hvad slags bleer bruger i?
nu er jeg nysgerrig...for tidligere brugte vi kun, og kun libero, kasper havde aldrig andet på...jeg elskede de bleer, og kunne spinke og spare for at give ham dem på...Christian kunne så ikke tåle dem, så han fik billigbleer...
nu sidder jeg så her med Tif, og blev enig med mig selv om at Vibelle var billige...og derfor bruger vi dem...den anden dag nåede jeg så ikke i Aldi, og måtte derfor ty til at købe Libero...jeg kan godt huske at de ikke var så gode da jeg prøvede dem til hende tidligere, men alt forandre sig jo, og derfor tænkte jeg, ja vi giver dem en chance igen....:S
ARK, jeg gør det aldrig mere....her til morgen, ja så sov madammen lang tid, og det skulle hun da have lov til...
jeg kunne så godt høre hun lå og pludrede, og snakkede...og da jeg endelig kom ind for at hente hende, kunne jeg da også godt lugte hun havde skidt!
hun sover for tiden kun i en ble, og det er da gået kanont, der har intet været før, Vibelle klarede fint sagerne og holdt på alt!
MEN!
jeg snakker lidt med tif mens jeg åbner hendes vindue, og ruller fra, og hun grinede, og det var nu i grunden så hyggeligt!
Lige indtil jeg så ville hiive hende op....8(...alt, og jeg mener virkelig alt, var smurt ind i lort....Tif, bleen, fingre, lagen, dynebetræk (dog uden dyne i, p.g.a. varmen) pude, tremmer, haffelaf og sut.....ja som sagt ALT!
og dum som jeg var, så smider jeg tøsen op på puslebordet...stadig mens hun smiler og griner...og så starter den virkelige kamp, hendes vådeservietter var væk! og med en lorte-unge på armen måtte jeg ud efter skumklude...og igen (stadig dum som en dør) ind på puslepuden, og forsøge at fjerne morgenens herligheder...alt stank af lort, og efter at have åbnet helt op for bleen, kan jeg godt se at kampen bliver vældig ulig...de skumklude jeg havde fået fat i rakte jo knap til en balle....ja så ville jeg jo finde en pose, og fik i den lejlighed dyppet fingrene i lorten....+o(
ja så måtte jeg jo bare smide hende i bad....uden at have håndklæder parat...så christian måtte bankes op, hurra for han har dør lige ved siden at badeværelset...endelig fik jeg hende vasket, og afleveret i dagplejen...haffelaffen og alt sengetøj ligger nu i vaskemaskinen, puslepuden er stadig smurt ind...og jeg orker næsten ikke at gå ned og fjerne det...lorte Libero!
jeg er bare så træt af det, og da i sær da jeg aflevere barnet, og snakker med dpén om det, og hun smilende siger...ja det siger flere forældre godt nok! (?)
er libero faldet så voldsomt af på den? og kan ting mon blive så gennemførte at de faktisk er noget lort?
jeg køber aldrig mere Libero, de er dyre i indkøb, og virker åbenbart ikke til det de skal kunne virke til!
hvis jeg oven i også skal vaske som en vild, så har jeg fandme lyst til at sende lortet retur, og brokke mig vildt"!
lol...hvad bleer bruger i andre`?:D
Anmeld