Skal snart føde og det SÅ skidt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

lisbethita

misslea skriver:

Hej tøser!!!

Puha... min fødsel nærmer sig jo (er 41+0), og hele min krop er ved at gøre sig klar.... eller det tror jeg da i hvert fald!!!

Har ondt over det hele... især i lænden, underlivet og fødselskanalen!!! Aaaavvv!!!

Slimproppen gik igår, og havde selvfølgelig håbet, at der ville ske lidt mere igår aftes eller i nat!! Men næææh nej - de dumme plukveer bliver ikke til mere!!!

Til gengæld vågnede jeg op i nat med snot i hele hovedet, ondt i hals, hoved og øre... og har det bare generelt som om, at jeg er ved at få influeza..... AARRRHHH... ikke særlig fedt!!!!

Jeg kan da umuligt have kræfter til en fødsel, hvis jeg skal ligge her med noget, der minder om influenza!!

Er der nogle af jer, der har prøvet det samme, og så alligevel havde kræfter og overskud til fødslen???

Har holdt mig i mega god form gennem hele min graviditet, og synes, at det hele er rigtig dumt, hvis jeg nu skal afkræftes af sygdom.. øvski-bøvski!!!

Tak fordi du læste med.... der var lige lidt sure optød, der lige skulle ud!!!

Mange hilsner fra Lea

Håber altså virkeligt, at du når at blive rask inden fødslen. jeg var syg lige et par dage inden fødslen og blev HELDIGVIS rask inden. Kunne slet ikke overskue at skulle føde uden at kunne få luft gennem næsen!

HELD OG LYKKE!! Håber du har det bedre i morgen allerede!

Stort kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

bullerbassen

YES meget gerne.. heheh

Næsten lige, da jeg var blevet gravid, sagde jeg til Martin, at jeg troede, det ville blive en pige, som bliver født d. 12 oktober... og det er jo i morgen....

Meeen så skal der vidst også snart ske lidt mere her...

I morgen er en god dag..... Min fødselsdag

Sidste år havde jeg besøg af en veninde og da jeg vinkede farvel til hende ved 23.00 havde jeg INGEN tegn på fødsel , næste dag kl 9,47 lå min lille prins i armene

Så alt kan ske - Pøj pøj ......

Anmeld

11. oktober 2010

quar20

misslea skriver:

Nej vel...??? det er skønt!!!

Tror også, at han føler, at det er det eneste han kan bidrage med lige nu - altså at nurde om mig, og være rigtgi god ved mig...!! Han har vidst lidt ondt af mig efterhånden

nej det er hammer skønt..!!

Nu har jeg en hård graviditet og min mand han vimper rundt om mig.. Simpelthen SÅ dejligt selvom det er hårdt ikke at kunne lave det med plejede..!!

Arhhh det lyder dejligt - så må du nok hellere huske at sige han også skal sætte sig ned ved dig og nyde tiden i har alene..!! Må være ærlig at indrømme at jeg faktisk fik lidt et chok over hvor meget man kan savne hinanden selvom man er i samme stue..!!

Men nu havde Tino også problemer med hans mave fra 2 uge og indtil nu og han er 20 måneder..! Derudover har han astmatisk bronkitis..! Også er vi måske hellere ikke få gode til lige at smide en film på når der er ro om aftenen, eller lige se til hinanden osv..!! .. Men men nok om mig..

Håber du og manden får en helt fantastisk oplevelse af fødslen når den kommer ( HVILKET DEN SIKKERT GØR MEGET SNART ) - .. Glæder mig til at se billeder og læse fb..!!

Anmeld

11. oktober 2010

misslea

bullerbassen skriver:

I morgen er en god dag..... Min fødselsdag

Sidste år havde jeg besøg af en veninde og da jeg vinkede farvel til hende ved 23.00 havde jeg INGEN tegn på fødsel , næste dag kl 9,47 lå min lille prins i armene

Så alt kan ske - Pøj pøj ......

