Tvillingemaven 31+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2010

Pige2009

Wow!  Det må være et par ordentlige basser der ligger derinde med den store mave. Du ser rigtig godt ud, selvom du er træt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

Svei

mullesmith2 skriver:

JO er vildt træt af det nu, efter hvad de siger til scanning så er der også 5kg baby derinde... puuuh trænger bare til at få min krop tilbage inden længe... 

Det var der også i min mavse da jeg fødte og ligesom dig også en del mor, som jo også gør det endnu hårdere...

Anmeld

10. oktober 2010

mullesmith2

Valle81 skriver:

Du er smuk:0)

Og huld nu kæft hvor går det stærkt - uge 32 nu - det var jo igår du sad med positiv test og lige forleden du skrev at i til NF havde fået at vide at der er to.

Det er viiiiiiiiiiildt

Knus

Ja tiden er gået ok hurtig, men det føles alligevel som flere år siden jeg testede positiv... Nu må det gerne snart være slut med graviditet, tanken om at min oprindelige termin jo var 6. dec er næsten ubærlig at tænke på. Men nu da der er to så er der jo røget 3 uger af så det er jeg bare lykkelig for.

Anmeld

10. oktober 2010

mullesmith2

Jbk skriver:

Det var der også i min mavse da jeg fødte og ligesom dig også en del mor, som jo også gør det endnu hårdere...

Er lige lost, har du også tvillinger eller har du bare født en 5kg stor baby?  det er så vildt det har en af mine veninder også en dreng på 5100g puhadadada

Anmeld

10. oktober 2010

mullesmith2

Baagøe skriver:

Wow!  Det må være et par ordentlige basser der ligger derinde med den store mave. Du ser rigtig godt ud, selvom du er træt

Tror bare på det er nogen gutter der vil frem af der kommer ud derinde fra

Anmeld

10. oktober 2010

Leonora

Super flot mavse...kan godt forstå du er ved at være træt...Glæder mig til at følge dig og drengene...

Knus Louise

Ps synes staig du er top smuk på dit profil billed

Anmeld

10. oktober 2010

mullesmith2

Leonora skriver:

Super flot mavse...kan godt forstå du er ved at være træt...Glæder mig til at følge dig og drengene...

Knus Louise

Ps synes staig du er top smuk på dit profil billed

Tak hvor er du sød

Anmeld

10. oktober 2010

Leonora

mullesmith2 skriver:

Tak hvor er du sød

Hi Hi tak, man skal jo huske at sige hvad man tænker og det er hvad jeg har tænkt hv er gang jer ser det billed.

Knus og hold ud det er snart ovrstået

Anmeld

10. oktober 2010

Mi

mullesmith2 skriver:

Ville lige lægge det sidst nye billede ind, syntes ik man så godt kan se forskel fra sidste billede men jeg kan helt sikkert mærke at mit maveskind klør og strækker sig  Jeg syntes det er ved at være pisse hårdt nu for at sige det mildt. Min vægt siger lige omkring 130 kg. og drengene i maven er nok et sted mellem 2200g og 2500g hvis jeg sådan lige skal regne ud fra hvad de vejede i sidste uge til scanning.

Nu må tiden gerne bare flyve afsted tak....

Fantastisk med tvillinger. Jeg fødte mine tvillingepiger da jeg var lige så langt henne som du er nu. En pige fra min tvillinge jordmoder/mødre gruppe fik tvillinger som hver vejede 4kg. Hun kunne heller ikke gå til sidst. Men held og lykke med den næste tid. Og pas godt på dig selv, for man bære rundt på rigtig mange kilo, og må godt forkæle sig selv lidt

Mvh

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

10. oktober 2010

Tulle22

Hold K*ft du er smuk, du har da den flotteste mavse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.