Termins- og uge beregning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

thilde-tusindfryd

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Ville faktisk lige høre hvordan din termin til NF blev sat i forhold til din cyklus, lægens termin og din egeno osv:0)

Christina

Hej !

Joh, altså, det gik jo sådan til NF scanningen, at jeg blev rykket en dag frem ift. til deres terminsdato (altså hvor de gik ud fra en cyklus på 28 dage). Dvs. at min officielle terminsdato nu er 8. juni. Det betyder, at jeg må ha' haft ægløsning meget, meget tidligt denne gang, faktisk på 13. eller 14. dagen (normalt har jeg ægløsning omkring dag 18. i min cyklus). At befrugtningen sku være sket på den 14. dag passer dog meget godt, så jeg har justeret min egen beregning ift. til dette også. Dvs. jeg er 14+1 idag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Valle81

thilde-tusindfryd skriver:

Hej !

Joh, altså, det gik jo sådan til NF scanningen, at jeg blev rykket en dag frem ift. til deres terminsdato (altså hvor de gik ud fra en cyklus på 28 dage). Dvs. at min officielle terminsdato nu er 8. juni. Det betyder, at jeg må ha' haft ægløsning meget, meget tidligt denne gang, faktisk på 13. eller 14. dagen (normalt har jeg ægløsning omkring dag 18. i min cyklus). At befrugtningen sku være sket på den 14. dag passer dog meget godt, så jeg har justeret min egen beregning ift. til dette også. Dvs. jeg er 14+1 idag.

Ok:0)

Og spændende - synes tiden flyver afsted:0)

Håber NF scanning gik til stort UG.

Held og lykke fremover - og glæder mig til at følge mere med i graviditen.

Christina

Anmeld

9. december 2010

thilde-tusindfryd

Valle81 skriver:

Ok:0)

Og spændende - synes tiden flyver afsted:0)

Håber NF scanning gik til stort UG.

Held og lykke fremover - og glæder mig til at følge mere med i graviditen.

Christina

NF scanningen gik rigtig fint. Super hurtigt og alt var som det skulle være, så det var dejlige nyheder. Vi fik også lov at høre hjertet slå.

Men tror da nok jeg har skrevet om det i en tråd herinde et sted ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.