Jamen jeg er helt frisk på, at du skal dele din fødselsdag med vores lille tøs

Og jep.. alt kan ske - og det blir jeg også ved med at sige til mig selv.. hihi!!!

Og stort tillykke med i morgen - hurraaaaa

lea

Anmeld

11. oktober 2010

misslea

quar20 skriver:

nej det er hammer skønt..!!

Nu har jeg en hård graviditet og min mand han vimper rundt om mig.. Simpelthen SÅ dejligt selvom det er hårdt ikke at kunne lave det med plejede..!!

Arhhh det lyder dejligt - så må du nok hellere huske at sige han også skal sætte sig ned ved dig og nyde tiden i har alene..!! Må være ærlig at indrømme at jeg faktisk fik lidt et chok over hvor meget man kan savne hinanden selvom man er i samme stue..!!

Men nu havde Tino også problemer med hans mave fra 2 uge og indtil nu og han er 20 måneder..! Derudover har han astmatisk bronkitis..! Også er vi måske hellere ikke få gode til lige at smide en film på når der er ro om aftenen, eller lige se til hinanden osv..!! .. Men men nok om mig..

Håber du og manden får en helt fantastisk oplevelse af fødslen når den kommer ( HVILKET DEN SIKKERT GØR MEGET SNART ) - .. Glæder mig til at se billeder og læse fb..!!

uha.. det lyder sørme også som en hård omgang!!!

og 1000 tak - glæder mig til at kunne vise billeder og skrive en FB!!!!

Tak for alle de søde indlæg

lea

Anmeld

11. oktober 2010

misslea

lisbethita skriver:

Håber altså virkeligt, at du når at blive rask inden fødslen. jeg var syg lige et par dage inden fødslen og blev HELDIGVIS rask inden. Kunne slet ikke overskue at skulle føde uden at kunne få luft gennem næsen!

HELD OG LYKKE!! Håber du har det bedre i morgen allerede!

Stort kram

1000 tak - håååber også, at det hele ser bedre ud i morgen!!!

For nej - det er da slet ikke fedt ikke at kunne få luft gennem næsen - og slet ikke under en fødsel vel??? øøøv

Men har nu læst en del i mine mange bøger, og der står faktisk, at man kan opleve influenza agtige symptomer kort før fødslen.. så lad os håbe, at det er dét, der er tale om

fra Lea

Anmeld

11. oktober 2010

Fleur

Jeg  alt jeg kan for dig, MissLea!
Der skal nok snart ske noget !
Min veninde oplevede de samme symptomer og vupti ca et døgn efter havde hun en skøn prinsesse i armene !

Held og lykke, det skal nok gå.

Anmeld

11. oktober 2010

misslea

Fleur skriver:

Jeg  alt jeg kan for dig, MissLea!
Der skal nok snart ske noget !
Min veninde oplevede de samme symptomer og vupti ca et døgn efter havde hun en skøn prinsesse i armene !

Held og lykke, det skal nok gå.

Iihhh tak - det var da et dejligt opmundrende indlæg

Jeg håååber sådan at det vil ske for mig også

mange fra Lea... som er meget tæt på at være HELE 41+1

Anmeld

12. oktober 2010

lisbethita

misslea skriver:

1000 tak - håååber også, at det hele ser bedre ud i morgen!!!

For nej - det er da slet ikke fedt ikke at kunne få luft gennem næsen - og slet ikke under en fødsel vel??? øøøv

Men har nu læst en del i mine mange bøger, og der står faktisk, at man kan opleve influenza agtige symptomer kort før fødslen.. så lad os håbe, at det er dét, der er tale om

fra Lea

Jeg krydser fingre for dig !!!!!!

Held og lykke!

Kram

Anmeld

12. oktober 2010

Fleur

misslea skriver:

Iihhh tak - det var da et dejligt opmundrende indlæg

Jeg håååber sådan at det vil ske for mig også

mange fra Lea... som er meget tæt på at være HELE 41+1

Det var så lidt, søde .
Tænker også på dig nu og håber sådan at du er i fuld gang eller allerede har en dejlig prinsesse i dine arme .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.