Kejsersnit - moderens ønske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

Anonym trådstarter

Sara_S skriver:

Jeg kunne selv have skrevet denne indlæg... og ville faktisk skrive det idag... vildt! 

Tjah... jeg er begyndt at snakke fødsel med JM ved min sidste undersøgelse, i uge 35 og det var kun fordi jeg selv bragt det på banen! 

Hvor langt er du henne?

Gennem JM fik jeg en tid til en samtale med en fødelæge på hospital (Hvidovre Hospital). 3 dage efter var jeg  derude at snakke og fik sat en dato på PKS en uge før termin. Vi snakkede meget om KS, hvad det indebærer, hvad er der for nogle risici osv. men jeg fik ikke noget at vide som jeg ikke allerede have læst om i forvejen. 

Blev dog meget overrasket over hvor lidt modstand jeg fik fra den fødelæge: jeg gik ind med en åben sind og var også åben for forskellige (valide) alternative forslag men nejnejnej... hvis jeg ville have KS så kunne jeg bare få det! 

Jeg er selvfølgelig glad for at beslutningen blev taget... men føler mig alligevel ikke helt OK med det. JEG VED at det er det bedste for mig, men alligevel føler jeg lidt som om jeg svigter mit barn og min mand og at det er egoistisk af mig osv.

På den anden side, bliver jeg sur på mig selv fordi jeg ved at jeg bliver meget påvirket af KS dårlig omtale, i stedet for at tænke på at hvis lægen har sagt godt for det, så er der grunde til det!

Årgh... undskyld det lange indlæg... føler slet ikke jeg har talt det er KS godt nok igennem... 

Sara

Jeg er i 30. uge nu ..
Rart at høre din "historie" .. Så kan jeg jo nå det endnu ! :b
Jeg skal føde på Roskilde sygehus .. Og af de historier jeg har hørt , er de også ligeså "nemme" .. Men det kommer jo sikkert an på hvilken læge man kommer ind hos ..

Kan godt forstå , at du har det sådan .. Det har jeg også .. Og min kæreste ligger heller ikke skjul på , at han håber , at jeg kommer til at føde "rigtigt" ..  Men han forstår mig godt , og bakker mig op i mit valg ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Sara_S

Jeg er i 30. uge nu ..
Rart at høre din "historie" .. Så kan jeg jo nå det endnu ! :b
Jeg skal føde på Roskilde sygehus .. Og af de historier jeg har hørt , er de også ligeså "nemme" .. Men det kommer jo sikkert an på hvilken læge man kommer ind hos ..

Kan godt forstå , at du har det sådan .. Det har jeg også .. Og min kæreste ligger heller ikke skjul på , at han håber , at jeg kommer til at føde "rigtigt" ..  Men han forstår mig godt , og bakker mig op i mit valg ..

Præcis som min mand, han bakker mig også op 100% selv om han godt kunne tænke sig det andet...  *suk* Dejlige mænd! 

Anmeld

8. oktober 2010

Anonym trådstarter

Sara_S skriver:

Præcis som min mand, han bakker mig også op 100% selv om han godt kunne tænke sig det andet...  *suk* Dejlige mænd! 

Hvis ikke de gjorde , ville vi nok også blive pænt .. Skuffede ..
Jeg ville i hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.