Lort og bleer...:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.935 visninger
22 svar
0 synes godt om
31. juli 2008

Loggidut

hvad slags bleer bruger i?

nu er jeg nysgerrig...for tidligere brugte vi kun, og kun libero, kasper havde aldrig andet på...jeg elskede de bleer, og kunne spinke og spare for at give ham dem på...Christian kunne så ikke tåle dem, så han fik billigbleer...

nu sidder jeg så her med Tif, og blev enig med mig selv om at Vibelle var billige...og derfor bruger vi dem...den anden dag nåede jeg så ikke i Aldi, og måtte derfor ty til at købe Libero...jeg kan godt huske at de ikke var så gode da jeg prøvede dem til hende tidligere, men alt forandre sig jo, og derfor tænkte jeg, ja vi giver dem en chance igen....:S

ARK, jeg gør det aldrig mere....her til morgen, ja så sov madammen lang tid, og det skulle hun da have lov til...
jeg kunne så godt høre hun lå og pludrede, og snakkede...og da jeg endelig kom ind for at hente hende, kunne jeg da også godt lugte hun havde skidt!

hun sover for tiden kun i en ble, og det er da gået kanont, der har intet været før, Vibelle klarede fint sagerne og holdt på alt!

MEN!
jeg snakker lidt med tif mens jeg åbner hendes vindue, og ruller fra, og hun grinede, og det var nu i grunden så hyggeligt!
Lige indtil jeg så ville hiive hende op....8(...alt, og jeg mener virkelig alt, var smurt ind i lort....Tif, bleen, fingre, lagen, dynebetræk (dog uden dyne i, p.g.a. varmen) pude, tremmer, haffelaf og sut.....ja som sagt ALT!

og dum som jeg var, så smider jeg tøsen op på puslebordet...stadig mens hun smiler og griner...og så starter den virkelige kamp, hendes vådeservietter var væk! og med en lorte-unge på armen måtte jeg ud efter skumklude...og igen (stadig dum som en dør) ind på puslepuden, og forsøge at fjerne morgenens herligheder...alt stank af lort, og efter at have åbnet helt op for bleen, kan jeg godt se at kampen bliver vældig ulig...de skumklude jeg havde fået fat i rakte jo knap til en balle....ja så ville jeg jo finde en pose, og fik i den lejlighed dyppet fingrene i lorten....+o(

ja så måtte jeg jo bare smide hende i bad....uden at have håndklæder parat...så christian måtte bankes op, hurra for han har dør lige ved siden at badeværelset...endelig fik jeg hende vasket, og afleveret i dagplejen...haffelaffen og alt sengetøj ligger nu i vaskemaskinen, puslepuden er stadig smurt ind...og jeg orker næsten ikke at gå ned og fjerne det...lorte Libero!

jeg er bare så træt af det, og da i sær da jeg aflevere barnet, og snakker med dpén om det, og hun smilende siger...ja det siger flere forældre godt nok! (?)

er libero faldet så voldsomt af på den? og kan ting mon blive så gennemførte at de faktisk er noget lort?

jeg køber aldrig mere Libero, de er dyre i indkøb, og virker åbenbart ikke til det de skal kunne virke til!

hvis jeg oven i også skal vaske som en vild, så har jeg fandme lyst til at sende lortet retur, og brokke mig vildt"!

lol...hvad bleer bruger i andre`?:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2008

Lene76

hehe sorry med kan skisme ik lade vær med at grine.... hehe8D

der er vist tale om en lorte morgen hva.... hehe8D

Jeg bruger KUN libero til Viktor de er det eneste der kan holde på hans sager og han har aldrig skidt el tisset udenfor bleen. Men har hørt at libero ik sku være så gode til piger, ved ik hvorfor med det ku da godt tyde på det efter det du lige har skrevet.

Til min Datter brugte jeg kun huggies de var bare kanon til hende.... har osse hørt at bleerne fra lidl sku være super gode... så måske du sku prøve dem... hehe

knus Lene(H)

Anmeld

31. juli 2008

ivfmarie

Vi bruger ihvertfald [k]ikke[/k] Libero efter den historie 8( +o( :D :D :D Vi bruger Vibelle fra Aldi. Vi går lidt i skifte-tanker, for jeg har en lille mistanke om at Malte ikke kan tåle dem, han har så meget bleudslæt altid... Men skal vi skifte bliver det til at andet billigmærke. Vi har prøvet Pampers der jo også skulle være Ih og Åh så gode, men de suger simpelthen så meget så fugten bliver suget ud af huden på numsem! Ej, så galt er det nok ikk, men jeg syns at de får en "slidt" numse af Pamper'ne. Marie - vibellebruger til ét barn... det andet er jo blevet blefri :)

Anmeld

31. juli 2008

Helle30

Hold da op for en morgen Loggi8(. Jeg er ked af at måtte indrømme det, men den sidste pakke, jeg købte til dp var netop Libero (8-18 kg. mener jeg) og herhjemme kører vi lige pt. med bleer fra Spar.
Sofie har kun gjort udenfor bleen 2 - 3 gange i sit liv, og det var i forbindelse med, at hun havde roskildesyge. Det havde ingen ble kunnet klare:)).
Sparbleerne er jeg ret tilfreds med, og så er de ofte på tilbud til 59,95/pakken.

