Tvillingemaven 31+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.769 visninger
32 svar
0 synes godt om
10. oktober 2010

mullesmith2

Ville lige lægge det sidst nye billede ind, syntes ik man så godt kan se forskel fra sidste billede men jeg kan helt sikkert mærke at mit maveskind klør og strækker sig  Jeg syntes det er ved at være pisse hårdt nu for at sige det mildt. Min vægt siger lige omkring 130 kg. og drengene i maven er nok et sted mellem 2200g og 2500g hvis jeg sådan lige skal regne ud fra hvad de vejede i sidste uge til scanning.

Nu må tiden gerne bare flyve afsted tak....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

Valle81

Du er smuk:0)

Og huld nu kæft hvor går det stærkt - uge 32 nu - det var jo igår du sad med positiv test og lige forleden du skrev at i til NF havde fået at vide at der er to.

Det er viiiiiiiiiiildt

Knus

Anmeld

10. oktober 2010

Faith

Hold op hvor er du flot!

Har du forresten fundet ud af om du venter enæggede eller tveæggede drenge? Vores er enæggede, men synes overhovedet ikke de ligner hinanden. Folk siger godt nok at de gør, men jeg kan saaaaagtens kende forskel

Anmeld

10. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

Gud en dejlig stor mave!! Suuuper flot!!
Kan kun gætte mig til hvordan du har det nu....
jeg er i uge 31 og har kun taget 3 kg på under graviditeten... Og jeg er små besværet i dagligdagen...... Men jeg bærer kun rundt på en :-)

Håber snart dine dejlige drenge kommer ud og ser verdenen :-)

Anmeld

10. oktober 2010

Svei

HOLD DA OP!!! du kan da snart ikke blive større, er du så færdig det ser helt vildt ud....puha, er du ikke virkelig træt af det snart?

Anmeld

10. oktober 2010

mamalicious

mullesmith2 skriver:

Ville lige lægge det sidst nye billede ind, syntes ik man så godt kan se forskel fra sidste billede men jeg kan helt sikkert mærke at mit maveskind klør og strækker sig  Jeg syntes det er ved at være pisse hårdt nu for at sige det mildt. Min vægt siger lige omkring 130 kg. og drengene i maven er nok et sted mellem 2200g og 2500g hvis jeg sådan lige skal regne ud fra hvad de vejede i sidste uge til scanning.

Nu må tiden gerne bare flyve afsted tak....

UUuuuh en dejlig mavse !!!

Anmeld

10. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

nøøøøøøjs jeg kan godt forstå hvis du efterhånden synes det er lidt tungt!!

men flot gravid må man sige du er!

Anmeld

10. oktober 2010

mullesmith2

smillaluna skriver:

Hold op hvor er du flot!

Har du forresten fundet ud af om du venter enæggede eller tveæggede drenge? Vores er enæggede, men synes overhovedet ikke de ligner hinanden. Folk siger godt nok at de gør, men jeg kan saaaaagtens kende forskel

Ja det er enæggede drenge vi venter os  er også bare vildt spændt på at se om de ligner hinanden helt vildt, det tror jeg bare de gør hehe Man kan nok altid selv se forskel.

Anmeld

10. oktober 2010

mullesmith2

Jbk skriver:

HOLD DA OP!!! du kan da snart ikke blive større, er du så færdig det ser helt vildt ud....puha, er du ikke virkelig træt af det snart?

JO er vildt træt af det nu, efter hvad de siger til scanning så er der også 5kg baby derinde... puuuh trænger bare til at få min krop tilbage inden længe... 

Anmeld

10. oktober 2010

mullesmith2

Hende med maven :-) skriver:

Gud en dejlig stor mave!! Suuuper flot!!
Kan kun gætte mig til hvordan du har det nu....
jeg er i uge 31 og har kun taget 3 kg på under graviditeten... Og jeg er små besværet i dagligdagen...... Men jeg bærer kun rundt på en :-)

Håber snart dine dejlige drenge kommer ud og ser verdenen :-)

Åh snyd hihi Gad også godt bare være små besværet og ikke hjælpeløs hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.