Skal snart føde og det SÅ skidt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

quar20

arhh jeg var bare SÅ snot, hoste syg 4 dage før jeg fødte..!! Rigtig influenza agtigt.. Man havde ondt over alt, og var så træt så træt..!!

Uanset hvad så se frem til at i snart blir forældre for det kan vi jo ikke komme udenom..

Har endnu ikke hørt om nogen baby der er blevet i maven endnu ...

Så frem med dynen på sofaen, put dig og sov når du syntes du har behov for det..!! Spist alt det du har lyst til..!! Hop i bad 10 gange om dagen hvis det er det du har lyst til..! Spis lækkert aftensmad og nus lidt om dig selv.. Ingen tvivl om at din krop arbejder på højtryk..!!

for at det sker meget MEGET snart..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Pige2009

misslea skriver:

Hej tøser!!!

Puha... min fødsel nærmer sig jo (er 41+0), og hele min krop er ved at gøre sig klar.... eller det tror jeg da i hvert fald!!!

Har ondt over det hele... især i lænden, underlivet og fødselskanalen!!! Aaaavvv!!!

Slimproppen gik igår, og havde selvfølgelig håbet, at der ville ske lidt mere igår aftes eller i nat!! Men næææh nej - de dumme plukveer bliver ikke til mere!!!

Til gengæld vågnede jeg op i nat med snot i hele hovedet, ondt i hals, hoved og øre... og har det bare generelt som om, at jeg er ved at få influeza..... AARRRHHH... ikke særlig fedt!!!!

Jeg kan da umuligt have kræfter til en fødsel, hvis jeg skal ligge her med noget, der minder om influenza!!

Er der nogle af jer, der har prøvet det samme, og så alligevel havde kræfter og overskud til fødslen???

Har holdt mig i mega god form gennem hele min graviditet, og synes, at det hele er rigtig dumt, hvis jeg nu skal afkræftes af sygdom.. øvski-bøvski!!!

Tak fordi du læste med.... der var lige lidt sure optød, der lige skulle ud!!!

Mange hilsner fra Lea

Det var da bare træls. Rigtig god bedring til dig. Håber du bliver frisk til fødslen. Jeg fødte selv 42+1, så der skulle være lidt tid til at rekreere sig, hvis du følger mit eksempel

Anmeld

11. oktober 2010

misslea

quar20 skriver:

arhh jeg var bare SÅ snot, hoste syg 4 dage før jeg fødte..!! Rigtig influenza agtigt.. Man havde ondt over alt, og var så træt så træt..!!

Uanset hvad så se frem til at i snart blir forældre for det kan vi jo ikke komme udenom..

Har endnu ikke hørt om nogen baby der er blevet i maven endnu ...

Så frem med dynen på sofaen, put dig og sov når du syntes du har behov for det..!! Spist alt det du har lyst til..!! Hop i bad 10 gange om dagen hvis det er det du har lyst til..! Spis lækkert aftensmad og nus lidt om dig selv.. Ingen tvivl om at din krop arbejder på højtryk..!!

for at det sker meget MEGET snart..!!

Mange tak

Ja håber virkelig, at der snart sker noget!!!

Har slået op i alle de mange bøger jeg har, og der står faktisk i mange af dem, at influenza-agtige symptomer kan være et tegn på, at fødslen er lige om hjørnet, så det håber jeg selvfølgelig

Og ja - der er ikke andet fo end at putte under synen og pleje sig selv lidt!!! Heldigvis er min mand sååå god ved mig

Anmeld

11. oktober 2010

misslea

Baagøe skriver:

Det var da bare træls. Rigtig god bedring til dig. Håber du bliver frisk til fødslen. Jeg fødte selv 42+1, så der skulle være lidt tid til at rekreere sig, hvis du følger mit eksempel

Ja - jeg satser også på, at det forsvinder igen snart... for øv, det er da ikke så fedt at ligge her og være sløj... buuuh!!!

Anmeld

11. oktober 2010

misslea

noname skriver:

hvem ved, der er jo læææænge til midnat i morgen..........

hvem siger at en fødsel SKAL vare i flere døgn, måske er du heldig...

jeg hepper på dig...

Dejligt at du hepper....

Og jaaah jeg kender faktisk en del, som har haft okay hurtige fødsler.... og der e rjo stadig 26½ time til d. 13.... heheh!! Så ja - jeg kan vel nå at få ret endnu, hvis prinsessen altså gider at samarbejde lidt

Anmeld

11. oktober 2010

Pige2009

misslea skriver:

Ja - jeg satser også på, at det forsvinder igen snart... for øv, det er da ikke så fedt at ligge her og være sløj... buuuh!!!

Pøj pøj med det hele...

Anmeld

11. oktober 2010

quar20

misslea skriver:

Mange tak

Ja håber virkelig, at der snart sker noget!!!

Har slået op i alle de mange bøger jeg har, og der står faktisk i mange af dem, at influenza-agtige symptomer kan være et tegn på, at fødslen er lige om hjørnet, så det håber jeg selvfølgelig

Og ja - der er ikke andet fo end at putte under synen og pleje sig selv lidt!!! Heldigvis er min mand sååå god ved mig

Der er da hellere ikke noget bedre end når manden er lidt ekstra kærlig og omsorgsfuld når man er dvask...!! ..

Anmeld

11. oktober 2010

misslea

quar20 skriver:

Der er da hellere ikke noget bedre end når manden er lidt ekstra kærlig og omsorgsfuld når man er dvask...!! ..

Nej vel...??? det er skønt!!!

Tror også, at han føler, at det er det eneste han kan bidrage med lige nu - altså at nurde om mig, og være rigtgi god ved mig...!! Han har vidst lidt ondt af mig efterhånden

Anmeld

11. oktober 2010

misslea

Baagøe skriver:

Pøj pøj med det hele...

1000 tak

Anmeld

11. oktober 2010

Pige2009

misslea skriver:

1000 tak

Velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.