Lus!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

Willa's mor

Miss.Sunshine skriver:

Den allerbedste måde ( og en del billigere) er loppe shampoo til dyr.

Det virker og literprisen er en del mindre end købe produkterne

Det må jeg give ret i, vi havde lus gennem flere år, selv om jeg vaskede og kæmmede og købte flere forskellige produkter...!!! og det eneste der rigtigt har virkede. og vi har ikke set skyggen af lus siden... 

P.s tror der er nogle der er mere ud satte end andre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Miss.Sunshine

Willa's mor skriver:

Det må jeg give ret i, vi havde lus gennem flere år, selv om jeg vaskede og kæmmede og købte flere forskellige produkter...!!! og det eneste der rigtigt har virkede. og vi har ikke set skyggen af lus siden... 

P.s tror der er nogle der er mere ud satte end andre..

Ja det er rigtig effektivt. Og jeg giver dig ret. Jeg syntes også at nogen får det konstant og nogen får det aldrig. Ligesom med myggestik,nogen ( som mig) blir altid stukket og andre rør de aldrig

Anmeld

11. oktober 2010

JulieE

Miss.Sunshine skriver:

Ja det er rigtig effektivt. Og jeg giver dig ret. Jeg syntes også at nogen får det konstant og nogen får det aldrig. Ligesom med myggestik,nogen ( som mig) blir altid stukket og andre rør de aldrig

Hvor er det sjovt du skriver det med myggestikkene... Jeg er myggenes ultimative favorit, men har aldrig haft lus før

Jeg vil helt klart have det med hundeshampoo i baghovedet, hvis de små kryb vender tilbage!

Anmeld

11. oktober 2010

Miss.Sunshine

JulieE skriver:

Hvor er det sjovt du skriver det med myggestikkene... Jeg er myggenes ultimative favorit, men har aldrig haft lus før

Jeg vil helt klart have det med hundeshampoo i baghovedet, hvis de små kryb vender tilbage!

præcis det samme for mig. Har aldrig haft lus,men myggene ELSKER mig dybt og inderligt. Pudsigt

Anmeld

11. oktober 2010

JulieE

Miss.Sunshine skriver:

præcis det samme for mig. Har aldrig haft lus,men myggene ELSKER mig dybt og inderligt. Pudsigt

Ja meget pudsigt! Men jeg er nu ok glad for den fordeling. hellere 1000 myggestik end lus igen

Anmeld

11. oktober 2010

Miss.Sunshine

JulieE skriver:

Ja meget pudsigt! Men jeg er nu ok glad for den fordeling. hellere 1000 myggestik end lus igen

hehe jeg var SÅ tæt på at skrive det samme**G**

Anmeld

11. oktober 2010

Willa's mor

Miss.Sunshine skriver:

Hihi..

Jeg har ikke haft et myggestik i mange år...!!!

Heller ik efter jeg er holdt op med at ryge for 2 år siden...

Funny stuff

Anmeld

11. oktober 2010

Miss.Sunshine

Willa's mor skriver:

Hihi..

Funny stuff

Hihi det er totalt skummelt

Anmeld

12. oktober 2010

JulieE

Miss.Sunshine skriver:

Hihi det er totalt skummelt

Ja, dte er liudt skummelt

Anmeld

12. oktober 2010

JulieE

Willa's mor skriver:

Hihi..

Funny stuff

Ja, præcis funny stuff

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.