Wilmas fantastiske fødsel - FB som lovet + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

Thereseh

Sikke en dejlig historie. Stort tillykke til hele familien 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Vidunderligeunger

nåååhr.. hvor er hun dejlig... og sikke en god FB

Sidder faktisk og tuder..

stort tillykke

Anmeld

15. oktober 2010

CiSo

Kæmpe stort tillykke, hvor er hun bare et smukt barn! Håber snart det er min tur!!

Anmeld

15. oktober 2010

Tulle28

Stort tillykke - hvor ER hun bare dejlig!! Fantastisk billede af jer to.

Stort knus Tulle

Anmeld

15. oktober 2010

molle85

Stort tillykke med jeres lille prinsesse

Hvor er hun bare lækker

Anmeld

15. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Sikken skøn fødselsberetning. Det hele endte jo fantastisk. Og sikken yndig lille datter i har fået jer. Tillykke med hende.

Anmeld

15. oktober 2010

birthee

Stort tillykke med jeres pige!!! Det var en ekspres levering der ville noget, da hun først sagde til at hun ville ud!!!

Skønne billeder, og en mor og far der ser rigtig lykkelige ud!!!

Anmeld

15. oktober 2010

misslea

LouiseNielsen skriver:

Dejlig FB og læse og neeeej hvor er hun smækker lækker.....

Man skal ikke lave pis med at åbne sig så hurtig, for det gør bare fucking meget mere ondt end når det tager laaaaang tid..... Jeg åbnede mig 9 cm på 1½ tima da jeg skulle have Nicklas, av av av.....

Held og lykke med det lille vidunder.....

Kram

Ja - det var jo helt vildt!!!

Havde jo regnet med, at veerne ville komme stille og roligt og tage til i styrke... men skal da ellers love for, at de var på MAX fra start af.... shiiit manner!!!

Men når man kun skal "finde" sig smerter så kort tid, så gør det ikke helt så meget!!! Og iiihhh en fantastisk følelse, når man endelig får lov at presse... jeg glædede mig til hver eneste ve, og tænkte bare, lad mig få nogle flere, så vi kan få lillepigen ud... hihi

Anmeld

15. oktober 2010

misslea

Gyllibik skriver:

Hi hi, faktisk vildt så meget jeg levede mig ind i din FB,  sad pludseligt på fortorvscaféen med jer, og var vildt irriteret på den JM

Smuk fødsel (Kan jeg forestille mig)

Jeres lille Wilma er helt igennem dejlig, specielt hendes knald røde hjerteformede læber

Tillykke

Hihi... hvor er du sød

Jaaah hendes læber har hun fra mig... det er SÅ sødt

Og jo - virkelig en fantstisk oplevelse... fyldt med såå mange følelser, tanker og kærlighed....

Anmeld

15. oktober 2010

misslea

Lise skriver:

UUuuhh, en lynfødsel - godt gået   og endnu en gang tillykke med hende...

Den søde jordemoder Louise hed ikke tilfældigvis Hedegaard til efternavn? Jeg fødte sidste gang med jordens sødeste jordemoder Louise på Hvidovre - en meget smilende dame

Nej hun hed Louise Haugaard.... så med mindre hun er blevet gift og skriftet navn, så er det vidst ikke hende!!! Men hold da op, en skøn jordemor!!!

Og det fandt jeg da hurtig ud af, betyder VIRKELIG MEGET!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.