Lort og bleer...:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2008

Susan1978

Hej med dig. :)

vi bruger kun libero til Ea, og kun fordi de er den eneste ble der har bukserbleer der er store nok. (hun sover med dem)

men mens både Ea var lille og nu til Emil er jeg bare super glad for nettos babycare bleer.. vi har ALDRIG haft uheld med dem og det er også et af de der billigmærker..

jeg brugte vibelle bleer til Ea indtil hun ikke kunne passe dem mere..

jannik havde engang købt pampers.. og jeg ku dælme næsten ikke lukke dem om Emil.. sys de var crap..

så jeg sværger også til de billige bleer. har faktisk aldrig prøvet lidl´s.. det må jeg have tilgode..

Loggi et stort knus til dig for at komme over din lortemorgen.. (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2008

Ny mor

Vi har altid brugt Vibelle fra Aldi og er glade for dem. Har aldrig prøvet andre (pånær da de var nyfødt - der brugte på Libero new born)
Biritte

Anmeld

31. juli 2008

Plysbjørnen

Jeg brugte altid Libero, ind til jeg af økonomiske årsager blev nød til at skifte, så nu bruger jeg Vibelle...

Men som Grynt skriver sådan en omgang lort er der vist ikke ret mange bleer der kan holde på...

Betina, som kun har uheld når det er vand (meget tyndt bæ) der kommer ud

Anmeld

31. juli 2008

Plysbjørnen

Mor til en del skriver:

Ahhhh sikken dog en start på dagen.....

Her bruger Cilas Vibelle fra Aldi, og Isac bruger lige pt. dem fra Lidl,men han er bruger som regel det billigeste vi kan finde, og gerne blebuks, da jeg jo havde en teori om at han skulle være renlig her i sommervarmen, men der har været en kommunikations brist et eller andet sted, har fatter ikke hvorfor hans mor er så træt af at skrabe menneskelort af hans 3 årige numse...... så nu må det vente til han engang fatter hvad jeg mener....det kan jo være at han får lyst når han starter i BH.

Her sker der også nogen gange uheld, men her i varmen er det fordi de ikke har andet tøj på end ble, og uden bodystock til at holde på sagerne om møbleres bleen til noget underligt noget...

Lisbeth

Kender en hun gjorde hendes søn blefri ved at lade ham rende rundt ude i haven uden ble... han fandt hurtigt ud af at det ikke var særligt lækkert at have tis og bæ ned af benene... han var også omkring 3 år...

Anmeld

31. juli 2008

heaven

her bruger vi pampers active fit 7-18 kg, de er klart bedst til Lasse.... har også prøvet vibelle fra aldi, og de er egentlig ok, men jeg synes godt bleen kan snuldre lidt, og det synes jeg ikke om.....

Jannie

Anmeld

31. juli 2008

LouiseViola

Ha ha! Sikken et lorte-drama der udspillede sig hjemme hos jer imorges!8D
Det var god underholdning at læse!
Herhejmme bruger vi Vibelle og har altid gjort det, også til den store, synes bare de er super!

Anmeld

31. juli 2008

Tynen

Jeg brugte kun Libero (Indtil jeg blev for nærrig) - Nu bruger jeg Toujours fra Lidl.
65 kr. pakken og en tro kopi af Libero - Bare SÅ meget billigere!!

Anmeld

31. juli 2008

Nadi

Vi bruger dem fra Dansk Supermarkede og Vibelle fra Aldi.

-Nadia

Anmeld

31. juli 2008

Marco2

Nadi skriver:

Vi bruger dem fra Dansk Supermarkede og Vibelle fra Aldi.

-Nadia

Ditto

Anmeld

31. juli 2008

mor til en del

[

Kender en hun gjorde hendes søn blefri ved at lade ham rende rundt ude i haven uden ble... han fandt hurtigt ud af at det ikke var særligt lækkert at have tis og bæ ned af benene... han var også omkring 3 år...

Det er også det vi har prøvet at praktisere, og han går pænt til siden når han skal tisse, men når der skal laves stort går han i panik, og selvom vi hjælper ham på potte eller toilet gør han ingen ting, ud over at bliver rigtig ked af det, en enkelt gang lykkedes det på toilettet og han var så stolt, men de andre gange har jeg måtte bøje mig, og efter flere toilet forsøg givet ham ble på, og 2 min. senere havde han leveret...
Han skal bare have lidt tid endnu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.