- Helle, som godtnok synes, det er lidt synd for dig, at du skulle starte dagen sådan:(

Anmeld

31. juli 2008

Lise

Hold da kæft en omgang lort, hva' :D Vi bruger stort set KUN Libero til Simon, og har gjort det fra første dag. Vi har haft købt enkelte pakker Vibelle, men det pissede ud af siderne på dem, så vi bestemte os for at det ikke var dér vi ville spare. Nu har vi lige købt nogle pakker pampers på bud, og de er bare perfekte... :)

Anmeld

31. juli 2008

Loggidut

Lene76 skriver:

hehe sorry med kan skisme ik lade vær med at grine.... hehe8D

der er vist tale om en lorte morgen hva.... hehe8D

Jeg bruger KUN libero til Viktor de er det eneste der kan holde på hans sager og han har aldrig skidt el tisset udenfor bleen. Men har hørt at libero ik sku være så gode til piger, ved ik hvorfor med det ku da godt tyde på det efter det du lige har skrevet.

Til min Datter brugte jeg kun huggies de var bare kanon til hende.... har osse hørt at bleerne fra lidl sku være super gode... så måske du sku prøve dem... hehe

knus Lene(H)

lige det der med Lidl sagde dpén også, og hun demonstrede dem endda...så måske er der noget om snakken...lol...jeg er skam heller ikke vred, slet ikke....har det bare sådan lidt: ark gamle sloggi, er du ikke blevet klogere...gamle skøge!

ja jeg føler mig da lidt dum ved at slæbe tøsen rundt indsmurt i lort, fordi jeg selv mener det er nemmere end at bruse hende? aj hvor dum må en gammel mor være!

Anmeld

31. juli 2008

ivfmarie

Loggidut skriver:

ja jeg føler mig da lidt dum ved at slæbe tøsen rundt indsmurt i lort, fordi jeg selv mener det er nemmere end at bruse hende? aj hvor dum må en gammel mor være!

Tja... jeg tænkte da også da jeg læste dit indlæg at du skulle have smidt hende direkte i bad! Det havde (har) jeg gjort.

Anmeld

31. juli 2008

Astrid P

Vi bruger bleerne fra Coop. De er supergode til Smilla og holder på alt det de skal. De koster omkring 80 kr. for 50 stk. og er indimellem på tilbud til 69 kr. De er desuden svanemærkede, hvilket er grunden til at jeg begyndte at købe dem...

Anmeld

31. juli 2008

Grynt

Halløjsa Sloggi, altså sådan en omgang lort er jeg ikke sikker på nogen bleer kan holde indenborde :'( Normalt syntes jeg også Libero er smadder gode, men det er huggies dælme også. Vibelle er også fine men Pampers syntes jeg er dårlige ligeom dem fra coop er lige til at lukke op og ski*e i ;) Det hele kommer vel an på ens barn, ik. Altså pasformen er forskellige fra barn til barn og fra ble til ble. Du må bare bruge pakken færdig og så købe en anden slags :S Tina og Freja, som også oversked her til morgen nemlig ud af bleen, langs benet og ned over trip-trap stolen +o( +o( +o(

Anmeld

31. juli 2008

mor til en del

Ahhhh sikken dog en start på dagen.....

Her bruger Cilas Vibelle fra Aldi, og Isac bruger lige pt. dem fra Lidl,men han er bruger som regel det billigeste vi kan finde, og gerne blebuks, da jeg jo havde en teori om at han skulle være renlig her i sommervarmen, men der har været en kommunikations brist et eller andet sted, har fatter ikke hvorfor hans mor er så træt af at skrabe menneskelort af hans 3 årige numse...... så nu må det vente til han engang fatter hvad jeg mener....det kan jo være at han får lyst når han starter i BH.

Her sker der også nogen gange uheld, men her i varmen er det fordi de ikke har andet tøj på end ble, og uden bodystock til at holde på sagerne om møbleres bleen til noget underligt noget...

Lisbeth

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.