Skal snart føde og det SÅ skidt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.201 visninger
40 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

misslea

Hej tøser!!!

Puha... min fødsel nærmer sig jo (er 41+0), og hele min krop er ved at gøre sig klar.... eller det tror jeg da i hvert fald!!!

Har ondt over det hele... især i lænden, underlivet og fødselskanalen!!! Aaaavvv!!!

Slimproppen gik igår, og havde selvfølgelig håbet, at der ville ske lidt mere igår aftes eller i nat!! Men næææh nej - de dumme plukveer bliver ikke til mere!!!

Til gengæld vågnede jeg op i nat med snot i hele hovedet, ondt i hals, hoved og øre... og har det bare generelt som om, at jeg er ved at få influeza..... AARRRHHH... ikke særlig fedt!!!!

Jeg kan da umuligt have kræfter til en fødsel, hvis jeg skal ligge her med noget, der minder om influenza!!

Er der nogle af jer, der har prøvet det samme, og så alligevel havde kræfter og overskud til fødslen???

Har holdt mig i mega god form gennem hele min graviditet, og synes, at det hele er rigtig dumt, hvis jeg nu skal afkræftes af sygdom.. øvski-bøvski!!!

Tak fordi du læste med.... der var lige lidt sure optød, der lige skulle ud!!!

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Lise

Ondt i lænden? Sådan startede min første fødsel  Havde mega ondt i lænden og var rigtig sur over det... efter nogle timer udviklede det sig til små-veer, så gik vandet, og SÅ kom der rigtige veer...og så kom Simon..

Håber du snart føder  F.eks. i nat?

Anmeld

11. oktober 2010

6800

Har fået afvide af en veninde som er jordemoder, at det ikke var helt unormalt at man lige fik en dag eller to med sygdom lige inden fødslen....

Anmeld

11. oktober 2010

misslea

Lise skriver:

Ondt i lænden? Sådan startede min første fødsel  Havde mega ondt i lænden og var rigtig sur over det... efter nogle timer udviklede det sig til små-veer, så gik vandet, og SÅ kom der rigtige veer...og så kom Simon..

Håber du snart føder  F.eks. i nat?

Uuhh... det kan jeg jo håbe sker for mig også

Synes jeg har en masse tegn på, at noget er i gærde, men så sker der alligevel ikke noget... og sådan har det været lige siden i fredags, hvor jeg fik løsnet hinder...!!

Anmeld

11. oktober 2010

Mille83

Startede også her med og have MEGA ondt i lænden, ca 2 timer efte gik vandet, og ca 6 timer efter det var lille Nicoline kommet til verden, jeg krydser for at du har født når jeg vågner til baby.dk imorgen

Kaster lidt vestøv efter dig, jeg har jo alligevel ikke brug for det

Anmeld

11. oktober 2010

misslea

6800 skriver:

Har fået afvide af en veninde som er jordemoder, at det ikke var helt unormalt at man lige fik en dag eller to med sygdom lige inden fødslen....

VIRKELIG???? Uuhh det kunne da være rart!!! For det virker jo totalt uoverskueligt at skulle føde med sygdom i kroppen...!!! Så håber da, at det måske er et tegn på fødsel, og ikke et tegn på en omgang rigtig sygdom!!!

Anmeld

11. oktober 2010

misslea

Mille83 skriver:

Startede også her med og have MEGA ondt i lænden, ca 2 timer efte gik vandet, og ca 6 timer efter det var lille Nicoline kommet til verden, jeg krydser for at du har født når jeg vågner til baby.dk imorgen

Kaster lidt vestøv efter dig, jeg har jo alligevel ikke brug for det

Uuuhh det kunne være SÅÅÅÅ rart!!! Men altså.. har haft ondt i lænden et par dage nu - såååee... nu må der gerne snart komme lidt mere ud af det

Anmeld

11. oktober 2010

Mille83

misslea skriver:

Uuuhh det kunne være SÅÅÅÅ rart!!! Men altså.. har haft ondt i lænden et par dage nu - såååee... nu må der gerne snart komme lidt mere ud af det

Altså mit i lænden var sådan at jeg ikke kunne finde ro, jeg kunne ikke sove, lidt ligesom dengang man havde vokseværk....

Anmeld

11. oktober 2010

NoName

Åhhhh yes..... jeg tror du føder inden for de næste dage...

jeg blev såååå snottet at jeg mistede stemmen fuldstændig og så i 30 graders varme som vi havde i sommers, ca en ugestid før vandet gik...

jeg ønsker dig alt mulig held og lykke og ønsker dig en super fødsel...

Anmeld

11. oktober 2010

sarahb

jeg fødte med mega influenza, det bliver lagt på hylden når du skal føde, men jeg drak så meget for min hals var helt tør og gjorde ondt, så jeg drak saftevand på fødestuen i stor stil...
Jeg var forkølet mega snottet og ondt i halsen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.