Hbor tidligt så I hjerteblink ved en udvendig scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.125 visninger
35 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

Maalene

Hej piger

Hvor tidligt kunne I se hjerteblink ved en udvendi scanning?

Er SÅ nervøs for lørdag - og de laver åbenbart ikke indvendige scanninger hos scanningsklinkken, så krydser aaaalt hvad jeg kan, for at vi kan se et lille fint hjerte blinke på lørdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Dorthe1986

Først og fremmest tillykke med du skal være mor

Jeg var til skanning første gang da jeg var 10+0, dvs. 11. uge, men dengang mente de jeg kun var i 10. uge. Og hende der skannede mig sagde, at når jeg var så "langt" henne kunne man tydeligt skanne udefra Og rigtig nok man kunne tydeligt se en lille spunk-vingummi  og hjerteblinket var helt tydeligt!

Er du i 9. eller 10. uge når du rammer lørdag? For jeg tror sagtens de kan se det på en udvendig skanning så

Anmeld

12. oktober 2010

SoffiLine

jeg blev scannet første gang da jeg var 10+5 & blev scannet ind vendig og det var tydeligt at se hjerteblink

Anmeld

12. oktober 2010

Valle81

Maalene skriver:

Hej piger

Er SÅ nervøs for lørdag - og de laver åbenbart ikke indvendige scanninger hos scanningsklinkken, så krydser aaaalt hvad jeg kan, for at vi kan se et lille fint hjerte blinke på lørdag

Jeg var 8+0 da jeg blev scannet udvendigt og der var tydeligt hjerteblink:0) Og jeg er endda overvægtig og der er der sværere at se:0)

Anmeld

12. oktober 2010

Maalene

Dorthe1986 skriver:

Jeg var til skanning første gang da jeg var 10+0, dvs. 11. uge, men dengang mente de jeg kun var i 10. uge. Og hende der skannede mig sagde, at når jeg var så "langt" henne kunne man tydeligt skanne udefra Og rigtig nok man kunne tydeligt se en lille spunk-vingummi  og hjerteblinket var helt tydeligt!

Er du i 9. eller 10. uge når du rammer lørdag? For jeg tror sagtens de kan se det på en udvendig skanning så

Tusind tak skal du have - og mange gange i lige måde

På lørdag er jeg 8+4 - jeg blev scannet i fredags, men der kunne de ikke se hjerteblink, hun regnede med det var fordi jeg ikke var langt nok henne, men ihh... Hvor er jeg bare ekstra meget nervøs for på lørdag nu

Anmeld

12. oktober 2010

Maalene

Dorthe1986 skriver:

Tusind tak skal du have - og mange gange i lige måde

På lørdag er jeg 8+4 - jeg blev scannet i fredags, men der kunne de ikke se hjerteblink, hun regnede med det var fordi jeg ikke var langt nok henne, men ihh... Hvor er jeg bare ekstra meget nervøs for på lørdag nu

Anmeld

12. oktober 2010

Maalene

SoffiLine skriver:

jeg blev scannet første gang da jeg var 10+5 & blev scannet ind vendig og det var tydeligt at se hjerteblink

Dejligt at høre

De scanner bare desværre kun udvendigt

Anmeld

12. oktober 2010

Maalene

Valle81 skriver:

Jeg var 8+0 da jeg blev scannet udvendigt og der var tydeligt hjerteblink:0) Og jeg er endda overvægtig og der er der sværere at se:0)

Hvor er det bare dejligt at høre - så er der håb for, at vi kan se hjerteblink på lørdag

Anmeld

12. oktober 2010

dorthemus

Maalene skriver:

Hej piger

Jeg så hjerteblink da jeg var 7 + 1...også på scanningsklinikken

Anmeld

12. oktober 2010

_-Kathrine-_

Hejsa

Jeg blev scannet første gang da jeg var 6+0 og der kunne hun se et hjerte der lige var begyndt at røre på sig... så blev jeg scannet 7+1, og der kørte det bare derud af...

Har været til nakkefoldsscanning idag og det er godt utrolig så hurtigt det går.... man kunne se det var en lille bebs,og den svømmede og sprællede rundt :-)

Knus fra Kathrine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.