Anaglad skriver:
Hej Lea,
Tak fordi du lagde dit link ind på mit "emne".
Er rigtig glad for at have læst din historie og har fået lidt mere mod på, at det nok skal gå.
Jeg skal også føde på Hvidovre og har hørt rigtig godt om dem.. så det skal nok gå.
Det er iøvrigt en rigtig sød pige du har fået og du ser også rigtig fin ud sammen med hende på billedet.
Tillykke med din pige.
Håber jeg får lige så nem en fødsel som din. 

Jamen selvtak da!!!
Jeg kan huske, at jeg kun hørte om alle skrækhistorierne inden jeg fødte, og jeg havde simpelthen SÅ meget brug for at høre, at en fødsel faktisk også kan være super fantastisk, og ikke kun være et mareridt, der skal overståes 
Hvidovre var et super dejligt sted at føde for os!! Personalet var virkelig søde og hjælpsomme, og vi fik alt den hjælp vi ønskede... også midt om natten... hihi!!! Vi lå på patient hotellet, og det var i hvert fald udelukkende en GOD oplevelse 
Du er velkommen til at stille ALLE de spørgsmål du har lyst til... hvis du har brug for det!!!
Og forresten... tusind tak....!! Vi er også SÅÅÅ glade for vores lille skatte-pige!! 
Rigtig meget held og lykke... er sikker på, at du får en skøn oplevelse med din fødsel!!
Anmeld