.

Jeg tror bare jeg bliver nødt til at gribe mig selv i nakken allerede nu, for med min ryggrad ved jeg bare at det kommer til at gå rigtig galt hvis jeg fortsætter på den her måde!

Og som sagt, så er jeg bare så træt af at trække maven ind konstant!
Det er pinligt at indrømme, men sådan er det nu engang :S

Anmeld

3. august 2008

Plysbjørnen

Tynen skriver:

Tynen skriver:

Mebach skriver:

Find sgu da bolden.

Du lækker!
(L)

Du os´(L)

Tak skal I have!(L)

Jeg ved godt at det kunne være værre, men det er bare svært når man var rigtig slank og fit for fight engang og så se hvordan det ser ud nu.

Jeg tror bare jeg bliver nødt til at gribe mig selv i nakken allerede nu, for med min ryggrad ved jeg bare at det kommer til at gå rigtig galt hvis jeg fortsætter på den her måde!

Det er så også bare helt i orden... men seriøst jeg ville meget gerne have din krop...

Anmeld

3. august 2008

birgittemarie

Pilates, Tunis. Pilates er vejen frem for at stramme op på maven. Du træner dine dybere mavemuskler på den måde og får bygget et muskelkorset op til at holde din krop oprejst bedre. For lige med dig, tror jeg ikke, det handler så meget om, at du skal tabe dig, som at du bare skal have lidt flere muller.

Men åh, hvor jeg godt ved, hvordan du har det... Jeg har også altid været en tynd og spændstig sag, men jeg begyndte at tage på af noget angstmedicin :@ Og det er virkelig ikke fun at være større end man plejer!
På den anden side, kunne det jo være, at man rent faktisk var for tynd før og det værste ved det nye udseende er, at man ikke har fundet ud af at vende sig til det.
Det tænker jeg i hvert fald, når jeg ser dig og så hører, hvad du siger om at du gerne vil tabe dig. For lige som alle de andre, synes jeg også, at du ser drøngodt ud og bestemt i den tynde ende af almindeligheds-registret, så du må have været meeeeget tynd før i tiden og jeg synes sgu, det ville være synd, om du blev tyndere...
Men flere muskler ville du sikkert ikke tage skade af ;)8D

Knus fra Birgitte

Anmeld

3. august 2008

linemus

Tynen skriver:

Tak skal I have!(L)

Det kender jeg alt for godt. Ligner en der er gravid i 4. mdr, selvom jeg vejer det samme som før grav. Det hele sætter sig bare på maven - men der er vel også god plads og masser af løs hud, så den ikke skal arbejde på at udvide sig. Resten af kroppen er en gang slaskeværk. Øv bøv. Vil i gang med at løbe, men der kommer altid liiiige et eller andet i vejen :$

Det var jo ikke lige gode råd, jeg ryster ud af ærmet (sammen med den løse hud på overarmene), men vil bare trøste dig lidt og sige, du ikke er alene... Det er så belastende ikke at være tilpas i sin krop...

(H) Line

Synes forøvrigt, at BM skriver en masse klogt der! Er helt enig!

Anmeld

3. august 2008

birgittemarie

Det kender jeg alt for godt. Ligner en der er gravid i 4. mdr, selvom jeg vejer det samme som før grav. Det hele sætter sig bare på maven - men der er vel også god plads og masser af løs hud, så den ikke skal arbejde på at udvide sig. Resten af kroppen er en gang slaskeværk. Øv bøv. Vil i gang med at løbe, men der kommer altid liiiige et eller andet i vejen

Det var jo ikke lige gode råd, jeg ryster ud af ærmet (sammen med den løse hud på overarmene), men vil bare trøste dig lidt og sige, du ikke er alene... Det er så belastende ikke at være tilpas i sin krop...

Line

Jeg synes fuldstændigt det samme kan siges til dig Line. For du ligner absolut heller ikke en, der har brug for at tabe dig! Pilates er virkelig godt for den trælse mave.

Fed DVD: http://www.moviezoo.dk/Power-of-Pilates-DVD-film_7 391970259073

Køb den og bliv et nyt menneske ;)

Anmeld

4. august 2008

linemus

birgittemarie skriver:

Det kender jeg alt for godt. Ligner en der er gravid i 4. mdr, selvom jeg vejer det samme som før grav. Det hele sætter sig bare på maven - men der er vel også god plads og masser af løs hud, så den ikke skal arbejde på at udvide sig. Resten af kroppen er en gang slaskeværk. Øv bøv. Vil i gang med at løbe, men der kommer altid liiiige et eller andet i vejen

Line

Jeg synes fuldstændigt det samme kan siges til dig Line. For du ligner absolut heller ikke en, der har brug for at tabe dig! Pilates er virkelig godt for den trælse mave.

Fed DVD: http://www.moviezoo.dk/Power-of-Pilates-DVD-film_7 391970259073

Køb den og bliv et nyt menneske ;)

Takker - den vil jeg da lige kigge på! :)

Anmeld

4. august 2008

Tynen

Ihh, I skriver sgu så mange gode ting, synes jeg!

Det er netop det med at finde sig til rette i sin nye krop - For selvfølgelig ændrer man sig efter sådan en omgang.

Det der er mest frustrende er nemlig at jeg vejer præcis det samme som før og det hele sidder på maven og på armene.

Måske skulle jeg bare til at droppe selvynken og så komme i gang med det opstramning.
For jeg tror at det kan redde en del :)

Det lyder så simpelt lige nu - Men synes også tit at der kommer alt mulig andet i vejen.
Måske er det et spørgsmål om priotering?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.