show us dit babyværelse.. med billeder ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

Marco2

Det er virkelig flot. Og så klart. Mangler bare lige den vigtigste del 

Og er så misundelig på den gyngestol!

Har ledt og ledt, men kan ikke finde én. Men mon ikke lige pludselig der er ´en der vil sælge …

Regner med vi så småt går igang ml. jul og nytår da vi begge har ferie der.

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

karina pigen

Marco2 skriver:

Har ledt og ledt, men kan ikke finde én. Men mon ikke lige pludselig der er ´en der vil sælge …

AG

jeg kiggede og kiggede også på den blå avis og så sad jeg en dag hjemme hos mine forældre og kiggede og pludselig så var den lige kommet på, og så var den 3 min fra hvor mine forældre bor så afsted med det samme.. gav 450 for den..

Anmeld

16. december 2010

Sofia

Mettemus skriver:

Ork mand, får jo helt præstationsangst - i får ALDRIG billeder af mit

Nej, det er virkelig fint! Hvor må det være dejligt at gå og nusse og hygge der inde - og om ikke så længe endda med en baby der passer til. SKØNT!

Jo Mette, billeder billeder billeder!!!! Vores babyværelse er udelukkende tomme flyttekasser, rod af forskellig karakter, en ammepude, en stige, en værktøjskasse og en sav. Hmm, ikke meget babyværelse over det, men NÅR det er færdigt lovet jeg der kommer billeder!!

Anmeld

16. december 2010

piadas

Hvor er det bare flot, Karina!  Nu bliver jeg helt misundelig over, at vi ikke har et ekstra børneværelse, som jeg kan gå i gang med at indrette, når jeg går på barsel i næste uge!

Jeg er vild med de hvide møbler, og at alting passer til i de samme blå og grønne farver!

Anmeld

16. december 2010

Mettemus

Sofia skriver:

Jo Mette, billeder billeder billeder!!!! Vores babyværelse er udelukkende tomme flyttekasser, rod af forskellig karakter, en ammepude, en stige, en værktøjskasse og en sav. Hmm, ikke meget babyværelse over det, men NÅR det er færdigt lovet jeg der kommer billeder!!

At kalde vores et "babyværelse" er vist også noget af en overdrivelse - det er et hjørne i soveværelset, der er proppet med babygrej indtil nogen (=jeg) får overskud til at bringe orden i babykaos. Vi får sengen og barnevognen hjem d. 27 og skal købe de sidste ting i januar - så er jeg ved at være klar med et billede

Så det lyder lidt som jeres - bare uden værktøj, sådan noget ejer vi nemlig ikke rigtig... eller JO! Jeg har en eller anden tang-dims som kan klippe ledninger og ståltråd over (og sikkert mange andre ting som min kvinde-med-værktøj-hjerne ikke har opdaget endnu)

Anmeld

16. december 2010

Mettemus

karina pigen skriver:

JOOO det skal vi.. du kan ik bare sige vi ik må.. det SNYYYYYD  du.. vi vil os se diiiit

Lige nu er det rent kaos, men når det engang ordner sig (af sig selv går jeg ud fra?) skal i nok få billeder. Men vil godt advare på forhånd - det blir aldrig så fint som dit

Anmeld

16. december 2010

karina pigen

Mettemus skriver:

Lige nu er det rent kaos, men når det engang ordner sig (af sig selv går jeg ud fra?) skal i nok få billeder. Men vil godt advare på forhånd - det blir aldrig så fint som dit

ihh det bliver sikkert fint p en anden måde.. også kedeligt vis alle børneværelser er ens.. og alle har forskellige smag.. såå deeet skal ik stoppe dig

Anmeld

19. december 2010

Malonde1985

Marco2 skriver:

AG

Jeg har en gyngestol, som jeg købte dengang jeg skulle ha min datter. Malede den dengang hvid. Den er super fin og dejlig bred. Var det noget?? Ville rigtig gerne selv have den i brug, men vi har bare ikke pladsen til den, så lige nu står den bare i kælderen.. Du kan jo skrive en besked hvis du er intra

Anmeld

19. december 2010

Malonde1985

Vi har lige idag fået sat babysengen op idag, og ordnet sove/babyværelse . Vi har en 3-værelses lejlighed og datteren har eget værelse, så indtil videre kommer han til at bo hos os.

Men der er blevet SÅÅÅ fint!! Har længe tigget og bedt manden om at hente sengen op fra kælderen, så jeg kan nusse omkring det. Idag gik han så med til det, så jeg har bare hygget mig og fået maaange minutter til at gå med at hygge om sengen, lave pusleplads osv . Der mangler stadig lampe på væggen og hylder (nogen rigtig søde hylder jeg købte i zoologisk have for mange måneder siden  med dyrehoveder i enderne). Han har lovet at sætte det op her en af dagene, ellers bliver det når morfar kommer på besøg her i julen  .

Sætter billede ind når vi er HELT færdige

Anmeld

20. december 2010

karina pigen

Malonde1985 skriver:

Vi har lige idag fået sat babysengen op idag, og ordnet sove/babyværelse . Vi har en 3-værelses lejlighed og datteren har eget værelse, så indtil videre kommer han til at bo hos os.

Men der er blevet SÅÅÅ fint!! Har længe tigget og bedt manden om at hente sengen op fra kælderen, så jeg kan nusse omkring det. Idag gik han så med til det, så jeg har bare hygget mig og fået maaange minutter til at gå med at hygge om sengen, lave pusleplads osv . Der mangler stadig lampe på væggen og hylder (nogen rigtig søde hylder jeg købte i zoologisk have for mange måneder siden  med dyrehoveder i enderne). Han har lovet at sætte det op her en af dagene, ellers bliver det når morfar kommer på besøg her i julen  .

Sætter billede ind når vi er HELT færdige

uhh det glæder vi os til at se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.