Wilmas fantastiske fødsel - FB som lovet + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

misslea

Tjuhl skriver:

gud hvor er hun fin, Lea!! tillykke igen!! den fødsel ku jeg altså godt liiiige bruge, og især når vi bare skal være herhjemme

Tak Trine...  Jaaaah vi er også ret stolte over, hvad vi har præsteret.... heheh

Og ved du hvad... jeg kom sådan til at tænke på dig!!! For jordemoderen sagde FLERE gange efter fødslen, at hun virkelig syntes, at jeg skulle overveje en hjemmefødsel næste gang, for jeg var skabt til at føde børn, og der var jo ikke nogen grund til at tage på hospitalet og føde, når man kan gøre det uden så meget som at tage en panodil

Såååee... jeg glæder mig til at høre om din fødsel, og så måske overveje at føde derhjemme næste gang!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

misslea

quar20 skriver:

amen søde Lea hun er da noget af det smukkeste jeg længe har set

Jaaaah ikk??? Vi er også fuldstændig forelskede i vores lille vidunder...!! Kan slet ikke lade være med at kigge på hende, og nusse og kysse hendes dejlige små kinder .... uuuhhh altså

Anmeld

15. oktober 2010

mor_sabina

Hvor er du dygtig Stort tillykke med hende hun ser helt fantastisk ud

Anmeld

15. oktober 2010

misslea

Siber skriver:

jeg sidder helt og tuder over din FB!

Hvor er hun smuk og et stort tillykke

Knus Siber

Heheh.... hvor er du sød

Jeg sidder også og tuder bare ved tanken om min fødsel... det var bare sååå smukt....!!! Har altid sagt, at en fødsel ikke kan være smuk... men jeg må tage mine ord i mig igen!!!

Min mand og jeg havde masser af overskud til at stoppe op undervejs mellem presseveerne og snakke om, at om lidt er vores datter ude, og om lidt er vi 3 i stedet for 2!! Han kyssede mig og græd mens han sagde, at han var SÅ stolt af mig....

Uuhh ha, nu græder jeg helt igen... heheh

Anmeld

15. oktober 2010

misslea

dorthemus skriver:

SKØN FB...jeg var helt med i din beretning!!!  Er næsten misundelig på dit forløb for min var en rigtig slider og jeg havde INTET overskud efter næsten 33 timer!

Hvor er hun bare smuk...smukke læber, såå fin. Kæmpe tillykke med hende

Knus Dorthe

1000 tak Dorthe!!!

Jaah jeg er også SÅ taknemmelig for at "få lov" til at kunne være så nærværende og have energi og overskud til at stoppe op og tænke over, hvad der egentlig er ved at foregå!!! Det var en sååå vild oplevelse at tale med Martin undervejs om, at om lidt bliver vi 3 i stedet for 2, og jeg grinede og smilte og jeg kunne bare mærke en lykkes rus brede sig i mig...!!! Jeg lå hele tiden og ønskede at den næste presseve skulle komme, så jeg kunne komme tættere på at holde hende i mine arme... puha græder helt bare ved at tæke på det....  

Anmeld

15. oktober 2010

TineA

Hold da helt op for en drømmefødsel! Det var da helt utroligt
Stort tillykke med den lille Wilma !

Anmeld

15. oktober 2010

quar20

misslea skriver:

Jaaaah ikk??? Vi er også fuldstændig forelskede i vores lille vidunder...!! Kan slet ikke lade være med at kigge på hende, og nusse og kysse hendes dejlige små kinder .... uuuhhh altså

Jo jeg er da FULDSTÆNDIG solgt...!! Sikke en lækekr skabning i har lavet...!! Dem må der absolut komme mange mange MANGE flere af

Anmeld

15. oktober 2010

misslea

Malene84 skriver:

weeee smuksak, så kom prinsessen endelig ud  åårrrh hvor kan jeg dog følge dig i din tudetur dagen før!!! Har haft så ondt af dig. Men skønt at det bare gik som smurt. Glæder mig til at følge lille Wilma

-lig tillykke

Heheh.... ja det virkede næsten som om, at jeg bare skulle lade al den dårlige energi ogfrustrationer komme ud af min krop, og vupti, så var jeg klar til fødsel!!! Og HVILKEN fødsel??

Hun er bare det aller bedste, der nogensinde er sket os, og vi kan slet ikke få nok af hende....

Anmeld

15. oktober 2010

misslea

quar20 skriver:

Jo jeg er da FULDSTÆNDIG solgt...!! Sikke en lækekr skabning i har lavet...!! Dem må der absolut komme mange mange MANGE flere af

Hihi... ja jordemoderen mente også, at det ville være SKAM, hvis vi ikke fik en ordentlig omgang unger, for jeg var helt bestemt skabt til at føde børn!!

Og dén var Martin straks helt med på... heheh.... han fik pludselig blod på tanden

Anmeld

15. oktober 2010

dorthemus

misslea skriver:

1000 tak Dorthe!!!

Jaah jeg er også SÅ taknemmelig for at "få lov" til at kunne være så nærværende og have energi og overskud til at stoppe op og tænke over, hvad der egentlig er ved at foregå!!! Det var en sååå vild oplevelse at tale med Martin undervejs om, at om lidt bliver vi 3 i stedet for 2, og jeg grinede og smilte og jeg kunne bare mærke en lykkes rus brede sig i mig...!!! Jeg lå hele tiden og ønskede at den næste presseve skulle komme, så jeg kunne komme tættere på at holde hende i mine arme... puha græder helt bare ved at tæke på det....  

Hvor er det dejligt at høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.