Kejsersnit - moderens ønske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.124 visninger
32 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Anonym trådstarter

Heej alle I kloge kvinder

Vælger lige at være anonym , da jeg ikke ved , hvor meget min familie/venner følger med herinde ..

I min familie har en del været ude for at en fødsel er endt dårligt .. Tre mistede deres børn og en del er endt i akut kejsersnit ..
Jeg har derfor været bange for at føde i .. Ja , al den tid jeg kan huske .. Det er ikke smerten jeg er bange for .. Men er sindssygt bange for at noget går galt !

Hvornår begnder jm at snakke om fødsel ? Næste gang jeg skal til jm er der under en måned til jeg har termin .. Er det ikke lidt tæt på ? Det er noget med at man skal til nogle samtaler , hvis man ønsker ks uden medicisk grund .. Ikk ?

Vil meget gerne hører jeres historier om "selvvalgt kejsersnit" .. Og I må meget gerne fortælle hvornår I tog det op med jm ..

Tak fordi I gad læse med så langt (;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Sabrina

Hejsa
Jeg havde ikke selvvalgt kejsersnit men havde planlagt kejsersnit, og mener det er 14. dage før termin de vil gøre det så...
Synes du skal tage emnet op næste gang du er til jordemoder også selvom hun måske ikke selv kommer ind på emnet omkring fødsel. Men nu når du kun har en måned tilbage og hvis du skal til samtale og sårn er det nok en god ide at snakke med hende om det nu

Held og lykke med det hele

Hilsen Sabrina

Anmeld

8. oktober 2010

SiLiMiMa

Anonym skriver:

Heej alle I kloge kvinder

Vælger lige at være anonym , da jeg ikke ved , hvor meget min familie/venner følger med herinde ..

I min familie har en del været ude for at en fødsel er endt dårligt .. Tre mistede deres børn og en del er endt i akut kejsersnit ..
Jeg har derfor været bange for at føde i .. Ja , al den tid jeg kan huske .. Det er ikke smerten jeg er bange for .. Men er sindssygt bange for at noget går galt !

Hvornår begnder jm at snakke om fødsel ? Næste gang jeg skal til jm er der under en måned til jeg har termin .. Er det ikke lidt tæt på ? Det er noget med at man skal til nogle samtaler , hvis man ønsker ks uden medicisk grund .. Ikk ?

Vil meget gerne hører jeres historier om "selvvalgt kejsersnit" .. Og I må meget gerne fortælle hvornår I tog det op med jm ..

Tak fordi I gad læse med så langt (;

Jeg synes da bare, du sku ringe til JM hurtigst muligt og få en ekstra tid, så du kan få snakket med hende om din frygt! Det er da ikke sjovt at gå og spekulere på.

Det var lige det eneste "råd" jeg kunne komme med - har ingen erfaring selv udi KS....

knus heise

Anmeld

8. oktober 2010

Anonym trådstarter

Heise skriver:

Jeg synes da bare, du sku ringe til JM hurtigst muligt og få en ekstra tid, så du kan få snakket med hende om din frygt! Det er da ikke sjovt at gå og spekulere på.

Det var lige det eneste "råd" jeg kunne komme med - har ingen erfaring selv udi KS....

knus heise

Jeg har forsøgt at ringe , men der er telefontid i en halv time hver fredag .. Og der er jo sjovt nok telefonstorm :s

Men må jo nok blive ved at prøve (:

Og nej , det er slet ikke sjovt .. Det ødelægger lidt glæden ved at være gravid .. Går bare og glæder mig til det er overstået

Anmeld

8. oktober 2010

Anonym trådstarter

Sabrina skriver:

Hejsa
Jeg havde ikke selvvalgt kejsersnit men havde planlagt kejsersnit, og mener det er 14. dage før termin de vil gøre det så...
Synes du skal tage emnet op næste gang du er til jordemoder også selvom hun måske ikke selv kommer ind på emnet omkring fødsel. Men nu når du kun har en måned tilbage og hvis du skal til samtale og sårn er det nok en god ide at snakke med hende om det nu

Held og lykke med det hele

Hilsen Sabrina

Hvorfor fik du kejsersnit så ? (:
Ja , må prøve at få fat i hende .. Det er bare ikke så let , som jeg lige skrev ovenover :b

Anmeld

8. oktober 2010

Maja88

Anonym skriver:

Jeg har forsøgt at ringe , men der er telefontid i en halv time hver fredag .. Og der er jo sjovt nok telefonstorm :s

Og nej , det er slet ikke sjovt .. Det ødelægger lidt glæden ved at være gravid .. Går bare og glæder mig til det er overstået

har du ikke et nr til din egen JM du kan ringe på??? det fik jeg ihvertfald udleveret til mit første besøg

Anmeld

8. oktober 2010

SiLiMiMa

Anonym skriver:

nej det er typisk altså!

sådan er det også her..... men prøv prøv og prøv igen

held og lykke - du skal i hvert fald ikke gå og vente til 1 måned før...

Anmeld

8. oktober 2010

Sabrina

Jamen det fik jeg fordi min søn havde hovedet opad i stedet for nedad, hans numse sad helt nede i mit bækken, så var først oppe til en vending for at se om de kunne vende ham, men det kunne de ikk...
Men har du prøvet evt at gå derned og så få en tid hved skrenken??
Kan godt se det er svært at få fat på dem under telefonstorm

Anmeld

8. oktober 2010

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

har du ikke et nr til din egen JM du kan ringe på??? det fik jeg ihvertfald udleveret til mit første besøg

Det eneste nummer jeg har fået , er til den telefon hvor der er telefontid én gang om ugen i en halv time .. Og så et til en eller anden kontordame , eller hvad hun er :b
Så nej , det har jeg ikke :s

Anmeld

8. oktober 2010

Anonym trådstarter

Heise skriver:

nej det er typisk altså!

sådan er det også her..... men prøv prøv og prøv igen

held og lykke - du skal i hvert fald ikke gå og vente til 1 måned før...

Tak (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.