Kirle skriver:
Min kæreste har også et gigahoved (var nr 3 i rækken så der var vist ingen problemer) men det har min søn altså også! Han bruger str. 6-9 år i solhat nu (fylder snart 3år), men kan ikke sige dig om det ville være mere ondt for fik ks 
Men er sikker på at baby har et petit hoved og smutter ud som en mandel (føler lige at jeg skal rette op på min gigahoved historie) hos jer begge og alt vil gå helt glat og problemfrit 
Heheh... ja de der berømte hoveder 
Altså både min mand og jeg har egentlig ret "små" hoveder... (Jeg havde det næst-mindste, da jeg blev student....hahah), så hvis m an ser på generne generelt i familien, så er der slet ikke tendens til, at vi får børn med store hoveder!!!
Og ja - man begynder lige pludselig at tænke meget over nogle ret underlige ting... 
Men tror bare, det kom meget bag på os, hun vokser SÅ hutigt lige pludselig, når hun hele tiden har været en lille baby!! For så tænker jeg selvfølgelilg... GISP, hvad kan det ikke ende med 
Men okay... hun er jo stadig ikke en kæmpe baby på nogen måde!!
Og 1000 tak - jeg satser også på at smutte både hoved og hale ud som en lækker glat lille mandel 
Knus Lea... som i dag SERIØST er gået 1 uge over tid, og som fik at vide i uge 34, at jeg ville føde for tidligt.... 
Anmeld