Hvilken bil har du og hvorfor?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.466 visninger
59 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

Malonde1985

Vi skal ha en bil!!! Vi har jo solgt vores lille elskede Seat Ibiza, fordi vi vil ha en stationcar. MEN vi kan ikke finde ud af hvilken det skal være og det allerbedste havde klart været at vi ventede med at sælge den anden til vi ligesom havde fundet en ny... MEN det gik pludselig stærkt og WUPTI var den solgt!

Jeg er gravid og har rimelig langt til sygehuset, så ville rigtig gerne snart ha en bil..  bor I Sverige så bilerne er lidt billigere herovre, men den skal absolut ikke ligge i den høje ende - har vi slet ikke råd til. Så kom vil gerne høre hvad I kører rundt I, og hvorfor jeres bil er god

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

BabyAnno2012

Vi vil vildt gerne have en passat stationcar så når vi skal have udskiftet vores toyota blir det tli en passat

Anmeld

13. oktober 2010

netdaddy

Vi købte en brugt Peugeot 307 SW stationcar for 3 år siden som vi er meget glade for.

Den er rummelig, ikke alt for stor, kører fornuftigt på literen, og kan købes til en fornuftig pris.

Vi gav 160.000 for vores og da var den 3 år gammel, men idag kan du købe en 5 år gammel Peugeot 307 stationcar til ca. det halve eller mindre. Og når du så bor i Sverige, så er det nok endnu mindre.

Anmeld

13. oktober 2010

Malonde1985

BabyAnno2011 skriver:

Vi vil vildt gerne have en passat stationcar så når vi skal have udskiftet vores toyota blir det tli en passat

Åh de er også super fede de biler.. Bare lidt irriterende at min storebror har sådan en bil. Han har altid været efter mig, og skulle have den fedeste bil osv osv , så jeg har ikke lyst til at købe den samme som ham, så han kan sidde der og gnide i sine hænder og sige "nå I aber nok rigtigt efter hva" ..

Anmeld

13. oktober 2010

Tina&Laura

Vi har en Skoda Octavia - det er ikke en stationcar, men der er fantastisk god plads både på for og bagsæde og kæmpe bagagerum.
Bilen er støgsvag og generelt bare rigtig flot ..synes vi!
Står i 90.000 og fås under den pris. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. oktober 2010

Malonde1985

Tina&Daniel skriver:

Vi har en Skoda Octavia - det er ikke en stationcar, men der er fantastisk god plads både på for og bagsæde og kæmpe bagagerum.
Bilen er støgsvag og generelt bare rigtig flot ..synes vi!
Står i 90.000 og fås under den pris. 

Den ser også fin ud .

Grunden til vi vil ha en stationcar er at vi bilder os ind at der bedre kan være en barnevogn.. Men det kan der jo også i alm. biler. Vi havde da barnevogn i vores Seat, men den skulle jo self. klappes sammen og næsten skilles helt ad. Det ville jeg helst gerne være foruden denne gang. Ku være fedt bare at kunne sætte barnevognen ind - lidt klappet sammen self

Anmeld

13. oktober 2010

twinboys

Her er min bil den fik jeg i fødselsdagsgave for 2 år siden...

Majbritt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. oktober 2010

Tina&Laura

Malonde1985 skriver:

Den ser også fin ud .

Grunden til vi vil ha en stationcar er at vi bilder os ind at der bedre kan være en barnevogn.. Men det kan der jo også i alm. biler. Vi havde da barnevogn i vores Seat, men den skulle jo self. klappes sammen og næsten skilles helt ad. Det ville jeg helst gerne være foruden denne gang. Ku være fedt bare at kunne sætte barnevognen ind - lidt klappet sammen self

Altså vi kan 'nøjes' med at slå barnevognen sammen og tage over delen af - hjulene beholder vi på.
Vi var fire dage i nordjylland, der havde vi alt 'oppakning' med i bagagerummet, intet inde i bilen udover os selv. 

Anmeld

13. oktober 2010

Malonde1985

twinboys skriver:

Her er min bil den fik jeg i fødselsdagsgave for 2 år siden...

Majbritt

Den er også FLOT!  og lækker at køre I ik?

Ku godt tænke mig at finde en lidt ældre AUDI stationcar til en fornuftig pris...  burde kunne lade sig gøre herovre I Sverige..

Anmeld

13. oktober 2010

henh01

Seat har lavet en ny stationcar - Seat ibiza stationcar. Den ser super fed ud og til rimelige penge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.