Wilmas fantastiske fødsel - FB som lovet + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2010

BechHannibal

Stort tillykke med jere lille Wilma

Sikke nogle helt vild skønne billeder af jer allesammen! Og super rart for dig med en sådan nem fødsel Endnu engang tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

misslea

BechHannibal skriver:

Stort tillykke med jere lille Wilma

Sikke nogle helt vild skønne billeder af jer allesammen! Og super rart for dig med en sådan nem fødsel Endnu engang tillykke

1000 tak

Vi føler os simpelthen også SÅ heldige at blive velsignet med sådan en drømmefødsel... heheh!!!!

Og jaaaah hun er bare skøn

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

21. oktober 2010

lisbethita

misslea skriver:

Iihhh hvor er du altså sød.... blir helt glad indeni af at læse, det du skriver

Og ja - du har ret... der er stor forskel på, hvordan de små ser ud, når de lige er født!!! Jeg havde også forberedt mig på, at hun måske ikke var fantastisk smuk i samme øjeblik hun kom ud.... men iiihhh hvor jeg synes, at hun var fin lige fra start

Jeg er også selv helt overrasket over, hvor nem en fødsel jeg havde....!!! Min jordemor har hele tiden sagt, at hun var helt sikker på, at jeg ville få en nem fødsel, for jeg var bygget til at føde børn, som hun sagde...!! Og så har jeg været i RIGTIG god form hele vejen igennem og trænet lige til dagen før jeg fødte... så det har sikkert også lidt at sige!!! Men jeg vidste jo godt, at der aldrig er nogen garanti... og man ved ikke, hvad der kan ske under fødslen.... så jeg føler mig virkelig heldig....

Og ja... der er noget helt specielt ved sådan en lille bebs... det er SÅÅÅ hyggeligt at ligge og putte og mærke deres små fingre undt om ens egen KÆMPE store tommeltot... heheh!!!

Men jeg glæder mig nu også lidt til, at hun bliver mere bevidst, pludrer, smiler, griner, griber om ting osv.... men igen, hver sin alder har sin helt egen charme

Og ja... tænk engang, hvor hurtigt tiden kan gå... du har jo ligefrem en stor dreng nu... heheh

Det er nu en pige, jeg har...   Smilla Sofia, hedder hun!! 

Jeg var også i mega god træning inden og det var min veninde også. Vi trænede også indtil de sidste dage inden. Men vi fik at vide, at det var en kæmpe ulempe, fordi sportsfolk oftest har et strammere bækken. Min veninde er prof håndboldspiller. Jeg er bare ganske alm fitness-nisse, hi hi. Vi havde begge meget lange fødsler....suuuuk. Så selvom det var det, som vi fik at vide, så tror jeg ikke det har så meget med det at gøre. Men du har nok et fleksibelt bækken og gudske lov for det ;-) Det skal du bare prise dig lykkeligt for. Det er ikke sjovt at ligge i 3 døgn. Men gjorde det gerne igen <3 Det lover jeg dig!!! Bliver helt varm indeni, når jeg læser om andre, som lige har født. Åh...hvor er det stort!! Og man er bare så stolt, at man stråler som en lille sol!! Jeg er så taknemmelig for, at vi kom godt igennem det trods alt. Det kunne have været gået meget galt, fordi Smilla havde navlesnoren to gange rundt om halsen, så det var derfor det tog en evighed at få hende ud. Et lille klip gjorde forskellen... til sidst altså ;-) 

Send billeder tit, lov det ;-) Det er så sjovt at se billeder af babyerne - især når man følger dem fra de første billeder og fremefter ;-) 

Ha en fantastisk weekend, søde!! Håber I får en masse gode besøg og dejlige gaver af venner og bekendte!! 

De kærligste hilsner 

Anmeld

21. oktober 2010

misslea

lisbethita skriver:

Det er nu en pige, jeg har...   Smilla Sofia, hedder hun!! 

