Den dælans vægt!! (Ynk - Den der krop)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.237 visninger
34 svar
0 synes godt om
3. august 2008

Tynen

Altså er der andre der bare synes det er en håbløs kamp at komme ned på et resultat der bare minder en lille smule om det man så ud som engang?!

Har lige fået en depression her til aften (Arh, okay - Men næsten :) )
Har lige set billeder fra i fredags hvor jeg var afsted med nogle veninder - og GUD!! Jeg fik sgu da en chok!

Hvad er der lige sket med mig?
Jeg vidste slet ikke det stod sådan til :S

Christ - De der overarme kunne jo måle sig med 2 af mine veninders til sammen!! 8(
Det sidder dælme da også i ansigtet, du ved = Fedtdepoterne - Yaiks!
Og maven - Arhmen altså!
Jeg har givet op og kan mærke at jeg bare har lyst til at sidde og have ondt af mig selv!

MEN - Det nytter jo bare ikke!!
Er der ikke nogen (Ud over Loggi - Hun plejer uden tøven at tage de store træsko på ;) ) der lige vil være så venlig at give mig et ordentlig los i røven og fortælle mig hvad man burde spise eller gøre for at have bare lidt kontrol med vægten!

Jeg kan lige så godt indrømme det - Jeg ORKER!!! ikke at gå og trække maven ind mere hele dagen lang for at skjule at jeg ligner en oppustet gravid fra uge 20!!

What to do?
Jeg har bare ikke tiden (Og pengene) til at tage ned og træne mere.
Måske jeg skulle sige op imorgen så jeg kan bruge tiden på at få en normal krop igen?!
Jeg gider jo alligevel ikke på arbejde (C)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2008

Rasmine

Gå så en tur! Og drop kvala'en. Og snold! Og gå så en tur. Ha' sex, har hørt det sku være ih og åh så godt. (altså ikke med Stig...:P)

Anmeld

3. august 2008

ka li ja

jamen så kan du da bare ha sex med mig!

Anmeld

3. august 2008

Rasmine

ka li ja skriver:

QUE???
MIG???
:$

Anmeld

3. august 2008

Plysbjørnen

Jo kunne sige en masse ting tror jeg... Men jeg kan ikke engang overholde noget selv, så hvordan skal jeg kunne få dig til det...

Men jo jeg føler med dig, og forstår dig til fulde... Jeg hader min krop (det gjorde jeg inden jeg blev gravid igen), men når 93 kg og fordeler på 160 cm så er det ikke noget kønt syn... og nej det er ikke blevet bedre af at jeg er blevet gravid...

nå der kom vist ikke rigtigt noget fornuftigt ud af det her...

Betina

Anmeld

3. august 2008

ka li ja

nej sgu da tunen, det var jo hende der skulle tabe sig ikke!!?

Anmeld

3. august 2008

Rasmine

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] nej sgu da tunen, det var jo hende der skulle tabe sig ikke!!? [/citat] Nå jaja, man har vel lov at håbe jo. :'(

Anmeld

3. august 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] nej sgu da tunen, det var jo hende der skulle tabe sig ikke!!? [/citat] Nå jaja, man har vel lov at håbe jo. :'([/citat] (H)

Anmeld

3. august 2008

Tynen

ka li ja skriver:

Arh, du´en chamis Kalaha!;)

Anmeld

3. august 2008

Loggidut

åh tynen.....jeg lukker mine øjne og springer dit indlæg over...hokus pokus...det har aldrig været der...trylle trylle...og sloggi glemmer alt om det igen!:S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.