Hvilken bil har du og hvorfor?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

Lise

Vi har en Opel Astra stationcar. Den er fin hvis man har ét barn, men med to bliver den for lille. Synes vi i hvert fald. Til december får vi en ny, og vi glæææææææder os. Denne gang skal vi have en Ford Mondeo stationcar  

Derudover har vi en gammel Ford Ka som jeg tøffer rundt i. Men det er jo en lillebitte bil, hvor kun små mennesker som mig kan være i. Og i bagagerummet kan der lige være en lift, men heller ikke meget mere end det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Pige2009

netdaddy skriver:

Vi købte en brugt Peugeot 307 SW stationcar for 3 år siden som vi er meget glade for.

Den er rummelig, ikke alt for stor, kører fornuftigt på literen, og kan købes til en fornuftig pris.

Vi gav 160.000 for vores og da var den 3 år gammel, men idag kan du købe en 5 år gammel Peugeot 307 stationcar til ca. det halve eller mindre. Og når du så bor i Sverige, så er det nok endnu mindre.

Så er det lige jeg spørger, hvor man kan købe en bil, som du her beskriver til de penge? Ville selv gerne have en SW'er men de ligger en del højere end, hvad du beretter...

Anmeld

14. oktober 2010

Hvem?

Malonde1985 skriver:

Åh ja det kan jeg godt se så ... hmm.. hvilken overvejer I så i stedet??

Det jo lige det, aner det faktisk ikke, måske Volvo V70, eller noget firehjulstrækker af en art (har hestetrailer som den også skal kunne trække)  - men vi vil jo helst finde en at bytte lige over med, så vi var fri for at smide flere penge i en bil end vi allerede har gjort.

Anmeld

15. oktober 2010

netdaddy

Baagøe skriver:

Så er det lige jeg spørger, hvor man kan købe en bil, som du her beskriver til de penge? Ville selv gerne have en SW'er men de ligger en del højere end, hvad du beretter...

Kig i brugt bil annoncerne - har set indtil flere brugte Peugeot SW'ere til omkring 70-90.000 kr. der er 5-6 år gamle.

Anmeld

15. oktober 2010

Pige2009

netdaddy skriver:

Kig i brugt bil annoncerne - har set indtil flere brugte Peugeot SW'ere til omkring 70-90.000 kr. der er 5-6 år gamle.

Tror det må være noget du har drømt Jeg har trevlet bilbasen igennem de sidste par måneder og der er ingen i den prisklasse Desværre. For det er en lækker bil...

Anmeld

15. oktober 2010

netdaddy

Baagøe skriver:

Tror det må være noget du har drømt Jeg har trevlet bilbasen igennem de sidste par måneder og der er ingen i den prisklasse Desværre. For det er en lækker bil...

Nej - har set annoncerne i lokalavisen....så har ikke drømt det...

Anmeld

15. oktober 2010

netdaddy

Baagøe skriver:

http://www.bilbasen.dk/cars/usedcars/resultview.aspx?Seller=1&Sitemap=1&Category=P&Make=Peugeot&Model=307&YearFrom=2005&YearTo=2011&PriceFrom=0&PriceTo=5000001&MileageFrom=0&MileageTo=500000&ZipCode=8800

Følg dette link....så finder du 3....tog mig ca. halvandet minut....

Anmeld

15. oktober 2010

Pige2009

netdaddy skriver:

Nej - har set annoncerne i lokalavisen....så har ikke drømt det...

Hi hi...

Anmeld

15. oktober 2010

Pige2009

netdaddy skriver:

http://www.bilbasen.dk/cars/usedcars/resultview.aspx?Seller=1&Sitemap=1&Category=P&Make=Peugeot&Model=307&YearFrom=2005&YearTo=2011&PriceFrom=0&PriceTo=5000001&MileageFrom=0&MileageTo=500000&ZipCode=8800

Følg dette link....så finder du 3....tog mig ca. halvandet minut....

Fedt! Jeg skal vist ud og kigge på bil i weekenden. De er da faldet en del i pris...

Tak for det

Anmeld

15. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi har en toyota yaris, fordi den burde være rimelig holdbar og vi kører MANGE kilometer om året og vi vil også have en der kører langt på literen.

Derudover har vi en bus, en gammel sag, fiat ducato panorama 2.5D, der er indregistreret som 10 personers bus. Så har jeg taget buskørekort, fordi det betød at vi sparede 17500 kr i registreringsafgift (endte med kun at betale 5087 kr) og sparer 8000 kr om året i vægtafgift - Det er vores 'vikingebil', som vi kører til vikingemarkeder i, om sommeren.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.