Lort og bleer...:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2008

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Vi bruger libero - men kun fordi svigermor køber 2-4 pakker, hver gang de er på bud i Kvickly, hvor hun arbejder:D

Skal vi selv købe, bliver det vibelle fra Aldi. Kan ikke mærke forskel på kvaliteten af de to, i forhold til Caroline. Men har også prøvet flere andre billige mærker, som Caroline har tisset lige igennem.

:)Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2008

birgittemarie

Vi bruger jo så stofbleer og de har hyleme aldrig lækket noget som helst 8D

Sikke dog en morgen Sloggs 8D8D8D
Kan lige forestille mig det... Man er møgtræt og helt forvirret over alt det brune og så går det først galt 8D

Nå, men før stofbleerne brugte vi også Vibelle fra Aldi og de var sådan set rigtigt fine, men jeg synes alligevel hun blev lidt vel let rød i numsen af dem. Men det gjorde hun på den anden side af alle engangsbleerne. Og hørt! Pampers er noget l#rt!

Kh fra Birgitte

Anmeld

31. juli 2008

Plysbjørnen

Mor til en del skriver:

Det er også det vi har prøvet at praktisere, og han går pænt til siden når han skal tisse, men når der skal laves stort går han i panik, og selvom vi hjælper ham på potte eller toilet gør han ingen ting, ud over at bliver rigtig ked af det, en enkelt gang lykkedes det på toilettet og han var så stolt, men de andre gange har jeg måtte bøje mig, og efter flere toilet forsøg givet ham ble på, og 2 min. senere havde han leveret...
Han skal bare have lidt tid endnu...

Det kan jeg så godt se, det kan jo også være at han bare ikke føler sig parat endnu...

Men mon ikke det nok skal komme...

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.