Hbor tidligt så I hjerteblink ved en udvendig scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2010

SoffiLine

Maalene skriver:

Dejligt at høre

De scanner bare desværre kun udvendigt

jeg blev scannet på sygehuset & de sagde at fordi jeg ikk var længere henne var det bedst at scanne indvendig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Maalene

dorthemus skriver:

Jeg så hjerteblink da jeg var 7 + 1...også på scanningsklinikken

Sikke dejligt at høre

Må håbe jeg er ligeså heldig

Anmeld

12. oktober 2010

VIPpigen

Jeg blev scannet i 9 uge, og det var indvendig, der kunne man sagtens se den lille. Da jeg var 11+3 røg jeg akut på kolding, hvor de prøvede udvendig, men ikke kunne finde baby. Heldigvis fandt de hende da de scannede indvendig. Og da jeg var til NF 12+1 scannede de uden på, og kunne godt finde hende, men hun stod så på hovedet. Så der lavede de også indvendig scanning, men det var kun fordi hun ikke ville have målt nakkefold, så måtte komme igen en uge senere

Anmeld

12. oktober 2010

Maalene

_-Kathrine-_ skriver:

Hejsa

Jeg blev scannet første gang da jeg var 6+0 og der kunne hun se et hjerte der lige var begyndt at røre på sig... så blev jeg scannet 7+1, og der kørte det bare derud af...

Har været til nakkefoldsscanning idag og det er godt utrolig så hurtigt det går.... man kunne se det var en lille bebs,og den svømmede og sprællede rundt :-)

Knus fra Kathrine

Uhh - stooort tillykke med den lille sprællemand/pige

Det var tidligt ved en udvendig scanning - håber sådan vi ser det lille hjerte

Anmeld

12. oktober 2010

Maalene

SoffiLine skriver:

jeg blev scannet på sygehuset & de sagde at fordi jeg ikk var længere henne var det bedst at scanne indvendig?

Det har jeg også hørt - men det gør de desværre ikke i på scanningsklinikken

Anmeld

12. oktober 2010

_-Kathrine-_

Tak :-)

Ja, jeg troede jeg var længere henne, og vi købte os til en tryghedsscanning... Jordemorderen sagde også at det var meget få gange man kunne se det så tidligt :-) Så vi var utrolig heldige :-)

Anmeld

12. oktober 2010

Maalene

VIPpigen skriver:

Jeg blev scannet i 9 uge, og det var indvendig, der kunne man sagtens se den lille. Da jeg var 11+3 røg jeg akut på kolding, hvor de prøvede udvendig, men ikke kunne finde baby. Heldigvis fandt de hende da de scannede indvendig. Og da jeg var til NF 12+1 scannede de uden på, og kunne godt finde hende, men hun stod så på hovedet. Så der lavede de også indvendig scanning, men det var kun fordi hun ikke ville have målt nakkefold, så måtte komme igen en uge senere

Det tyder stærkt på at de indvendige scanninger er langt bedre, så det er lidt utroligt, at de ikke foretager det sådan et sted...

Men må bare håbe de kan finde hjerteblink selvom det er udvendig

Anmeld

12. oktober 2010

VIPpigen

Maalene skriver:

Det tyder stærkt på at de indvendige scanninger er langt bedre, så det er lidt utroligt, at de ikke foretager det sådan et sted...

Men må bare håbe de kan finde hjerteblink selvom det er udvendig

Håber for dig det kan ses. Men bliv ikke skuffet hvis det ikke er der, og tro ikke du har mistet, eller der ikke er liv.

Ville nu have rådet dig til at kontakte en gyn klinik, de laver trykhedsscanninger, og de laver dem indvendig. Min første scanning i 9 uge, var ved en gyn. Og det gav virklig trykhed. Mener billedet af den lille ligger inde i mit album, og på billedet står også hun har målt den lille til 20mm, så de er virkelig ikke store.

Anmeld

12. oktober 2010

Lullaby

7+. De troede jeg var 12 uger henne men hun snød dem

Anmeld

12. oktober 2010

Maalene

_-Kathrine-_ skriver:

Tak :-)

Ja, jeg troede jeg var længere henne, og vi købte os til en tryghedsscanning... Jordemorderen sagde også at det var meget få gange man kunne se det så tidligt :-) Så vi var utrolig heldige :-)

Ja okay... Hehe... Nåede også lige at blive helt nervøs, da de ikke kunne se noget i fredags hos mig - men hun sagde også jeg havde et utrolig dybt bækken (hvad end det så skal betyde)... Hehe... Så der var vidst langt derned, så håber det er derfor hun ikke kunne finde det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.