Forskel på at føde store og små babyer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

Lise

Tjuhl skriver:

jeg billedgooglede endda slimprop (på engelsk: mucus plug) for at være sikker på det er den  det var MEGA klamt, sku jeg hilse og sige!!!!

Aaaahh, jeg KUNNE bare ikke lade være med at prøve da jeg, på trods af to fødsler, aldrig har set sådan en fætter, men AAAADRRRR!!!!!  Tak for det, Trine!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

misslea

Lise skriver:

Aaaahh, jeg KUNNE bare ikke lade være med at prøve da jeg, på trods af to fødsler, aldrig har set sådan en fætter, men AAAADRRRR!!!!!  Tak for det, Trine!

Heheh.. ja - den er ikke sådan SUPER lækker at se på vel??? Og sku hilse og sige, at den bestemt ikke er mere nice i virkeligheden.. heheh!!! Føj for en klam fætter!!!

Min mand fik lige hele beskrivelsen... og stod lidt af, da jeg kom til at forklare forskellen på udflåd og slimprop... stakkels mand... hihi!!!

Anmeld

12. oktober 2010

Tina2

Jeg har født tre store børn- 4200 g, 4800 g og 4000 g....

Den første var stjernekigger så det var en hård omgang, de andre to er så født i vand, hvilket jo efter min mening gør det meget nemmere....

Min søn som vejede 4800 g var den eneste jeg ikke gik i stykker ved at føde  Her sidste gang havde jeg en anelse for travltr med at presse min datter ud, så fik et enkelt sting.....

Det er hovedet der er sværest at føde, og mine de to første havde ret store hoveder....

Anmeld

12. oktober 2010

oo

Lise skriver:

HAHAHAHA!! ja det er virkelig klamt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.