show us dit babyværelse.. med billeder ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.856 visninger
49 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

karina pigen

jaaaaa, jeg ved ik med jer andre, men jeg er ved at være det sted hvor jeg er gået igang med børneværelset og er SÅ nysgeri hvad andre laver og har af smarte ideer..

vi gik i gang med vores lille  projekt idag..  Billeder skal nok komme

men synes alle der enten er gået igang eller har et skal vise det frem og være stolte...

såå FLASH DET VÆRELSE SOM ALDRIG FØR GIRLS..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

karina pigen

hmm åbenbart ik så mange der er til det med at vise der børneværelser..

men så må jeg selv hold eliv i tråden..

vi mangler stadig et cam.

men status indtil videre er:

vi næsten er færdige.

vores tema er stjerner, så vi har fået lavet  de vægge færdige der skulle gøres noget ved, vi har selv malet en masse stjerner, det blev så fint.

og idag skulle der købes gardiner, helt mørklægning, men da vi kom derud så var det bare sådan noget nderligt hvidt grimt stof, men det var det eneste de havde.. så mutti her måtte i sammenråd med svigermor, finde på en løsning som ble tekstil malling. så vi lavede blå og grøn/gule stjerne som passede til væggene på stoffet..

vi fik også købt stof til vuggen, og til sengeformindskeren til tremmesengen, og stof til min gyngestol..

så nu mangler vi bare at få sat en gardin stang eler 2 op, og vores måne og stjerne og sku lamper op.. og lige en vægreol..

så er den i vinkel.

fik lige taget dette billed med mobilen da vi gik igang med male projektet..

jaa håber stadig i andre kommer med jeres indlæg og billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. november 2010

Riksen

Hvor har I været aktive! Og hvor er det flot! Det er rigtigt sødt med stjernerne og gyngestolen.

Vi har slet ikke noget værelse pt., men det kommer der i løbet af december - og jeg glæder mig til at indrette det. Så altså pga. manglende værelse, er det eneste jeg kan flashe lige nu den ugle-pude, som min fantastiske kæreste købte til mig eller rettere vores datter i går. Det er et par uger siden jeg spottede den i en skøn butik, og jeg har mindet ham om den lige siden. Ønskede mig den i julegave, men så fik jeg den allerede i går.

Den skal stå og pynte i Karlas seng på det fine nye værelse. Her er den (kunne ikke finde et billede af en i rød, så I får den lige i pink):

Anmeld

10. november 2010

Diana...

karina pigen skriver:

hmm åbenbart ik så mange der er til det med at vise der børneværelser..

men så må jeg selv hold eliv i tråden..

vi mangler stadig et cam.

men status indtil videre er:

vi næsten er færdige.

vores tema er stjerner, så vi har fået lavet  de vægge færdige der skulle gøres noget ved, vi har selv malet en masse stjerner, det blev så fint.

og idag skulle der købes gardiner, helt mørklægning, men da vi kom derud så var det bare sådan noget nderligt hvidt grimt stof, men det var det eneste de havde.. så mutti her måtte i sammenråd med svigermor, finde på en løsning som ble tekstil malling. så vi lavede blå og grøn/gule stjerne som passede til væggene på stoffet..

vi fik også købt stof til vuggen, og til sengeformindskeren til tremmesengen, og stof til min gyngestol..

så nu mangler vi bare at få sat en gardin stang eler 2 op, og vores måne og stjerne og sku lamper op.. og lige en vægreol..

så er den i vinkel.

fik lige taget dette billed med mobilen da vi gik igang med male projektet..

jaa håber stadig i andre kommer med jeres indlæg og billeder

Jeg har slet ikke set din tråd  Men her er vi ikke gået i gang endnu og hun når også at blive født inden vi kan komme igang vi skal havde lavet vores førstesal først og den går vi først i gang med til næste år. så her kommer de små til at dele værelse et lille stykke tid til deres børneværelser er HELT færdige oven på men der er intet der oppe nu ikke engang loft eller gulve og alt skal laves om. nye vinduer, nyt isolering osv osv osv osv osv så der er lidt vej endnu. Men hvor fint især med de stjerner jeg er tosset med stjerner. 

Anmeld

10. november 2010

blomst84

Riksen skriver:

Hvor har I været aktive! Og hvor er det flot! Det er rigtigt sødt med stjernerne og gyngestolen.

Vi har slet ikke noget værelse pt., men det kommer der i løbet af december - og jeg glæder mig til at indrette det. Så altså pga. manglende værelse, er det eneste jeg kan flashe lige nu den ugle-pude, som min fantastiske kæreste købte til mig eller rettere vores datter i går. Det er et par uger siden jeg spottede den i en skøn butik, og jeg har mindet ham om den lige siden. Ønskede mig den i julegave, men så fik jeg den allerede i går.

Den skal stå og pynte i Karlas seng på det fine nye værelse. Her er den (kunne ikke finde et billede af en i rød, så I får den lige i pink):

Tror vi har samme yndlings butik har lige købt netop den samme pude i lilla, og er bare såå glad for den!!! Selvom prisen var lidt pebret måtte jeg bare eje den

Anmeld

10. november 2010

blomst84

Mht børneværelset så er der ikke indrettet så meget endnu, vi flyttede i hus for lidt over en mdr. Siden så alle Celinas ting står bare på gulvet, men det kribler i fingrene for at indrette jeg mangler kun at købe en sengerand til tremmesengen også et rullegardin ellers er alt andet på plads ska nok tage nogle billeder så snart vi har rykket tingene på plads!

Anmeld

10. november 2010

piadas

Hvor ser det fint ud, og hvor er jeg misundelig på, at I har et børneværelse! Jeg er vild med hvidt, så det er lige mig! Jeg er sikker på, at hvis vi havde et ekstra værelse til lillesøster, var det også nærmest færdigindrettet!

Vi har vores hus til salg, fordi vi mangler et ekstra børneværelse og gerne vil bygge et nyt. Vi har lige købt grunden i sidste uge, men begynder ikke på noget, før det gamle er solgt!

Så I første omgang bliver det også noget med puslekommode i gangen og legetøj osv. lidt rundt omkring i huset, hvor der lige er plads. Hun skal jo alligevel sove i soveværelset i det første lange stykke tid, så vi krydser fingre for at huset bliver solgt i løbet af foråret.

Anmeld

10. november 2010

CA

Riksen skriver:

Hvor er den fin. Hvad er det for en butik?

Anmeld

10. november 2010

Marco2

Her er vi slet ikke gået igang, så der er ikke noget at flashe

Men super fed gyngestol.

Har du fundet den på loppemarked eller hvor er den fra?

Men kan da "flashe" hvordan min datters værelse så ud da hun var lille

AG

Anmeld

10. november 2010

karina pigen

Marco2 skriver:

Her er vi slet ikke gået igang, så der er ikke noget at flashe

Men super fed gyngestol.

Har du fundet den på loppemarked eller hvor er den fra?

Men kan da "flashe" hvordan min datters værelse så ud da hun var lille

AG

den er fra den bla avis gav 450 for dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.