Skal snart føde og det SÅ skidt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

misslea

Mille83 skriver:

Altså mit i lænden var sådan at jeg ikke kunne finde ro, jeg kunne ikke sove, lidt ligesom dengang man havde vokseværk....

Ja - altså, jeg har det sådan, at jeg bare hele tiden kan mærke lænden!! Den er øm og irreterer mig... det er svært at forklare!! Men har ikke haft det før...!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

misslea

noname skriver:

Åhhhh yes..... jeg tror du føder inden for de næste dage...

jeg blev såååå snottet at jeg mistede stemmen fuldstændig og så i 30 graders varme som vi havde i sommers, ca en ugestid før vandet gik...

jeg ønsker dig alt mulig held og lykke og ønsker dig en super fødsel...

Uuhhh hvor jeg håber du har ret

Ja - der er åbenbart flee andre, som har haft sådanne sygdoms symptomer inden de gik i fødsel, og det opmundtre mig da en del, må jeg sige!!! Det vil jeg så sige til mig selv, når jeg er rigtig øv over at være helt tilstoppet i tuden og have ondt i halsen osv!!

Og jeg kan klare ALT, hvis jeg bare ved, at det er et tegn på fødsel.. heheh

Anmeld

11. oktober 2010

NoName

misslea skriver:

Uuhhh hvor jeg håber du har ret

Ja - der er åbenbart flee andre, som har haft sådanne sygdoms symptomer inden de gik i fødsel, og det opmundtre mig da en del, må jeg sige!!! Det vil jeg så sige til mig selv, når jeg er rigtig øv over at være helt tilstoppet i tuden og have ondt i halsen osv!!

Og jeg kan klare ALT, hvis jeg bare ved, at det er et tegn på fødsel.. heheh

meeen fødslen kommer ikke når du venter på den....

gør som LoneH sagde til mig, kast dig på sodaen glem ALT om fødsel med en bunke gode film/serier, og når du så mindst venter det... Vupti så er du i fødsel....

hmm det der vupti, er måske så meget sagt.... men du ved overdrivelse fremmer..... ik???

(forresten så blev jeg sat i gang dagen efter jeg havde vandafgang)

Anmeld

11. oktober 2010

misslea

noname skriver:

meeen fødslen kommer ikke når du venter på den....

gør som LoneH sagde til mig, kast dig på sodaen glem ALT om fødsel med en bunke gode film/serier, og når du så mindst venter det... Vupti så er du i fødsel....

hmm det der vupti, er måske så meget sagt.... men du ved overdrivelse fremmer..... ik???

(forresten så blev jeg sat i gang dagen efter jeg havde vandafgang)

Heheh.. jep jeg ved lige præcis, hvad du mener....!!!

Meeeen synes nu alligevel, at det er svært ikke at "forvente" en fødsel lige straks, når man er gået en uge over tid.... - selvom jeg virkelig prøøøøver!!!

Har haft nogle sååå skønne dage med dejlige begivenheder, så det er bestemt ikke fordi, jeg sidder og venter på den...!! Men det ligger jo nok i baghovedet et eller andet sted... og mon ikke det er uundgåeligt...??? Eller også er det bare mig... hihi

Anmeld

11. oktober 2010

NoName

misslea skriver:

Heheh.. jep jeg ved lige præcis, hvad du mener....!!!

Meeeen synes nu alligevel, at det er svært ikke at "forvente" en fødsel lige straks, når man er gået en uge over tid.... - selvom jeg virkelig prøøøøver!!!

Har haft nogle sååå skønne dage med dejlige begivenheder, så det er bestemt ikke fordi, jeg sidder og venter på den...!! Men det ligger jo nok i baghovedet et eller andet sted... og mon ikke det er uundgåeligt...??? Eller også er det bare mig... hihi

Tror alle går og venter meget utålmodigt når man når til 39+ og frem... dagene bare snegler sig afsted..... man vil så gerne lige nå en masse fordi den der fødsel kommer jo ikke idag alligevel... kender det godt.... men jeg ventede heldigvis ikke så længe....

skal vi sige du føder inden weekend eller senest søndag?????

Anmeld

11. oktober 2010

misslea

noname skriver:

Tror alle går og venter meget utålmodigt når man når til 39+ og frem... dagene bare snegler sig afsted..... man vil så gerne lige nå en masse fordi den der fødsel kommer jo ikke idag alligevel... kender det godt.... men jeg ventede heldigvis ikke så længe....

skal vi sige du føder inden weekend eller senest søndag?????

Uuhhh jeg skal bare ha' født inden weekenden, for ellers nærmer den igangsættelse sig, og vil jo aller helst gå igang af mig selv.... selvom jeg har hørt flere fortælle om gode oplevelser med igangsættelse!!!

Så jo - lad os aftale det

Anmeld

11. oktober 2010

NoName

misslea skriver:

Uuhhh jeg skal bare ha' født inden weekenden, for ellers nærmer den igangsættelse sig, og vil jo aller helst gå igang af mig selv.... selvom jeg har hørt flere fortælle om gode oplevelser med igangsættelse!!!

Så jo - lad os aftale det

Jeg blev sat i gang.... det var fint nok... reagerede hurtigt på droppet, så ingen bøvl der....

hep hep hep hep...... FØD SÅ - ei måske ikke lige i dag.... i morgen måske - meeen senest søndag...

Anmeld

11. oktober 2010

Bare mig..

Mine veer gjorde ondt i lenden, fødselskanalen og i maven (lige som du beskriver).. - En ordentlig omgang mens.smerter.. Dagen efter jeg fik rigtige veer...

De smerter havde jeg indtil jeg havde min lille Nicoline i armene..

Så som du beskriver det, sådan var mine veer.. Og havde som sagt veer fra lørdag morgen til mandag morgen hvor hun er ude..

Din kvalme kan jeg ikke forklare, for det havde jeg ikke.. Men jeg har hørt om en masse der havde det inden det egentlig gik igang..

Anmeld

11. oktober 2010

misslea

noname skriver:

Jeg blev sat i gang.... det var fint nok... reagerede hurtigt på droppet, så ingen bøvl der....

hep hep hep hep...... FØD SÅ - ei måske ikke lige i dag.... i morgen måske - meeen senest søndag...

YES meget gerne.. heheh

Næsten lige, da jeg var blevet gravid, sagde jeg til Martin, at jeg troede, det ville blive en pige, som bliver født d. 12 oktober... og det er jo i morgen....

Meeen så skal der vidst også snart ske lidt mere her...

Anmeld

11. oktober 2010

NoName

misslea skriver:

YES meget gerne.. heheh

Næsten lige, da jeg var blevet gravid, sagde jeg til Martin, at jeg troede, det ville blive en pige, som bliver født d. 12 oktober... og det er jo i morgen....

Meeen så skal der vidst også snart ske lidt mere her...

hvem ved, der er jo læææænge til midnat i morgen..........

hvem siger at en fødsel SKAL vare i flere døgn, måske er du heldig...

jeg hepper på dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.