Hbor tidligt så I hjerteblink ved en udvendig scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2010

Maalene

_-Kathrine-_ skriver:

Tak :-)

Ja, jeg troede jeg var længere henne, og vi købte os til en tryghedsscanning... Jordemorderen sagde også at det var meget få gange man kunne se det så tidligt :-) Så vi var utrolig heldige :-)

Ja okay... Hehe... Nåede også lige at blive helt nervøs, da de ikke kunne se noget i fredags hos mig - men hun sagde også jeg havde et utrolig dybt bækken (hvad end det så skal betyde)... Hehe... Så der var vidst langt derned, så håber det er derfor hun ikke kunne finde det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Maalene

VIPpigen skriver:

Håber for dig det kan ses. Men bliv ikke skuffet hvis det ikke er der, og tro ikke du har mistet, eller der ikke er liv.

Ville nu have rådet dig til at kontakte en gyn klinik, de laver trykhedsscanninger, og de laver dem indvendig. Min første scanning i 9 uge, var ved en gyn. Og det gav virklig trykhed. Mener billedet af den lille ligger inde i mit album, og på billedet står også hun har målt den lille til 20mm, så de er virkelig ikke store.

Det skal jeg huske en anden gang

Troede faktisk de lavede indvendige scanninger sådan et sted, så derfor jeg bare bestilte tid - men jeg blev klogere

Okay, det var dejligt at høre - jeg har ingen smerter haft eller nogen form for blødning, så kan ikke forstå hvis noget skulle være galt - selvom man selvfølgelig aldrig kan vide sig sikker

Tusind taaak

Anmeld

12. oktober 2010

Maalene

Lullaby skriver:

7+. De troede jeg var 12 uger henne men hun snød dem

Ja, det gjorde hun da godt og grundigt

Anmeld

12. oktober 2010

VIPpigen

Maalene skriver:

Det skal jeg huske en anden gang

Troede faktisk de lavede indvendige scanninger sådan et sted, så derfor jeg bare bestilte tid - men jeg blev klogere

Okay, det var dejligt at høre - jeg har ingen smerter haft eller nogen form for blødning, så kan ikke forstå hvis noget skulle være galt - selvom man selvfølgelig aldrig kan vide sig sikker

Tusind taaak

Alt der kan krydses for at alt er som det skal være, men så igen, hvorfor skulle det ikke være det Tillykke med baby

Anmeld

12. oktober 2010

Maalene

VIPpigen skriver:

Alt der kan krydses for at alt er som det skal være, men så igen, hvorfor skulle det ikke være det Tillykke med baby

Tusind taaak - og mange gange i lige måde - håber på det om
nogle uger er min prins eller prinsesse som hikker derudaf

Anmeld

12. oktober 2010

SoffiLine

Maalene skriver:

Det har jeg også hørt - men det gør de desværre ikke i på scanningsklinikken

hvertfald, held & lykke med det - glæder mig til at høre mere

Anmeld

12. oktober 2010

Papaya

Jeg håber virkelig at de kan se det blinkende hjerte på lørdag.. Uha.. så kan dagene godt være lange, men  for dig og ønsker dig alt held og lykke!! Jeg forstår bare ikke hvorfor de ikke scanner dig indvendig?? Men det er der ikke noget at gøre ved, så vi håber. Og husk at melde tilbage igen, om hvordan det gik, venter spændt...

Fra mig.. 35+4

Anmeld

12. oktober 2010

BabyStella!

Maalene skriver:

Hej piger

Hvor tidligt kunne I se hjerteblink ved en udvendi scanning?

Er SÅ nervøs for lørdag - og de laver åbenbart ikke indvendige scanninger hos scanningsklinkken, så krydser aaaalt hvad jeg kan, for at vi kan se et lille fint hjerte blinke på lørdag

Jeg fik så afsindigt ondt i underlivet, da jeg var ca. 6 uger henne. De troede, det var en graviditet udenfor livmoderen, så de sendte mig til scanning. Der så vi en masse glimmer, som vi fik at vide var barnet (eller hjertet, kan ikke huske) 

Det viste sig dog at være en cyste på æggestokken, som var større end sådan nogle normalt er, men den ville gå væk, jo større livmoderen blev. Og mærkede ikke noget til det efter tjekket på sygehuset.

Anmeld

12. oktober 2010

Maalene

SoffiLine skriver:

hvertfald, held & lykke med det - glæder mig til at høre mere

Lover at komme med en opdatering

Anmeld

12. oktober 2010

Maalene

Prisana skriver:

Jeg håber virkelig at de kan se det blinkende hjerte på lørdag.. Uha.. så kan dagene godt være lange, men  for dig og ønsker dig alt held og lykke!! Jeg forstår bare ikke hvorfor de ikke scanner dig indvendig?? Men det er der ikke noget at gøre ved, så vi håber. Og husk at melde tilbage igen, om hvordan det gik, venter spændt...

Fra mig.. 35+4

Tuuusind taaak

Ja, dagene er viiirkelig lange (især tiden på arbejdet ) Hehe...

Ja, spurgte om jeg ikke kunne få en indvendig, da de jo er meget bedre, men det gjorde de slet ikke i, så det kunne jo så ikke lade sig gøre... Så kan ikke gøre andet end håbe på det bedste

Lover at opdatere herinde med det samme jeg har været afsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.