mullesmith2 skriver:
Hold da op hvor er det dejligt at høre. Jeg håber godt nok mine drenge er ligeså medgørlige og friske når de bliver født. Det er jo vildt de kan komme så meget før tid og så bare være så perfekte
Nu glæder jeg mig godt nok endnu mere til mine drenge kommer ud. Håber de kommer inden for de næste 4 uger, det er simpelthen for hårdt at gå rundt med så tung en last. Godt de i det mindste ikke vejer 4kg endnu puuha sikke en omgang hun har været igennem.
Selvfølgelig bliver de det. For alt i verden, sørg for at de er i samme rytme, altså spiser og sover samtidig. Ellers dør man i det. Med tvillinger er der bare ikke plads til at børnene kan følge deres egen rytme, man bliver nødt til at styre det for dem. Få evt din sundhedsplejerske til at hjælpe dig. Vores var jo afhængig af at vi lagde en rytme for dem fra start af, for de kunne ikke selv græde eller på anden måde gøre opmærksom på at de var sultne eller andet, fordi de blev født så tidligt. Den rytme holdte vi dem så i op til de var 6-9 måneder. Hvis den ene var sulten, fik den anden også mad. Hvis den ene vågnede blev den anden vækket.
Jeg kan i hvert fald mærke, nu hvor vi har fået en enkelt, at hun får meget mere "frie" rammen end de store fik. Dengang var der ingen kære mor 
Anmeld