show us dit babyværelse.. med billeder ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

Angelspot

Sofia skriver:

Se side 11 i denne tråd:

https://www.baby.dk/debat/33306pi11/boernerelateret/vis-mig-dit-boernevaerelse.aspx

Synes Maria. har fået lavet et fint værelse som er opdelt til en dreng og en pige, måske det giver inspiration?

Det gjorde det helt sikkert, god ide med at dele værelset op, det skal jeg lige have tænkt lidt nærmere over. Til at starte med syntes jeg at vores værelse var for lille til at blive delt op på den måde, men kan jo se det fungerer der på Marias billeder, selvom værelset ikke er ret meget større. Så må man jo have flyttet lidt om og hænge skabe og hylder op på væggen i stedet for at have kommoder på gulvet.

Tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

Molly8

Neej, 1000 tak for linket

Hidtil har vi knapt vidst, hvor vi skulle gøre af Lilledrengen. Lige nu er entreen fuld af barneseng og tøjskab - ikke særligt holdbart. Vi har et stort kontor, som på én eller anden måde også skal fungere som børneværelse, indtil en mere varig løsning dukker op (renovering af kælder til kontor). Nu ved jeg lige, hvordan det skal være  TAK for det!

Kh Molly

Anmeld

15. december 2010

karina pigen

SÅ blev der taget billeder... og nu skal de sgu vises frem..

ja der er lidt af det hele.. håber snart i muttier snart kommer med jeres billeder...

men dette er altså vores kommende første søn værelse.

og er helt vild med det, går derinde og lige retter og nusser.. så hyggeligt.

3 uger igen..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. december 2010

CA

Ih hvor er det fint! Sikke et stort værelse! Jeg skal nok snart smide billeder ind. Skal lige have et nyt kamera i hus, så kommer de

Anmeld

15. december 2010

AnneBJ

IH hvor er det altså fint!!Så dejligt, stort og lyst! Elsker Jeres stofbleer (de farvede) og den blå og grønne kurv - hvor har du købt det?

Jeg har i dag fået fyldt huller fra alt mulig tingeltangel der var hængt op, da rummet var kontor. Jeg har købt wallstickers, men de vil f***** ikke klistre på vores savsmuldstapet!

MEN! Jeg har jo betalt for dem - og til spilde skal de ikke gå, så jeg har tænkt mig, at tegne dem af, via karbonpapir direkte på væggen - så kan jeg også ændre størrelsen og alt muligt, se nu begynder det at blive sjovt...

Skal nok vende tilbage med billeder, når der er sådan nogle!

Anmeld

15. december 2010

Mettemus

Ork mand, får jo helt præstationsangst - i får ALDRIG billeder af mit

Nej, det er virkelig fint! Hvor må det være dejligt at gå og nusse og hygge der inde - og om ikke så længe endda med en baby der passer til. SKØNT!

Anmeld

15. december 2010

Multebær

karina pigen skriver:

SÅ blev der taget billeder... og nu skal de sgu vises frem..

ja der er lidt af det hele.. håber snart i muttier snart kommer med jeres billeder...

men dette er altså vores kommende første søn værelse.

og er helt vild med det, går derinde og lige retter og nusser.. så hyggeligt.

3 uger igen..

Årh hvad hvor er du bare tjekket Karina! super flot

Anmeld

16. december 2010

karina pigen

AnneBJ skriver:

IH hvor er det altså fint!!Så dejligt, stort og lyst! Elsker Jeres stofbleer (de farvede) og den blå og grønne kurv - hvor har du købt det?

Jeg har i dag fået fyldt huller fra alt mulig tingeltangel der var hængt op, da rummet var kontor. Jeg har købt wallstickers, men de vil f***** ikke klistre på vores savsmuldstapet!

MEN! Jeg har jo betalt for dem - og til spilde skal de ikke gå, så jeg har tænkt mig, at tegne dem af, via karbonpapir direkte på væggen - så kan jeg også ændre størrelsen og alt muligt, se nu begynder det at blive sjovt...

Skal nok vende tilbage med billeder, når der er sådan nogle!

jeg ville også ha de sticters, men vidste godt de ik ville holde på savsmuld, så jeg var parat til at rive alt ned for at sætte filt op, men så satte kæresten foden ned.. griner.. og så blev vi enig om ik at bruge så mange penge på det og så vente til drengen selv kan bestemme hvordan og hvorledes.

tip til de der sticters: brug sec. lim det kan hjælpe..eller sæt det på skabe eller andre glatte flader..

kurvene er købt i søstrene gren de store er fra bilka..stofbleer fra ønskebørn.. som du kan se skal det helt passe passe.. hehe

havde faktisk også lavet gardiner med stjerner i samme farver som væggen men da det var noget læglægnings stof hang det så grims så der kommer bare rullegqardiner op nu.. hehe

Anmeld

16. december 2010

karina pigen

Multebær skriver:

Årh hvad hvor er du bare tjekket Karina! super flot

taaak, er også ret stolt og glad for det.. wheee. nu skal baby bare ud

Anmeld

16. december 2010

karina pigen

Mettemus skriver:

Ork mand, får jo helt præstationsangst - i får ALDRIG billeder af mit

Nej, det er virkelig fint! Hvor må det være dejligt at gå og nusse og hygge der inde - og om ikke så længe endda med en baby der passer til. SKØNT!

JOOO det skal vi.. du kan ik bare sige vi ik må.. det SNYYYYYD  du.. vi vil os se diiiit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.