Hvilken sutteflaske skal man vælge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

Millesmammi

avent er rigtig gode og helt klart prisen værd!

men her blev det til tommie tippie, for det var de eneste mille kunne finde ud af, og de er også rigtig gode

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

mullesmith2

Nu har jeg lige købt MAM ultivent flasker og sutter dertil i str. 1,2 og 3 så har jeg vist det jeg skal bruge. dejligt at være så forberedet, føler bare jeg har bygget rede de sidste mange år selvom der jo kun er gået 7mdr...

Anmeld

7. oktober 2010

NoName

Line&Liam skriver:

Liam kunne bestemt IKKE med Avent flaskerne, sutten var for "hård" og mindede slet ikke om mors bryst.

Vi har været ovenud glade for Pigeon flaskerne, med den "peristaltiske sut" som den så fint hedder.

Ellers er Tommy Tippie's Closer to Nature flasker næsten en eksakt kopi af mors bryst, de er også enormt gode! (Pssst og fåes pt. i de fleste ABC butikker lige nu til en 20 pr stk)

Eiii bor du også i nærheden af en ABC butik... låååve ABC, fin butik stort udvalg og skønt personale... og så er den billig....

Nu er Caroline ikke på flaske endnu, men hun har nogle enkelte gange fået en smugle MME fra flaske og hun virker gladest for tomme tippe (staves) flasken...

Anmeld

7. oktober 2010

Dansker I Holland

Ranarupta skriver:

Årh, det var der ikke i vores pakke...

Heller ikke i min

Anmeld

8. oktober 2010

L-Mortil3

noname skriver:

Eiii bor du også i nærheden af en ABC butik... låååve ABC, fin butik stort udvalg og skønt personale... og så er den billig....

Nu er Caroline ikke på flaske endnu, men hun har nogle enkelte gange fået en smugle MME fra flaske og hun virker gladest for tomme tippe (staves) flasken...

Det gør jeg nemlig

Jeg regner med at skulle til Egtved her snarest forresten (det er deromkring du også bor, ikke , skal jeg sende dig en besked inden, så kan jeg tage sterilisatoren med så kan du evt. se den? Jeg håber på det bliver næste weekend, hvis lillemanden er blevet helt rask igen?

Anmeld

8. oktober 2010

NoName

Line&Liam skriver:

Det gør jeg nemlig

Jeg regner med at skulle til Egtved her snarest forresten (det er deromkring du også bor, ikke , skal jeg sende dig en besked inden, så kan jeg tage sterilisatoren med så kan du evt. se den? Jeg håber på det bliver næste weekend, hvis lillemanden er blevet helt rask igen?

jaaaaa, jeg bor nemlig i Egtved... Jo jeg vil da gerne se den... Hvad var prisen, den fik jeg aldrig af vide????

Anmeld

9. oktober 2010

L-Mortil3

noname skriver:

jaaaaa, jeg bor nemlig i Egtved... Jo jeg vil da gerne se den... Hvad var prisen, den fik jeg aldrig af vide????

Jag havde forestillet mig 200 kr (incl levering )

Anmeld

9. oktober 2010

Ryberg

Jeg har købt en medela brystpumpe, og pga. det bruger jeg så også medelas flasker... synes de er SUPER gode... de bruger dem også på Randers sygehus, og suttehovederne er SÅ FANTASTISK nemme at gøre rene....

Har INTET oplevet med luft i maven osv...

Anmeld

10. oktober 2010

NoName

Line&Liam skriver:

Jag havde forestillet mig 200 kr (incl levering )

super... dælme billig.... sender dig lige en PB

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.