Hbor tidligt så I hjerteblink ved en udvendig scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2010

SoffiLine

Maalene skriver:

Lover at komme med en opdatering

vil jeg glæde mig til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Maalene

BabyStella! skriver:

Jeg fik så afsindigt ondt i underlivet, da jeg var ca. 6 uger henne. De troede, det var en graviditet udenfor livmoderen, så de sendte mig til scanning. Der så vi en masse glimmer, som vi fik at vide var barnet (eller hjertet, kan ikke huske) 

Det viste sig dog at være en cyste på æggestokken, som var større end sådan nogle normalt er, men den ville gå væk, jo større livmoderen blev. Og mærkede ikke noget til det efter tjekket på sygehuset.

Det lyder godt nok ikke rart - men dejligt at det ikke gik værre

Anmeld

13. oktober 2010

betiinsen

da jeg var til skanning i uge 5, blev jeg skannet indvendigt, og der kunne man se en lille prik så blev jeg scannet 7+0, og det var udvendigt ved en betalt jordemoder, men hun kunne ikke set noget, og sagde at hjertet ikke slog og barnet var dødt. så blev jeg skannet dagen efter på sygehuset og der kunne de se hjertet slå og barnet svarede til 6+5 ca. så alt var fint, og der valgte de at skanne mig indvendigt igen.

så en uge efter skulle jeg ud på sygehuset igen, og der scannede de mig udvendigt, og så kunne man se det hele, hjertet slog fint og barnet var 7+3

Så du skal ikke være urolig, men fortrækker klart at blive skannet indvendigt i starten pga. det jeg har oplevet. blev også næsten rykket en uge tilbage, hvilket de sagde var helt normat, så det kan også sagtens være de gør det ved dig

Krydser for dig, og tror på alt er som det skal være

Anmeld

13. oktober 2010

Maalene

betiinsen skriver:

da jeg var til skanning i uge 5, blev jeg skannet indvendigt, og der kunne man se en lille prik så blev jeg scannet 7+0, og det var udvendigt ved en betalt jordemoder, men hun kunne ikke set noget, og sagde at hjertet ikke slog og barnet var dødt. så blev jeg skannet dagen efter på sygehuset og der kunne de se hjertet slå og barnet svarede til 6+5 ca. så alt var fint, og der valgte de at skanne mig indvendigt igen.

så en uge efter skulle jeg ud på sygehuset igen, og der scannede de mig udvendigt, og så kunne man se det hele, hjertet slog fint og barnet var 7+3

Så du skal ikke være urolig, men fortrækker klart at blive skannet indvendigt i starten pga. det jeg har oplevet. blev også næsten rykket en uge tilbage, hvilket de sagde var helt normat, så det kan også sagtens være de gør det ved dig

Krydser for dig, og tror på alt er som det skal være

Dejligt at det hele gik godt søde

Ja, jordemoderen sagde også i fredags, at det kunne være jeg ikke var så langt henne, så det var derfor vi ikke kunne se hjerteblink, så glæder mig heeeelt vildt til lørdag - håber virkelig vi kan se det der

Anmeld

13. oktober 2010

DK

Vi kunne se et fint hjerteblink ved en udvendig scanning da jeg var 6+5!

Anmeld

13. oktober 2010

Riksen

Vi kunne se et fint lille hjerte blinke ved udvendig scanning, da jeg var 7+ et eller andet. Kan ikke huske den præcise dag, men jeg var i 8. uge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.