Hvilken bil har du og hvorfor?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

Malonde1985

SanneBoe skriver:

Vi har en Audi A4 stc. car, den er ufattelig lækker, men må ærlig indrømme at pladsen ikke er særlig go' i den, vi overvejer kraftig at skifte den ud, men men men, vi elsker den bare da den er så lækker at køre i, hvis man har 1 barn er pladsen fin, men da vi allerede venter nr. 2 ved vi ikke li hvor vi skal gøre af alle bebsernes sager når vi ska nogle steder - men men LÆKKER bil, det er det.

HVAD!!!?? Er der ikke nok plads til 2 unger??  det var nemlig sådan en bil vi først havde tænkt, inden vi røg videre til en opel zafira. Troede da der var rigeligt af plads??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Na-Wi

Malonde1985 skriver:

Ja biler er MEGET billige! Men er næsten også snart det eneste .. valutaen stiger stødt... Meeeeen tøj osv er nu stadig meget billigt . Hvorfor flyttede I tilbage til DK?? Hvis jeg må være nysgerrig  vi har nu boet her et års tid og er glade for de

Vi boede der i små 2 år, så blev jeg gravid og så syntes vi at vi måtte vende tilbage til dk for at vores familier havde en bedre chance for at følge med i vores søns liv

Men hold op hvor jeg til tider savner Malmø :/

Anmeld

14. oktober 2010

Malonde1985

Naannaa87 skriver:

Vi boede der i små 2 år, så blev jeg gravid og så syntes vi at vi måtte vende tilbage til dk for at vores familier havde en bedre chance for at følge med i vores søns liv

Men hold op hvor jeg til tider savner Malmø :/

Ja det kan jeg godt følge dig i. Ku da være rart at have ens venner og familie lidt tættere på, men synes faktisk vi ser dem rimelig meget alligevel. Min mor er VILD med Malmø, så hun kommer meget ofte, og min far har et stort sejlskib og elsker at sejle herover .. Kærestens familie og venner kommer tit på besøg . Det er mere vennefronten for mit vedkommende der halter - INGEN af mine veninder har endnu været herovre og besøge os på trods af at vi har boet her i over 1 år nu! Og så lang og dyr en rejse er det altså heller ikke.. Men ja.. sådan er det jo bare.

Men vi er glade for at bo her, og min store pige elsker at være her. Hun har fået en masse veninder og er rigtig begyndt at snakke svensk i stor stil

Anmeld

14. oktober 2010

Ryberg

Malonde1985 skriver:

Vi skal ha en bil!!! Vi har jo solgt vores lille elskede Seat Ibiza, fordi vi vil ha en stationcar. MEN vi kan ikke finde ud af hvilken det skal være og det allerbedste havde klart været at vi ventede med at sælge den anden til vi ligesom havde fundet en ny... MEN det gik pludselig stærkt og WUPTI var den solgt!

Jeg er gravid og har rimelig langt til sygehuset, så ville rigtig gerne snart ha en bil..  bor I Sverige så bilerne er lidt billigere herovre, men den skal absolut ikke ligge i den høje ende - har vi slet ikke råd til. Så kom vil gerne høre hvad I kører rundt I, og hvorfor jeres bil er god

Lige pt. har vi en Toyota Yaris.... men kunne jeg vælge en stationcar tog jeg HELT KLART

Toyota Avensis stationcar...

ELLER

Passat Stationcar

Ingen andre.... det rykker bare det der... og de holder prisen

Anmeld

14. oktober 2010

mortilflere

kia carinaval hvorfor fordi den er til 6 personer men vi mangler plads , men for afslag til handicap bil

Anmeld

14. oktober 2010

Hvem?

Malonde1985 skriver:

HVAD!!!?? Er der ikke nok plads til 2 unger??  det var nemlig sådan en bil vi først havde tænkt, inden vi røg videre til en opel zafira. Troede da der var rigeligt af plads??

Desværre, der er lige plads til en barnevogn bag i, det skal pakkes meget nøje hvis du skal mase mere ind bagi, vi har vores dreng på 8 mdr nu og der kommer en mere om 3 mdr, så med to små børn ved vi ikke hvor vi skal være henne, min mand er knap 2 meter, og han kan ikke være i bilen, pga drengene jo skal sidde bagi og han ikke kan køre sædet langt nok tilbage, så han sidder altid med sine knæer oppe i ruden,

Anmeld

14. oktober 2010

Malonde1985

SanneBoe skriver:

Desværre, der er lige plads til en barnevogn bag i, det skal pakkes meget nøje hvis du skal mase mere ind bagi, vi har vores dreng på 8 mdr nu og der kommer en mere om 3 mdr, så med to små børn ved vi ikke hvor vi skal være henne, min mand er knap 2 meter, og han kan ikke være i bilen, pga drengene jo skal sidde bagi og han ikke kan køre sædet langt nok tilbage, så han sidder altid med sine knæer oppe i ruden,

Åh ja det kan jeg godt se så ... hmm.. hvilken overvejer I så i stedet??

Anmeld

14. oktober 2010

Loa

Vores ene bil er en Kia Sportage

Den er super nem at få barnevognen ind i, uden den skal skilles ad eller noget, kun stellet skal slåes sammen selvfølgelig. Men der er masser af plads til det hele syntes vi i hvert fald.....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. oktober 2010

Malonde1985

Loa skriver:

Vores ene bil er en Kia Sportage

Den er super nem at få barnevognen ind i, uden den skal skilles ad eller noget, kun stellet skal slåes sammen selvfølgelig. Men der er masser af plads til det hele syntes vi i hvert fald.....

JA den ser godt nok også god ud med masser af plads! Og så er den vel dejlig høj også? Ser i hvert fald sådan ud

Anmeld

14. oktober 2010

Loa

Malonde1985 skriver:

JA den ser godt nok også god ud med masser af plads! Og så er den vel dejlig høj også? Ser i hvert fald sådan ud

Det er den.... Syntes den er skønno

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.