Kejsersnit - moderens ønske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

Anonym trådstarter

Jamen det fik jeg fordi min søn havde hovedet opad i stedet for nedad, hans numse sad helt nede i mit bækken, så var først oppe til en vending for at se om de kunne vende ham, men det kunne de ikk...
Men har du prøvet evt at gå derned og så få en tid hved skrenken??
Kan godt se det er svært at få fat på dem under telefonstorm

Det er ligefør jeg går og håber , at hun vender forkert , så jeg kan "få lov" at få ks :b

Der er ingen skrenke :p Det er ikke ligesom hos f.eks. min læge , der kan man altid komme til at snakke med en ..
Synes det er lidt underligt system :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Svei

Jeg har fået to selvvalgte kejsersnit uden nogen form for medicinsk grundlag. Jeg meldte ud ´den første gang jeg var ved jordemoder og fik så en henvisning til en fødselslæge. Var til et par samtaler første gang og stod fast lige meget hvad de sagde. Anden gang var det nemmere. Men du skal dælme da komme ud af vagten NU og sætte gang i noget. Ring til din jordemoder og evt også det hospital du skal føde på og sig at du ønsker ks. Nogle hospitaler er nemmere end andre, der hvor jeg fødte fik alle de kvinder der ville det ks.

Så ring nu i dag.

Anmeld

8. oktober 2010

Sabrina

Nå for den da, det sys jeg bare at der var ved min jm...
Så er der jo nok ikke andet end at prøve og blive ved med at ringe...

Men sys ihvertfald du skal hive fat i ´hende

Anmeld

8. oktober 2010

Anonym trådstarter

Jbk skriver:

Jeg har fået to selvvalgte kejsersnit uden nogen form for medicinsk grundlag. Jeg meldte ud ´den første gang jeg var ved jordemoder og fik så en henvisning til en fødselslæge. Var til et par samtaler første gang og stod fast lige meget hvad de sagde. Anden gang var det nemmere. Men du skal dælme da komme ud af vagten NU og sætte gang i noget. Ring til din jordemoder og evt også det hospital du skal føde på og sig at du ønsker ks. Nogle hospitaler er nemmere end andre, der hvor jeg fødte fik alle de kvinder der ville det ks.

Så ring nu i dag.

Jah .. Det er bare så svært at få fat i dem :s
Ved du , hvem man skal ringe til på sygehuset , altså hvilken afdeling hvis det er ? (:

Håber også det er sådan på "mit" sygehus ..

Anmeld

8. oktober 2010

Svei

Anonym skriver:

Jah .. Det er bare så svært at få fat i dem :s
Ved du , hvem man skal ringe til på sygehuset , altså hvilken afdeling hvis det er ? (:

Håber også det er sådan på "mit" sygehus ..

Nej, det må du spørge om. Ellers ring til jordemoder...du er godt nok sent ude, synes jeg. Jeg turde knap blive gravid hvis ikke jeg vidste om jeg kunne få det ks.

Anmeld

8. oktober 2010

SussieThyssen

Nu er det jo godt nok 13 år siden jeg fik mit kejsersnit, men jeg måtte kæmpe noget videre for det, men vandt i den sidste ende.
Jeg mener bestemt du skal snakke med din jordemoder om det og stå fast på din mening, hvis det er det du vil.
De er desværre lidt tunghøre i fødesystemet og mener at man med fandens vold og magt skal føde selv, men der mener jeg så, at det er vigtigere at  man ikke traumatiserer moderen og derigennem barnet.

Så få fat i din jordemoder og tag en snak med hende.
Der er også mange fødesteder hvor man kan indgå en fødselskontrakt, hvor man evt kan aftale at hvis der ikke er sket noget inden for den og den tid efter fødsels igangtrædelse, så kan man få kejsersnit.
Men ville da selv foretrække et PK, så alt kan foregå i ro og mag.
Held og lykke med det søde ven.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. oktober 2010

Svei

SussieThyssen skriver:

Nu er det jo godt nok 13 år siden jeg fik mit kejsersnit, men jeg måtte kæmpe noget videre for det, men vandt i den sidste ende.
Jeg mener bestemt du skal snakke med din jordemoder om det og stå fast på din mening, hvis det er det du vil.
De er desværre lidt tunghøre i fødesystemet og mener at man med fandens vold og magt skal føde selv, men der mener jeg så, at det er vigtigere at  man ikke traumatiserer moderen og derigennem barnet.

Så få fat i din jordemoder og tag en snak med hende.
Der er også mange fødesteder hvor man kan indgå en fødselskontrakt, hvor man evt kan aftale at hvis der ikke er sket noget inden for den og den tid efter fødsels igangtrædelse, så kan man få kejsersnit.
Men ville da selv foretrække et PK, så alt kan foregå i ro og mag.
Held og lykke med det søde ven.

Kærligst
Sussie

Det er mit indtryk det er blevet meget meget nemmere..

Anmeld

8. oktober 2010

Sabrina

Det ville da ikke gøre noget hvis det er blevet nemmere vil da helt klart også foretrække kejsersnit næste gang

Anmeld

8. oktober 2010

SussieThyssen

Jbk skriver:

Det er mit indtryk det er blevet meget meget nemmere..

Er det...hmmm...så er min opfattelse så ikke den samme. Men det er da en Guds lykke hvis det er

Anmeld

8. oktober 2010

Svei

SussieThyssen skriver:

Er det...hmmm...så er min opfattelse så ikke den samme. Men det er da en Guds lykke hvis det er

Jo, der er flere der får og det er jo blevet meget mere legalt at få ks og fokus på det er noget helt andet end det før har været.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.