misslea skriver:
Iihhh hvor er du altså sød.... blir helt glad indeni af at læse, det du skriver 
Og ja - du har ret... der er stor forskel på, hvordan de små ser ud, når de lige er født!!! Jeg havde også forberedt mig på, at hun måske ikke var fantastisk smuk i samme øjeblik hun kom ud.... men iiihhh hvor jeg synes, at hun var fin lige fra start 
Jeg er også selv helt overrasket over, hvor nem en fødsel jeg havde....!!! Min jordemor har hele tiden sagt, at hun var helt sikker på, at jeg ville få en nem fødsel, for jeg var bygget til at føde børn, som hun sagde...!! Og så har jeg været i RIGTIG god form hele vejen igennem og trænet lige til dagen før jeg fødte... så det har sikkert også lidt at sige!!! Men jeg vidste jo godt, at der aldrig er nogen garanti... og man ved ikke, hvad der kan ske under fødslen.... så jeg føler mig virkelig heldig....
Og ja... der er noget helt specielt ved sådan en lille bebs... det er SÅÅÅ hyggeligt at ligge og putte og mærke deres små fingre undt om ens egen KÆMPE store tommeltot... heheh!!!
Men jeg glæder mig nu også lidt til, at hun bliver mere bevidst, pludrer, smiler, griner, griber om ting osv.... men igen, hver sin alder har sin helt egen charme 
Og ja... tænk engang, hvor hurtigt tiden kan gå... du har jo ligefrem en stor dreng nu... heheh
Det er nu en pige, jeg har...
Smilla Sofia, hedder hun!!
Jeg var også i mega god træning inden og det var min veninde også. Vi trænede også indtil de sidste dage inden. Men vi fik at vide, at det var en kæmpe ulempe, fordi sportsfolk oftest har et strammere bækken. Min veninde er prof håndboldspiller. Jeg er bare ganske alm fitness-nisse, hi hi. Vi havde begge meget lange fødsler....suuuuk. Så selvom det var det, som vi fik at vide, så tror jeg ikke det har så meget med det at gøre. Men du har nok et fleksibelt bækken og gudske lov for det ;-) Det skal du bare prise dig lykkeligt for. Det er ikke sjovt at ligge i 3 døgn. Men gjorde det gerne igen <3 Det lover jeg dig!!! Bliver helt varm indeni, når jeg læser om andre, som lige har født. Åh...hvor er det stort!! Og man er bare så stolt, at man stråler som en lille sol!! Jeg er så taknemmelig for, at vi kom godt igennem det trods alt. Det kunne have været gået meget galt, fordi Smilla havde navlesnoren to gange rundt om halsen, så det var derfor det tog en evighed at få hende ud. Et lille klip gjorde forskellen... til sidst altså ;-)
Send billeder tit, lov det ;-) Det er så sjovt at se billeder af babyerne - især når man følger dem fra de første billeder og fremefter ;-)
Ha en fantastisk weekend, søde!! Håber I får en masse gode besøg og dejlige gaver af venner og bekendte!! 
De kærligste hilsner