Tjuhl skriver:
så blir hun TRUKKET ud 
mine søstre var her i lørdags på surprisebesøg og skulle selvfølgelig rode rundt på maven og mærke på baby og de blev på et tidspunkt enige om at de kunne mærke begge skuldre...ca 40 centimeter bred var den så over ryggen ifølge deres beregninger og de begyndte at joke med, at hovedet ville blive nemt, men skuldrene ville nok sidde fast i min bækken...og imens står man og er meget gravid og synes ikke det er heeeeelt så sjovt som hvis det var en anden der skulle til at føde lige om lidt 
Hahah.... en bredskuldret lille én hva???
HVor stor er bebs vurderet til at være nu??
Ej - jeg må inbdrømme, at jeg har ramt bunden TOTALT idag!!!
Slimproppen gik igår, og endelig kunne jeg se et tegn på, at NU ville der snart ske noget!!!
Men intet er sket andet end, at jeg har mega mange plukveer, som ikke blirtil andet - og så har jeg da bare SÅ skide hamrende ondt i understellet... både underliv, fødekanal og lænd.... øøøv!!! GIDER ikke mere...!!! Er helt deprimeret idag.... tænk engang at det skulle ske!!! Men min utålmodighed er skiftet ud med mega meget tristhed... 
Og her for en halv time siden, brød jeg bare helt sammen, og sad herhjemme og flæbede med tårre hele vejen ned af mine fregnede kinder....!!! NU skal hun altså snart ud, for ellers udvikler jeg mig da til et gravid-monster!!!
Og for at det ikke skal være løgn... så føler jeg mig bare SÅ skidt tilpas... har det som om jeg er ved at blive syg - snottet, ondt i hals og hoved.... og halloooo - kan da ikke blive syg nu, når jeg snart skal igennem en hård fødsel.... øv bøv altså 
MEGA meget surt opstød fra mig... undskylder for dét Trine...!!!
Anmeld