Jeg var også i mega god træning inden og det var min veninde også. Vi trænede også indtil de sidste dage inden. Men vi fik at vide, at det var en kæmpe ulempe, fordi sportsfolk oftest har et strammere bækken. Min veninde er prof håndboldspiller. Jeg er bare ganske alm fitness-nisse, hi hi. Vi havde begge meget lange fødsler....suuuuk. Så selvom det var det, som vi fik at vide, så tror jeg ikke det har så meget med det at gøre. Men du har nok et fleksibelt bækken og gudske lov for det ;-) Det skal du bare prise dig lykkeligt for. Det er ikke sjovt at ligge i 3 døgn. Men gjorde det gerne igen <3 Det lover jeg dig!!! Bliver helt varm indeni, når jeg læser om andre, som lige har født. Åh...hvor er det stort!! Og man er bare så stolt, at man stråler som en lille sol!! Jeg er så taknemmelig for, at vi kom godt igennem det trods alt. Det kunne have været gået meget galt, fordi Smilla havde navlesnoren to gange rundt om halsen, så det var derfor det tog en evighed at få hende ud. Et lille klip gjorde forskellen... til sidst altså ;-) 

Send billeder tit, lov det ;-) Det er så sjovt at se billeder af babyerne - især når man følger dem fra de første billeder og fremefter ;-) 

Ha en fantastisk weekend, søde!! Håber I får en masse gode besøg og dejlige gaver af venner og bekendte!! 

De kærligste hilsner 

Åååhh Gud UNDSKYLD.... jeg ved ikke hvorfor jeg troede, at det er en dreng du har!!

Ej.. puha sikke da en omgang - det lyder super hårdt!!! Men heldigvis så er dét, der kommer ud det hele værd, og derfor ville man også gøre det igen....

Ja jeg lover, at jeg nok skal lægge billeder ind løbende - man kan jo næsten ikke lade være... hihi!!! Ellers kan du altid kigge i mit album, der kommer i hvert fald billeder sådan nogenlunde ofte!!!

Hav en dejlig aften.... mange hilsner og fra Lea

Anmeld

21. oktober 2010

lisbethita

misslea skriver:

Åååhh Gud UNDSKYLD.... jeg ved ikke hvorfor jeg troede, at det er en dreng du har!!

Ej.. puha sikke da en omgang - det lyder super hårdt!!! Men heldigvis så er dét, der kommer ud det hele værd, og derfor ville man også gøre det igen....

Ja jeg lover, at jeg nok skal lægge billeder ind løbende - man kan jo næsten ikke lade være... hihi!!! Ellers kan du altid kigge i mit album, der kommer i hvert fald billeder sådan nogenlunde ofte!!!

Hav en dejlig aften.... mange hilsner og fra Lea

Det vil jeg gøre, søde ;-) 

Anmeld

21. oktober 2010

MariaJ

Fantastisk historie. Tak fordi du ville dele og tillykke til jer 

Anmeld

22. oktober 2010

misslea

MariaJ skriver:

Fantastisk historie. Tak fordi du ville dele og tillykke til jer 

Jamen altså.... kunne jo SLET ikke lade være med at dele den her fantastisk oplevelse

For det er altså noget SÅ stort, at man har lyst til at fortælle hele verden, at endnu et lille frø er plantet

Så det var da så llidt.....

Anmeld

15. december 2010

Najsen86

Det er var da bare en ønskefødsel.. håber virkelig at min bliver bliver noget derhenad.. og mange gange tillykke med jeres skønne Wilma

Naja

Anmeld

15. december 2010

misslea

Najsen86 skriver:

Det er var da bare en ønskefødsel.. håber virkelig at min bliver bliver noget derhenad.. og mange gange tillykke med jeres skønne Wilma

Naja

JA for søren da....!!!! Jeg synes virkelig, at det var den bedste oplevelse i mit liv... jeg kunne have født igen dagen efter, hvis det sku være... hahah!!!!

Håber også, at du får en rigtig god fødsel

lea

Anmeld

16. december 2010

Najsen86

misslea skriver:

JA for søren da....!!!! Jeg synes virkelig, at det var den bedste oplevelse i mit liv... jeg kunne have født igen dagen efter, hvis det sku være... hahah!!!!

Håber også, at du får en rigtig god fødsel

lea

♥Uha tak skal du have.. det håber jeg virkelig også, men der er jo noget tid til endnu

Knus Naja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.